Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#4741
Posted 2005. December 06. - 00:00
nem
ez csak télen lessz rayta.. vagy visszakerül a judy Dh vagy az xc ..vagy addigra szerzek valami retrot.
1998as Judy SL az álmom vagy ugyanez az evyárat sid-ben...
esetleg manitou mars elite ...
mindegy csak yo ocso legyen vagy
vagy reszletre 2006os lock outos suntour...
#4742
Posted 2005. December 05. - 23:37
Szép a bicaj.
/20-as Pyxis Team 1690g ala natur/
#4743
Posted 2005. December 05. - 22:59
akkor az lehet a dolog nyitya..
de nem ir ki iyen dolgot csak azt hogy sikeres volt a feltöltes a kép meg sehol....
itt meg nem tom mert hiába copy-zom az image addresst nem yelenik meg ???
na most végre yo!!
#4744
Posted 2005. December 05. - 22:51
van egy topic, ahol lehet helyet igényelni Zorg-nál. írj bele.
addigis: http://kepfeltoltes.hu
#4745
Posted 2005. December 05. - 22:39
gyorsan beszereltem a haytokart, villát a teli idõszakra meg tettem alá ket kereket hogy állyon valamin es igy nez ki:
..oh basszus nem sikerül feltöltenem egyik tárhyemre sem:(((
miert nem tudok ide a galleriába tölteni??
#4746
Posted 2005. December 05. - 20:15
#4747
Posted 2005. December 05. - 20:10
#4748
Posted 2005. December 05. - 19:36
na ma megvettem a yövõ evi versenyvázam vegre....
a boltban lemerve:
Orbea Lanza 16"
-fektüskevel
-Cane Creek integrált kormánycsapival
-4 kulacsrrogzitõcsavarral
-1 nyeregbilincsel
= 1632g
Ez yo? átlagos? vagy rossz topicban vagyok?
Gyári adat 1400g a vázra.
en mondyuk max. 150g ot saccolok a kis alkatreszekre
szoval de akkor sem lehet nyersen több 1450-1480g-nál talán.
#4749
Posted 2005. December 05. - 16:10
De a kerék kilõve igen, de továbbra is fenntartom hogy kõvilla kõváz.
#4750
Posted 2005. December 05. - 16:08
#4751
Posted 2005. December 05. - 15:11
A dtswiss-nek tuti oldala van, mindennek rajta van a súlya.
köszi. odáig még nem jutottam el.
#4752
Posted 2005. December 05. - 15:09
Az enyémnek nem.
Csak azért kötekszem mert nem értem hogy minek kell könnyíteni ilyen szinten elvben a gépet hogyha kõvilla kõváz kõgumik kõkerék van.
Szóval a titánrugó az olyan számomra (SZÁMOMRA) hogy ha már az összes fontos és érezhetõ könnyítést végrehajtottad de versenyezni akarsz Vole-val akkor:D
Azért mert én megvalósítom az elvi dolgaimat és nem csak a szám jár.
a tag 230 6way helyett 240-es 4way lett. titánrugesszal
kerekek elõl hátul:
doubletrack helyett mavic 729
Duro helyett Schvalbe 880 grammal
maxxis 480g-os belsõ helyett schvalbe 240g-os
kõkerék kilõve asszem. a tartósságról nem mondok le.
így már más a kép?
#4753
Posted 2005. December 05. - 15:03
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#4754
Posted 2005. December 05. - 15:02
#4755
Posted 2005. December 05. - 15:00
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#4756
Posted 2005. December 05. - 14:57
2.0-val megfelenék az igényeidnek?
Az enyémnek nem.
Csak azért kötekszem mert nem értem hogy minek kell könnyíteni ilyen szinten elvben a gépet hogyha kõvilla kõváz kõgumik kõkerék van.
Szóval a titánrugó az olyan számomra (SZÁMOMRA) hogy ha már az összes fontos és érezhetõ könnyítést végrehajtottad de versenyezni akarsz Vole-val akkor:D
#4757
Posted 2005. December 05. - 14:34
a 36 db dt küllõt le tudnám mérni alu anyával, de nem írtad, hogy milyen hosszban kellene meg hogy fekete vagy ezüst kivitel, szóval nem lenne 100%-ig hiteles az adat.
#4758
Posted 2005. December 05. - 14:34
#4759
Posted 2005. December 05. - 14:31
Raadasul 2.6 -os kulsovel
köszönöm a megerõsítést! maradok a 240-es belsõnél.
a kollega nemtudta hogy dhzok valószínüleg azért ajánlotta a cc-belsõt.
bár ha átütõs agyakat emlegetek...
szóval 30 grammot lehet spórolni az alu niplikkel?