Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Please log in to reply
6538 replies to this topic

#4781
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,854 posts
Itthon van titánfóliánk és viszi az olló is... Szóval a tiszta titánt biztos viszi a fûrész. Az ötvözet viszont más tészta.

#4782
SzabcsiPro

SzabcsiPro

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 317 posts

Titán megmunkáláshoz úgy tudom speciális szerszám kell. Síma vasfûrész tuti nem viszi :)!


Egy kicsit hiányos az anyagismereted! A titán igenis nagyon puha anyag. Könnyen fürészelhetõ bármivel... na jó, nem bármivel, de fürésszel igen! Ami a nehezen megmunkálhatóságát okozza, az a rugalmassága!

#4783
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,280 posts
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
vole:

kala a shimano és a sram eltérõ bowdenezésére gondolt.
elõbbinél ugye van egy nagy hurok, mert ugye a szem a támvillán van, viszont a bowden hátulról közelíti meg a váltót.
sraméknál meg felfelé néz a bowdencsatlakozás a váltón...

engem, mint sram tulajt azért aggaszt valami: a mûanyag, váltóra szegecselt bowdenvezetõ. eszem egyet kettõt és már törtek le belõle darabkák. ha jobban megsérül viszont vége a váltásnak/váltónak...

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#4784
yvorl

yvorl

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,030 posts
vannak mostanság kiyuggatott lánctányerok??
www.parkpre-italy.com www.parkpre.com
http://pix.bikemag.hu/album77
TEL.:30/4108066

#4785
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts
DuraAce-n gondolkoztam, de attol feltem, hogy pont gyengebb a rugo, es nem tartja majd meg a lancot amikor himbalozik a hatulja, meg talan kevesbe birja az uteseket.
De ha birja, akkor marad az.
Ugyis valszeg DuraAce sor lesz :D
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#4786
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10,884 posts

és miért nem jó egy országúti Dura-ace, vagy Ultegra hátra??? Könnyebb, erõsebb a rugója, mint bármelyik montis váltónak.


Mert megtöri a kompozíciót:)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#4787
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,218 posts
és miért nem jó egy országúti Dura-ace, vagy Ultegra hátra??? Könnyebb, erõsebb a rugója, mint bármelyik montis váltónak.

#4788
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10,884 posts

Jovan bazzeg, akkor veszek karbont, es ha eltorik akkor felgyujtom :D


Látod ez a jó hozzáállás:D
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#4789
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts
Jovan bazzeg, akkor veszek karbont, es ha eltorik akkor felgyujtom :D
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#4790
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,218 posts
sima alu csak a hosszúkanalasból lesz! közép és rövid csak a karbonkanállal! talán még fellelhetõ lesz a 2005-ös közepes méretû valahol ami még alukanalas.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#4791
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10,884 posts

Nemar. Jovore sem lesz rovidkanalas?


Egyáltalán lesz még sima?Ha lesz akkor biztos hogy lesz.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#4792
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts
Nemar. Jovore sem lesz rovidkanalas?
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#4793
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10,884 posts

Igen a könyök a híres termoplastik nevû kompozit, amit karbon mintásra festenek, vagy a bánat tudja hogy csinálják, de a kanál az tényleg szénszálszövetbõl és hõre keményedõ gyantából van!


Hát akkor Vole vedd a régit, de abból nincs rövid kanál csak közepes.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#4794
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,218 posts

Persze a karbon nem, csak az tudod milyen karbon..;)


Igen a könyök a híres termoplastik nevû kompozit, amit karbon mintásra festenek, vagy a bánat tudja hogy csinálják, de a kanál az tényleg szénszálszövetbõl és hõre keményedõ gyantából van! Pontosabban a vékony termoplasztik kanálban van merevítésként vastagabb karbonbetét!

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#4795
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10,884 posts

Elég ha csak odacsapod! A karbon nem tolerálja az ütéseket.


Persze a karbon nem, csak az tudod milyen karbon..;)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#4796
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,218 posts
Elég ha csak odacsapod! A karbon nem tolerálja az ütéseket.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#4797
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts
Ha jol emlekszem akkor zert az X.0 konyebb, de majd megnezem.
Jo, tehat ne legyen karbon, ok, akkor a sima lesz :)

A bovden nem problema szeritnem, mert full Nokon Konkavex lesz, igy a sar meg szutyok max a valto felol mehet be, valami minimalis.

A valtokar nem problema, ugyis a fekkar lenne kivul.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#4798
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10,884 posts
Miért menne tönkre egy X0 ha nem esel vele geci nagyot?
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#4799
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,218 posts
DH-ra semmiképpen sem karbon X.0-t ha a sram mellett döntessz! Amerikai MBA 17. OLDAL- gyönyörû kép törött váltókanalas karbon X.0 ról. Nem bírja az oldalról kapott ütéseket. Shimano max elgörbül de utána visszahajtható. Tényleg jobb az X.0 rugója de az XTR könnyebb pár grammal. Mindkettõvel nyertek már DH VB-t és világkupát. Mostanság azért megy minden DH-s X.0-lal mert most az a divat és kapják a sramtól. Csak nem tudni hogy hány legurulás után cserélik, mert gajjra ment. Mûködésben nincs különbség, árban viszont az X.0 pofátlanul drága.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#4800
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,703 posts
ezt a saint orvosolja jövõre hálistennek