Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#4381
Írta 2006. január 18. - 10:00
Szal Probike,a titán nagyhatalom:)
#4382
Írta 2006. január 18. - 09:58
lemértem a zzyzx pedált. 336g
ez azert nem valami yo...de cseréltem alkatrészre igy megérhette.
Szerintetek becserélyem még ezt is egy VP pedálre ami 320g ??
igazábol tetszeni mindkettõ tetszik (de csak egy kicsit ) és az lenne a kérdés hogy ki használt VP pedált és mik a tapasztalatok?
#4383
Írta 2006. január 18. - 08:56
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
#4384
Írta 2006. január 18. - 03:03
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4385
Írta 2006. január 18. - 02:24
Nem a vázak érdekelnek,hanem alkatrészek...
#4386
Írta 2006. január 17. - 12:58
(...)Szerintem a bringákkal foglalkozók szakik nemsokára céget alapítanak és kihozzák a saján, független titánvázukat. Egy kis bankhitel, egy kis EU támogatás, aztán meglátjuk.
Nem valószínû. A 3 hegesztõmester eleve a Mora Aerospace fõállású alkalmazottja, azon kívül egy fejlesztõmérnök volt (az összes hihetetlen megoldás az õ szakállas fejébõl pattant ki) és Mirek a kereskedelmi vezetõ plusz Vera az ügyintézõ. Ennyi.
#4387
Írta 2006. január 17. - 12:40
#4388
Írta 2006. január 17. - 12:40
Ha valaki szeretne féláron (580-900 euró) Morati vázat venni akkor gyorsan klikkeljen a Morati honlapjára és ha jó a méret akkor vigye!
Ismétlés a tudás atyja!
A Honywellrõl egy kis adalék. Nem tudom mennyire nézitek át a Praktiker, vagy aZ Obi katalógusokat, de tavaly nyáron volt benne egy kb. 2999 Ft-os Honeywell ventillátor. Valószínûleg nem a Morati gyártotta, és nem is a Boeing.De könnyû volt, mert mûanyag volt.
Szerintem a bringákkal foglalkozók szakik nemsokára céget alapítanak és kihozzák a saján, független titánvázukat. Egy kis bankhitel, egy kis EU támogatás, aztán meglátjuk.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4389
Írta 2006. január 17. - 12:07
Ha jól tudom csak repcsi,meg ûrcuccokkal fognak foglalkozni?
A Morati a Mora Aerospace külön© részlege volt.
A márka 2004-ben csapatot alakított, mely még abban az évben sikereket ért el - fejbõl megnemmondom melyik csoportban.
A Mora Aerospace tulajdonosa az amerikai Honeywell (2003 közepe óta).
(Mellesleg a Boeing is Honeywell érdekeltség.)
A Honeywellnek van némi köze az ABC-hoz (American Bicycle Group - akik nagyjából mindent felvásárolnak Ámerikában...)
Ha megnézed a honlapot szerintem azonnal érteni fogod mire gondolok...
#4390
Írta 2006. január 17. - 11:56
Ha jól tudom csak repcsi,meg ûrcuccokkal fognak foglalkozni?Tudom, nem elsõsorban a legleglegkönnyebb, de:
Végkiárusítás a Morati-nál - mivel cég effektíve megszûnt...
http://bikemag.hu/te...orati_1995-2005
#4391
Írta 2006. január 17. - 11:42
Végkiárusítás a Morati-nál - mivel cég effektíve megszûnt...
http://bikemag.hu/te...orati_1995-2005
#4392
Írta 2006. január 17. - 11:29
1000000000 szeres elnézésedet kérem, tíz kiló hamut szorok a fejemre, és szaggatom a ruhám .....bocs de q. álmos vagyok ....még 1x elnézést kérekSrácok!!! Ne keverjetek össze egy másik fórumlakóval! XC_Rider vagyok!!!!!!!!! Már amióta fórum létezik. Egyébként a Scandi tényleg jó anyag, és jól elnyeli a rezgéseket, feltéve ha jól van megcsinálva a váz. A Fusion istencsászár volt kényelmileg is pedig merev váz.Ja és nem GAGYI TOJVÁNI, hanem minõségi kézzel készített NÉMET cucc!!!! A Kona na az Tojváni!!!!
de a lényeg a szkandi váznak Te vagy a gyakorlati tudora
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4393
Írta 2006. január 17. - 11:24
(amibe a szkandi mondjuk merevben más lehet,a súlyon kívûl - de errõl XC-Racer többrt tud ) hogy kifáradni mennyivel hamarabb fog az easton alu mint a tojváni szakndium ...ez az amit sztem momentán gyakorlatból senki sem tud....
Srácok!!! Ne keverjetek össze egy másik fórumlakóval! XC_Rider vagyok!!!!!!!!! Már amióta fórum létezik. Egyébként a Scandi tényleg jó anyag, és jól elnyeli a rezgéseket, feltéve ha jól van megcsinálva a váz. A Fusion istencsászár volt kényelmileg is pedig merev váz.Ja és nem GAGYI TOJVÁNI, hanem minõségi kézzel készített NÉMET cucc!!!! A Kona na az Tojváni!!!!
#4394
Írta 2006. január 17. - 10:45
az idei king kikapu szkandium (bézbollütõ csõ) és 4" - t mozog....Bocs,Lfelejtettem írni,h tag nélkül,igen....
King is King Kikapu-nak értendõ....
Épp most néztem az oldalon a Treké mellett szereplõ The King cikket,hááát,supersexy amúgy,fõként 23-as méretben,de hiába találom gyönyörûnek, nekem ne legyen 10 alatt a mozgása:) (mondjuk 10 fölött se sokkal )
tudom h ezt nem lehet ilyen egyszerûen megválaszolni,de inkább easton v scandium?
sztem fullinál tök mindegy,,,(de easton csöves king kikaput úgysem fogsz kapni, itthon tán használtba se nagyon....) súlyban kb ugyanaz, fullinál a rezgéscsillapítás nagyjából mindegy (amibe a szkandi mondjuk merevben más lehet,a súlyon kívûl - de errõl XC-Racer többrt tud ) hogy kifáradni mennyivel hamarabb fog az easton alu mint a tojváni szakndium ...ez az amit sztem momentán gyakorlatból senki sem tud....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4395
Írta 2006. január 17. - 10:37
Váááááá,és ááááááá,és úúúúúúúúúúúAkkor még valszeg nem láttat az új 9.9-est?:scared:
azért ez nem csúnya és hasonlóan filigrán mint a régi 9800. A gyáriak és a cikk szerint 300g-mal könnyebb lett a váz mint a 9.8!!! Azért az durva nem?
Ez disznó szép!
Vazzz...végre újra vékony:)Tényleg nem láttam még ezt!
#4396
Írta 2006. január 17. - 10:34
King is King Kikapu-nak értendõ....
Épp most néztem az oldalon a Treké mellett szereplõ The King cikket,hááát,supersexy amúgy,fõként 23-as méretben,de hiába találom gyönyörûnek, nekem ne legyen 10 alatt a mozgása:) (mondjuk 10 fölött se sokkal )
tudom h ezt nem lehet ilyen egyszerûen megválaszolni,de inkább easton v scandium?
#4397
Írta 2006. január 17. - 10:30
hát a king nálam is esélyes lenneMég nem döntöttem el teljesen, Kikapu Deluxe is esélyes lehet v King K. ,ha van...Kikapunak Lméletileg csak 3,5' az útja.Bikemag mégis 100-at ír,súlynak meg 2442 g-t. Villa nem behatároló tényezõ mert 80/100-as könnyû CC villát is bele tudok tenni majd, vagy a U-turnos Psylot...
Meg az alkatrészek is eléggé felsõ-kategória szóval csak tõlem függ,mennyit hozok ki a vázból...
Vitzes de rögeszmésen ugyanazon dolgokat könnyítem; olyan megfontolásból h most majd az erõs össztelós váz és villa nyeli el az energiákat, nem parázom a legkönnyebb felnitõl,persze csak 36 küllõ mellett Meg jöhetnek a 350 g-s gummák is,mert felütés helyett majd a gép kimozogja... Hasonló megfontolás van a nyeregcsõnél, valszeg a BBB nem számít a hûûûdekönnyûek közé
Ugyanakkor a stucninál meg a kormánynál nem merek nagyon variálni...
Tudom h ez kicsit ellentétben áll Atom elméleteivel (homogenizált merevség/súly/erõsség,stb) de sztem a nyeregcsõnek tök mind1,h a vázad milyen erõs/könnyû,a kérdés csupán az,h mennyi terhelést kap? Ha merev váz,akkor sokat,ha nem,akkor kevesebbet.
na úgy van hogy a 04-es kikapuk még 3,5"-t mozogtak, tavalytól lett bézbóllütõ csõ, 1 : 2 linkplate áttétel és 4" út....illetve a the king 2,5"
valamint a régebbi king kikapuk easton ultralite csõ, tavaly már szkandi (persze nem íszton) a king meg szintén szkandi...(tavalyi karbon támvilla, v-fék csonk 2,5")
súlyban meg olyan 2,7- körül van taggal, (saját mérés) a king kezdetûek tán 10-15 dekával könnyebbek...
szal a 2442 gramm esetleg tag nélkül és a legkisebb váz (16-os).....de még azt sem hiszem....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4398
Írta 2006. január 17. - 10:21
30-as....de a váz kicsit több mint 3 kg-jához sztem tök jó a 254 grammos pazzaz......(persze májerfaktora nincs )sztem nem ott léne lesporolni azt az 5 dekát egy alapban nehéz vázról...de Te tudod
Még nem döntöttem el teljesen, Kikapu Deluxe is esélyes lehet v King K. ,ha van...Kikapunak Lméletileg csak 3,5' az útja.Bikemag mégis 100-at ír,súlynak meg 2442 g-t. Villa nem behatároló tényezõ mert 80/100-as könnyû CC villát is bele tudok tenni majd, vagy a U-turnos Psylot...
Meg az alkatrészek is eléggé felsõ-kategória szóval csak tõlem függ,mennyit hozok ki a vázból...
Vitzes de rögeszmésen ugyanazon dolgokat könnyítem; olyan megfontolásból h most majd az erõs össztelós váz és villa nyeli el az energiákat, nem parázom a legkönnyebb felnitõl,persze csak 36 küllõ mellett Meg jöhetnek a 350 g-s gummák is,mert felütés helyett majd a gép kimozogja... Hasonló megfontolás van a nyeregcsõnél, valszeg a BBB nem számít a hûûûdekönnyûek közé
Ugyanakkor a stucninál meg a kormánynál nem merek nagyon variálni...
Tudom h ez kicsit ellentétben áll Atom elméleteivel (homogenizált merevség/súly/erõsség,stb) de sztem a nyeregcsõnek tök mind1,h a vázad milyen erõs/könnyû,a kérdés csupán az,h mennyi terhelést kap? Ha merev váz,akkor sokat,ha nem,akkor kevesebbet.
#4399
Írta 2006. január 17. - 10:07
Kíváncsi leszek a végleges súlyra,mert a tavalyi modellnél sokan arra panaszkodtak,hogy a 19-es verzió 1450g körül van,emi már nem kevés...viszont a 9800-as óta az egyik kedvenc vázam,bár az akkori filigrán kinézet jobban tetszett,de a Wannaride-éra is csorgattam a nyálam...
Majd jól megemelgetem:D
Akkor még valszeg nem láttat az új 9.9-est?:scared:
Itt a cikk és hozzá képek a cyclingnewsról:
http://www.cyclingne...tures/trekmtb06
http://www.cyclingne...kmtb06/cimg3120
(aztán next photo )
azért ez nem csúnya és hasonlóan filigrán mint a régi 9800. A gyáriak és a cikk szerint 300g-mal könnyebb lett a váz mint a 9.8!!! Azért az durva nem?
#4400
Írta 2006. január 17. - 10:07
30-as....de a váz kicsit több mint 3 kg-jához sztem tök jó a 254 grammos pazzaz......(persze májerfaktora nincs )sztem nem ott léne lesporolni azt az 5 dekát egy alapban nehéz vázról...de Te tudodRobi te meg küldj 1 mailcímet, és megtudod azt ami érdekelt
Kona Dawg-ba milyen nyeregcsõ kell? Olvastam 27.2-õt és 30-at is... A második esetén vmi jó tipp, vagy 27.2-es + szûkítõ variáció a jobb? Szeretnék vmi könnyebbet venni, de azért nem USE Alien árának a magasságában.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való