Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#4781
Írta 2005. december 05. - 08:30
#4782
Írta 2005. december 05. - 01:07
nekem a pedál is fura kicsit, olyan mint egy eggbeater a habverõ rész nélkül
#4783
Írta 2005. december 03. - 11:16
Hát igen, a fékkarok meg a hátsó váltó (Huret...???) gusztustalanok. Ha elképzelem, hogy milyen váltásteljesítményt nyújthat hegynek felfelé az a váltó egy karbon soron, mûanyag bowdennel, amit egy alsócsövön levõ 3 centis billentõs karocskával próbálsz mûködtetni... Jobb, ha a hegy aljában kiválasztod az áttételt:D
#4784
Írta 2005. december 03. - 01:15
sztem fékbovdenból vágnak még és nyernének ~5 grammot. de lehet, hogy 10-et. ez még egy kihasználatlan terület.
szép, és szívesen kipróbálnám.
azért ez a 3,58 nagyon durva!
szép, és szívesen kipróbálnám.
azért ez a 3,58 nagyon durva!
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#4785
Írta 2005. december 02. - 22:57
http://www.m2racer.c...-LightBike.html
Erre azért nem mernék ráülni;)
Egy fórumba irkált az egyik építõ... durva a cucc. Majdnem minden alkatrész egyedi darab. Pl a Tune külön az õ kérésükre elkészítette a világ legkönnyebb agypárját stb. A két kerék együtt 800g (titán küllõk és felnik, karbon niplik...), a váz kb. 700. Hegymászó versenyeken indulnak vele, csak kicsit drága a használat, mert a gumik egyszerhasználatosak :eek:
Biztos hajlong rajta minden, és valószínû, hogy egy kicsit nehezebb, de merevebb gép jobban menne hegyen is.
#4786
Írta 2005. december 02. - 16:37
Bár nem súlymániás céllal készült, de azért van rajta 1-2 szép dolog.
http://www.bikebroth...o.uk/george.htm
http://www.bikebroth...o.uk/george.htm
Just for fun.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
#4787
Írta 2005. november 25. - 17:13
Én azért kipróbálnám. Gyorsulni vele mint a szél...
1-2 gyártó csinál rendkívül könnyû alu, karbon, titán, karbon-titán lánctányért. De az utolsó 3 fajtába tartozók elég drágák szvsz. Ezért inkább vegyél jobb fajta Turvativ-ot vagy FRM-et, vidd el egy megbízható szakihoz és mondd neki hogy pár lyukacskával könnyítse ki. Pár sörért megcsinálja neked.vannak mostanság kiyuggatott lánctányerok??
Just for fun.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
#4788
Írta 2005. november 25. - 16:40
lehet nem is ilyen mázsa körüli felhasználóknak van terveze mint mi....http://www.m2racer.c...-LightBike.html
Erre azért nem mernék ráülni;)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4789
Írta 2005. november 25. - 16:36
azért kíváncsi vagyok, hogy mennyire használható a dolog....:/
Van állásom...:bananadan
#4790
Írta 2005. november 25. - 16:32
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#4791
Írta 2005. november 25. - 16:10
Itthon van titánfóliánk és viszi az olló is... Szóval a tiszta titánt biztos viszi a fûrész. Az ötvözet viszont más tészta.
#4792
Írta 2005. november 25. - 13:59
Titán megmunkáláshoz úgy tudom speciális szerszám kell. Síma vasfûrész tuti nem viszi !
Egy kicsit hiányos az anyagismereted! A titán igenis nagyon puha anyag. Könnyen fürészelhetõ bármivel... na jó, nem bármivel, de fürésszel igen! Ami a nehezen megmunkálhatóságát okozza, az a rugalmassága!
#4793
Írta 2005. november 21. - 09:50
vole:
kala a shimano és a sram eltérõ bowdenezésére gondolt.
elõbbinél ugye van egy nagy hurok, mert ugye a szem a támvillán van, viszont a bowden hátulról közelíti meg a váltót.
sraméknál meg felfelé néz a bowdencsatlakozás a váltón...
engem, mint sram tulajt azért aggaszt valami: a mûanyag, váltóra szegecselt bowdenvezetõ. eszem egyet kettõt és már törtek le belõle darabkák. ha jobban megsérül viszont vége a váltásnak/váltónak...
kala a shimano és a sram eltérõ bowdenezésére gondolt.
elõbbinél ugye van egy nagy hurok, mert ugye a szem a támvillán van, viszont a bowden hátulról közelíti meg a váltót.
sraméknál meg felfelé néz a bowdencsatlakozás a váltón...
engem, mint sram tulajt azért aggaszt valami: a mûanyag, váltóra szegecselt bowdenvezetõ. eszem egyet kettõt és már törtek le belõle darabkák. ha jobban megsérül viszont vége a váltásnak/váltónak...
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#4794
Írta 2005. november 20. - 23:22
vannak mostanság kiyuggatott lánctányerok??
#4795
Írta 2005. november 19. - 19:42
DuraAce-n gondolkoztam, de attol feltem, hogy pont gyengebb a rugo, es nem tartja majd meg a lancot amikor himbalozik a hatulja, meg talan kevesbe birja az uteseket.
De ha birja, akkor marad az.
Ugyis valszeg DuraAce sor lesz
De ha birja, akkor marad az.
Ugyis valszeg DuraAce sor lesz
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4796
Írta 2005. november 19. - 19:42
és miért nem jó egy országúti Dura-ace, vagy Ultegra hátra??? Könnyebb, erõsebb a rugója, mint bármelyik montis váltónak.
Mert megtöri a kompozíciót:)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#4797
Írta 2005. november 19. - 19:41
és miért nem jó egy országúti Dura-ace, vagy Ultegra hátra??? Könnyebb, erõsebb a rugója, mint bármelyik montis váltónak.
#4798
Írta 2005. november 19. - 19:40
Jovan bazzeg, akkor veszek karbont, es ha eltorik akkor felgyujtom
Látod ez a jó hozzáállás:D
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#4799
Írta 2005. november 19. - 19:39
Jovan bazzeg, akkor veszek karbont, es ha eltorik akkor felgyujtom
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4800
Írta 2005. november 19. - 19:38
sima alu csak a hosszúkanalasból lesz! közép és rövid csak a karbonkanállal! talán még fellelhetõ lesz a 2005-ös közepes méretû valahol ami még alukanalas.