Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
Started by
ruff
, 2002. October 17. 20:20
#4781
Posted 2005. December 05. - 09:17

yó lehet azokkal a bumszli stoplikkal mondjuk szikláson tolni,bár tök mind1 is,h hol...
és már az eggbeaternél azt hittük,h tök mind1 a pedálállás:)
és már az eggbeaternél azt hittük,h tök mind1 a pedálállás:)
#4782
Posted 2005. December 05. - 08:30

Merida CX500
#4783
Posted 2005. December 05. - 01:07

#4784
Posted 2005. December 03. - 11:16

Hát igen, a fékkarok meg a hátsó váltó (Huret...???) gusztustalanok. Ha elképzelem, hogy milyen váltásteljesítményt nyújthat hegynek felfelé az a váltó egy karbon soron, mûanyag bowdennel, amit egy alsócsövön levõ 3 centis billentõs karocskával próbálsz mûködtetni... Jobb, ha a hegy aljában kiválasztod az áttételt:D
#4785
Posted 2005. December 03. - 01:15

sztem fékbovdenból vágnak még és nyernének ~5 grammot. de lehet, hogy 10-et. ez még egy kihasználatlan terület.
szép, és szívesen kipróbálnám.
azért ez a 3,58 nagyon durva!
szép, és szívesen kipróbálnám.
azért ez a 3,58 nagyon durva!
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#4786
Posted 2005. December 02. - 22:57

http://www.m2racer.c...-LightBike.html
Erre azért nem mernék ráülni;)
Egy fórumba irkált az egyik építõ... durva a cucc. Majdnem minden alkatrész egyedi darab. Pl a Tune külön az õ kérésükre elkészítette a világ legkönnyebb agypárját stb. A két kerék együtt 800g (titán küllõk és felnik, karbon niplik...), a váz kb. 700. Hegymászó versenyeken indulnak vele, csak kicsit drága a használat, mert a gumik egyszerhasználatosak :eek:
Biztos hajlong rajta minden, és valószínû, hogy egy kicsit nehezebb, de merevebb gép jobban menne hegyen is.
#4787
Posted 2005. December 02. - 16:37

Bár nem súlymániás céllal készült, de azért van rajta 1-2 szép dolog.
http://www.bikebroth...o.uk/george.htm
http://www.bikebroth...o.uk/george.htm
Just for fun.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül)
Ne szólj szád nem fáj fejed.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül)

#4788
Posted 2005. November 25. - 17:13

Én azért kipróbálnám. Gyorsulni vele mint a szél...
1-2 gyártó csinál rendkívül könnyû alu, karbon, titán, karbon-titán lánctányért. De az utolsó 3 fajtába tartozók elég drágák szvsz. Ezért inkább vegyél jobb fajta Turvativ-ot vagy FRM-et, vidd el egy megbízható szakihoz és mondd neki hogy pár lyukacskával könnyítse ki. Pár sörért megcsinálja neked.vannak mostanság kiyuggatott lánctányerok??
Just for fun.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül)
Ne szólj szád nem fáj fejed.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül)

#4789
Posted 2005. November 25. - 16:40

lehet nem is ilyen mázsa körüli felhasználóknak van terveze mint mi....http://www.m2racer.c...-LightBike.html
Erre azért nem mernék ráülni;)

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4790
Posted 2005. November 25. - 16:36

#4791
Posted 2005. November 25. - 16:32

Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#4792
Posted 2005. November 25. - 16:10

Itthon van titánfóliánk és viszi az olló is... Szóval a tiszta titánt biztos viszi a fûrész. Az ötvözet viszont más tészta.
#4793
Posted 2005. November 25. - 13:59

Titán megmunkáláshoz úgy tudom speciális szerszám kell. Síma vasfûrész tuti nem viszi
!
Egy kicsit hiányos az anyagismereted! A titán igenis nagyon puha anyag. Könnyen fürészelhetõ bármivel... na jó, nem bármivel, de fürésszel igen! Ami a nehezen megmunkálhatóságát okozza, az a rugalmassága!
#4794
Posted 2005. November 21. - 09:50

vole:
kala a shimano és a sram eltérõ bowdenezésére gondolt.
elõbbinél ugye van egy nagy hurok, mert ugye a szem a támvillán van, viszont a bowden hátulról közelíti meg a váltót.
sraméknál meg felfelé néz a bowdencsatlakozás a váltón...
engem, mint sram tulajt azért aggaszt valami: a mûanyag, váltóra szegecselt bowdenvezetõ. eszem egyet kettõt és már törtek le belõle darabkák. ha jobban megsérül viszont vége a váltásnak/váltónak...
kala a shimano és a sram eltérõ bowdenezésére gondolt.
elõbbinél ugye van egy nagy hurok, mert ugye a szem a támvillán van, viszont a bowden hátulról közelíti meg a váltót.
sraméknál meg felfelé néz a bowdencsatlakozás a váltón...
engem, mint sram tulajt azért aggaszt valami: a mûanyag, váltóra szegecselt bowdenvezetõ. eszem egyet kettõt és már törtek le belõle darabkák. ha jobban megsérül viszont vége a váltásnak/váltónak...
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#4795
Posted 2005. November 20. - 23:22

vannak mostanság kiyuggatott lánctányerok??
#4796
Posted 2005. November 19. - 19:42

DuraAce-n gondolkoztam, de attol feltem, hogy pont gyengebb a rugo, es nem tartja majd meg a lancot amikor himbalozik a hatulja, meg talan kevesbe birja az uteseket.
De ha birja, akkor marad az.
Ugyis valszeg DuraAce sor lesz
De ha birja, akkor marad az.
Ugyis valszeg DuraAce sor lesz

Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4797
Posted 2005. November 19. - 19:42

és miért nem jó egy országúti Dura-ace, vagy Ultegra hátra??? Könnyebb, erõsebb a rugója, mint bármelyik montis váltónak.
Mert megtöri a kompozíciót:)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#4798
Posted 2005. November 19. - 19:41

és miért nem jó egy országúti Dura-ace, vagy Ultegra hátra??? Könnyebb, erõsebb a rugója, mint bármelyik montis váltónak.
#4799
Posted 2005. November 19. - 19:40

Jovan bazzeg, akkor veszek karbont, es ha eltorik akkor felgyujtom
Látod ez a jó hozzáállás:D
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#4800
Posted 2005. November 19. - 19:39

Jovan bazzeg, akkor veszek karbont, es ha eltorik akkor felgyujtom

Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!