Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#4761
Posted 2005. December 05. - 16:08

#4762
Posted 2005. December 05. - 15:11

A dtswiss-nek tuti oldala van, mindennek rajta van a súlya.
köszi. odáig még nem jutottam el.
#4763
Posted 2005. December 05. - 15:09

Az enyémnek nem.
Csak azért kötekszem mert nem értem hogy minek kell könnyíteni ilyen szinten elvben a gépet hogyha kõvilla kõváz kõgumik kõkerék van.
Szóval a titánrugó az olyan számomra (SZÁMOMRA) hogy ha már az összes fontos és érezhetõ könnyítést végrehajtottad de versenyezni akarsz Vole-val akkor:D
Azért mert én megvalósítom az elvi dolgaimat és nem csak a szám jár.
a tag 230 6way helyett 240-es 4way lett. titánrugesszal
kerekek elõl hátul:
doubletrack helyett mavic 729
Duro helyett Schvalbe 880 grammal
maxxis 480g-os belsõ helyett schvalbe 240g-os
kõkerék kilõve asszem. a tartósságról nem mondok le.
így már más a kép?
#4764
Posted 2005. December 05. - 15:03

Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#4765
Posted 2005. December 05. - 15:02

#4766
Posted 2005. December 05. - 15:00



"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#4767
Posted 2005. December 05. - 14:57

2.0-val megfelenék az igényeidnek?
Az enyémnek nem.
Csak azért kötekszem mert nem értem hogy minek kell könnyíteni ilyen szinten elvben a gépet hogyha kõvilla kõváz kõgumik kõkerék van.
Szóval a titánrugó az olyan számomra (SZÁMOMRA) hogy ha már az összes fontos és érezhetõ könnyítést végrehajtottad de versenyezni akarsz Vole-val akkor:D
#4768
Posted 2005. December 05. - 14:34


a 36 db dt küllõt le tudnám mérni alu anyával, de nem írtad, hogy milyen hosszban kellene meg hogy fekete vagy ezüst kivitel, szóval nem lenne 100%-ig hiteles az adat.
#4769
Posted 2005. December 05. - 14:34

#4770
Posted 2005. December 05. - 14:31

Raadasul 2.6 -os kulsovel
köszönöm a megerõsítést! maradok a 240-es belsõnél.
a kollega nemtudta hogy dhzok valószínüleg azért ajánlotta a cc-belsõt.
bár ha átütõs agyakat emlegetek...
szóval 30 grammot lehet spórolni az alu niplikkel?
#4771
Posted 2005. December 05. - 14:29


#4772
Posted 2005. December 05. - 14:27

pzs: folytasd kérlek, jobb vagy mint a kabarécsütörtök.
a flyweightet ha jól mlékszem max 2-es gumiig ajánlják szóval azt ne eröltesd. vetekszik a monsterrel? gigamegalol. könyebb? a pazzaz is könyebb mint a dorado, akkor az is vetekszik? komolyan az agyon meg a nipliken akarsz spórolni 30 grammot? mikor az egyik legnehezebb villád van, a legnehezebb rugóstaggal?
hehe
az új tagban már titánrugesz figyel :lick:
az agynak a súlya érdekel hogy kitudjam számolni hány gramm a küllõzésem
hogy miért? mert.
a villás dolgokat télleg poénból írtam örülök hogy teccik

kiöntöttem ólommal a becsúszó alját hogy alacsonyabban legyen a súlypont....
meg esténként kiveszem a vázból és súlyzózok vele

inkább adatokat mondjatok v modjál.
#4773
Posted 2005. December 05. - 14:16

#4774
Posted 2005. December 05. - 14:04


a flyweightet ha jól mlékszem max 2-es gumiig ajánlják szóval azt ne eröltesd. vetekszik a monsterrel? gigamegalol. könyebb? a pazzaz is könyebb mint a dorado, akkor az is vetekszik? komolyan az agyon meg a nipliken akarsz spórolni 30 grammot? mikor az egyik legnehezebb villád van, a legnehezebb rugóstaggal?

#4775
Posted 2005. December 05. - 13:37

240g-s belso? az nem sok kicsit?
Schwalbe-nak 190 gos belso vannak es akkor az meg nem is tul jo.
Maxxis Flyweight 104 g
de vannak ennel konnyebbek is;)
netudom 2,6"-os kerék be bemerjek-e rakni 100g-os belsõt... nem szeretnék kinlódni defektel dh versenyen.
a novatek honlapja egy rakás szemét semmi infót nem lehet kihalászni róla.

#4776
Posted 2005. December 05. - 13:23

én is megmértem nekem 240g lett ugyanaz a holmi
nah:
szükségem lenne némi infóra még.
mennyit nyom 36db 2mm dt küllõ acél anyával, és mennyi alu anyával?
speckó átütõs agya hány gramm
Sram 9-es fogsorr 11-2x fogakkal
Novatek elsõ átütõs agy?
ezeket nem tudom megmérni... de még keresgélek.
240g-s belso? az nem sok kicsit?
Schwalbe-nak 190 gos belso vannak es akkor az meg nem is tul jo.
Maxxis Flyweight 104 g
de vannak ennel konnyebbek is;)
#4777
Posted 2005. December 05. - 12:42

tegnap megmértem a villámat: 4350 gramm 23 cm út 39-es becsúszók mellett.
Vetekszik a monsterral mégis könnyebb.

a verseny cc villa nem?

#4778
Posted 2005. December 05. - 11:17

Ezek az adotok azért nem mindig biztosak és néhány a mérettõl függõ. Jelenleg a legkönnyebb váz (kereskedelmi forgalomban lévõ) a Litespeed-é 54-es méretben 770 gr., a kerékszettben pedig Extralite Ultraclimb (865 gr.), a 800 gr. körülit most tervezi valami más cég. A legkönnyebb gumi pedig a 100 gr.-os (!!) Tufo szingó. De ezek a gyári adatok sem szentírások. Az otthoni tuning nem számít "hivatalos" rekordnak, mert azért olyat kell csinálni, hogy legalább egy-két útig ne legyen életveszélyes. Ezek a dolgok inkább marketing fogások, mintsem használhatók, hiába könnyûek, ha a egyéb menetteljesítmény gyenge... Nem véletlen, hogy egy csapat sem megy ezekkel még idõfutamon, v. hegyi if.-n sem.
pcycle: Ez a bicó nem annyira életveszélyes, mint amennyire annak tûnik, mert a sok-sok házi tuningot jórészt maguk a gyárak csinálták. A váz egy Litespeed Ghisallo, de azon is könnyítettek stb.
Hogy a profik vajon miért nem ezzel mennek hegyi idõfutamon? Mert a UCI súlyhatár miatt rá kéne akasztani 3 kiló ballasztot, wazze.
#4779
Posted 2005. December 05. - 10:48

lemértem:294g a belsõ...
Hát én is kíváncsi leszek hol áll majd meg a mérleg:)
én is megmértem nekem 240g lett ugyanaz a holmi

nah:
szükségem lenne némi infóra még.
mennyit nyom 36db 2mm dt küllõ acél anyával, és mennyi alu anyával?
speckó átütõs agya hány gramm
Sram 9-es fogsorr 11-2x fogakkal
Novatek elsõ átütõs agy?
ezeket nem tudom megmérni... de még keresgélek.
#4780
Posted 2005. December 05. - 10:09
