igyekszem segíteni ha megvan jöhet a karbon ahead hézagoló és a titán headlock, szigorúan karbon kupakkal. szelepsapkát is vedd le mert az is befolyásolja a perdületet és még a kiegyensúlyozottságot is javítod vele.nem mondasz hülyeséget a titáncsavarokkal...
Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#4721
Posted 2005. December 06. - 17:05
#4722
Posted 2005. December 06. - 16:19
Mert nekem a teljesítmény(ami alatt én a mozgást és az erõsséget értem) mindig sokkal fontosabb mint hogy könnyû legyen.
Ez alól kivétel a kerék ahol X823-as mavicok fognak figyelni.
A váz súlya nem érdekel mert nem megyek jól és sokkal fontosabb hogy élményt nyújtson a bringzás meg nem is vagyok versenyzõ.
Az apróságokon való könnyítést csak a váz és a kerekek után szabad elvégezni ha a váz és a kerekek nem könnyûek akkor a 20 30 grammos hülyeségek semmit sem érnek.
mivan? a végére kiderül hogy rokon lelkek vagyunk?
#4723
Posted 2005. December 06. - 16:17
igen, mondom én
persze emelett biztos érdemes grammozni a belsõvel, meg a niplikkel. inkább vegyél titáncsavarokat és fúrd fel azokat is.
nem mondasz hülyeséget a titáncsavarokkal...
ha jól tudom gyorsíthatóságnál a kerék tömege a lénye. a perdületmegmaradás miatt 2x-es a szorzó, (nekem még a tartósság is fontos és nem fogom hülyére könnyíteni annak rovására )
nem a vázat fogom pörgetni hanem a kereket.
#4724
Posted 2005. December 06. - 16:10
#4725
Posted 2005. December 06. - 16:07
miért nem:)
Mert nekem a teljesítmény(ami alatt én a mozgást és az erõsséget értem) mindig sokkal fontosabb mint hogy könnyû legyen.
Ez alól kivétel a kerék ahol X823-as mavicok fognak figyelni.
A váz súlya nem érdekel mert nem megyek jól és sokkal fontosabb hogy élményt nyújtson a bringzás meg nem is vagyok versenyzõ.
Az apróságokon való könnyítést csak a váz és a kerekek után szabad elvégezni ha a váz és a kerekek nem könnyûek akkor a 20 30 grammos hülyeségek semmit sem érnek.
#4726
Posted 2005. December 06. - 15:58
#4727
Posted 2005. December 06. - 15:56
aha.
dig és sala téged kérdezlek:
ha már itt tartunk neked hány kilós a verád?
alunipliket használsz?
Nekem jelenleg kb 6;)
Egyébként meg olyan 22 és 19.5 között szokott lenni, ami nem versenydh súly, de hozzáteszem én nem is könnyítek;)
#4728
Posted 2005. December 06. - 15:55
aha.Szóval plusz tag..
dig és sala téged kérdezlek:
ha már itt tartunk neked hány kilós a verád?
alunipliket használsz?
#4729
Posted 2005. December 06. - 15:33
5300+445+350g
= 6095g.
milyen váz? az én bringám kompletta 15.5.szóval ahhoz képest nehéz.persze nincs neki 10' útja, meg floatere sem.
#4730
Posted 2005. December 06. - 15:31
persze emelett biztos érdemes grammozni a belsõvel, meg a niplikkel. inkább vegyél titáncsavarokat és fúrd fel azokat is.
#4731
Posted 2005. December 06. - 15:26
#4732
Posted 2005. December 06. - 14:35
#4733
Posted 2005. December 06. - 14:15
#4734
Posted 2005. December 06. - 14:09
Mert nem voltam gép elõtt;)
De a kerék kilõve igen, de továbbra is fenntartom hogy kõvilla kõváz.
5300g dhra kõváz?
#4735
Posted 2005. December 06. - 01:44
#4736
Posted 2005. December 06. - 01:41
ez volt az utolsó állítolag összsen 3 db. lett eladva vázkent bicaykent se többb max 1-2
amug ya váz 67.000HUF aszem
a villát 2 honapya hirdettem az aproban 2 kg kenyer áráert..nem kellett a kutyának sem...most meg már nem eladó
azok a 7-13 ezer forintok eszmeletlen sokak...akko veszek használtan inkább eg y haytomüvet.
semmifele 2004es xt nem erdekel.....csak negyszög!
yelenleg nincs penzem a mars elite ezert meg nem yön szoba..amugyis kicsit drága.
en oyan judy dh árban gondoltam Henger
#4737
Posted 2005. December 06. - 01:28
most elég durva rs akciók vannak pl sid újonnan 50 körül asszem meg ilyesmi, esetleg egy olyat még újíthatnál bele...
mondjuk a mostani sid meg a régiek hát nem épp ugyanaz gondolom ezek már nem érdekelnek..
ha ilyet is lehet kérdezni, hány efté volt?
#4738
Posted 2005. December 06. - 01:01
ki tud könyü 5 yukas nagytányért megfizethetõ árban?
race face? gepard? fsa?
RF 13000 körül van, FSA 7-8000...mi a megfizethetõ? Mindkettõ remek minõség, de egyik sem vált szépen. (viszont a kopást jól bírják)
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4739
Posted 2005. December 06. - 00:43
Rossz a csuklód? Hát, nem köllött vón' annyit hokizni.
Hajtómûved már ez volt, vagy csak tervezed venni?
Mert tudok olcsón XT-t. M-760, 2004-es. 850g
A 2 plusz fog miatt sztem ne pepecselj ennyit vele. Sebességben 5%-ot jelent.
Apróban hirdet egy csávó Mars Elite-et, kérdezz rá.
Suntourt felejtsd el sztem, ha jó versenytelót akarsz.
De ha occsó kell, ott a merevvilla. Könnyebb, merevebb, sportosabb, lockoutos...
#4740
Posted 2005. December 06. - 00:31
haytomü XT 175mm 42/32/22 (737es 1996os) ~710g >>pötyet nehez
a kerekerõl most inkább nem irnék.
a haytomüvön akarok könyiteni amugyis kell 44es nagytányér
ki tud könyü 5 yukas nagytányért megfizethetõ árban?
mert aszem ez a 42es 76g...
race face? gepard? fsa?