A Tune meg a CK is finom lehet, de LX váltókar? a mûanyag nem lesz túl tartós
Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#4341
Posted 2006. February 24. - 23:29
A Tune meg a CK is finom lehet, de LX váltókar? a mûanyag nem lesz túl tartós
#4342
Posted 2006. February 24. - 23:03

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4343
Posted 2006. February 24. - 21:19
#4344
Posted 2006. February 24. - 21:13
Elindult a lavina! Mint sokaknál. Fõleg egy embernél. Félek nem lesz megállás!Elkészült a bicóm, gondoltam megosztom veletek az örömöm
Kicsit oldschool, kicsit vegyes képet mutat (elõben nagyon szép), de az enyém...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4345
Posted 2006. February 24. - 21:09
Kicsit oldschool, kicsit vegyes képet mutat (elõben nagyon szép), de az enyém...
váz: Magellan Pyxis Team (2001) - 1655 gr
fejcsapágy: Chris King NoThreadset 1 1/8" - 125 gr
monoblokk: Evolve XC X-Type
villa: Manitou Mars (2001) + AntiBob - 1546 gr
fék (hátsó): Ritchey Linear Logic (Pro) - 177 gr
fék (elsõ): XTR (BR-M951) - 202 gr
fékkar: XTR (BL-M950) - 170 gr
hajtómû: Race Face Evolve XC X-Type - 940 gr
elsõ váltó: XTR (FD-M953) - 131 gr
hátsó váltó: XTR (RD-M952-SGS) - 235 gr
váltókar: Deore LX (SL-M570) - 240 gr
lánc: SRAM PC59 - 268 gr
agyak: Tune/Bike+ CC Ultra Light - 90 gr/330 gr
felni: Sun CR17 - 425 gr/db
küllõ: DT Revo (2-1.5) - 124 gr/kerék
külsõ: IRC MythosXC II 1.95 (kevlar) - 498 gr/db
belsõ: Maxxis Superlight (1.50-1.75) - 109 gr/db
fogaskoszorú: SRAM 7.0 - 324 gr
nyeregcsõ: Kalloy (400) - 252 gr
nyereg: Fi'zi:k Nisene Ti - 275 gr
kormányszár: Zoogie (90mm/10°) - 126 gr
kormányrúd: IKE Light - 170 gr
markolat: TRINITY - 17 gr
kormányszarv: ADR - 108 gr
kilométeróra: Cateye Mity3
pedál: Shimano PD-M540 - 340 gr
bowdenek: Jagwire
A súlya összesen ~10,41 kg
Sajnos nem tudok pontosat a bovdenek és a kilométeróra miatt...
#4346
Posted 2006. February 24. - 20:56
#4347
Posted 2006. February 24. - 20:44
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4348
Posted 2006. February 23. - 22:10
#4349
Posted 2006. February 23. - 22:05
#4350
Posted 2006. February 23. - 21:26
nem jól értettem, elsõnek, mert azt hittem, hogy már a szövettel együtt elkészült anyagot alakítják a végsõ formájára felfújással, és ezt nem nagyon tudtam elképzelni...
#4351
Posted 2006. February 23. - 21:15
#4352
Posted 2006. February 23. - 21:12
#4353
Posted 2006. February 20. - 14:14
hogy lehet egyáltalán felfújni a merev karbon szálakat?
A karbonszál nem merev, és nem azt fújják fel.
A karbonszál-kötõanyag keveréket fújják fel (kb mint egy ragacsos szövet), és a kötõanyag hõ hatására megkeményedik, és beleágyazódnak a karbon szálak, amik még mindíg nem merevek, csak nem tudnak elmozdulni a kötõanyag miatt.
(bocs, ha csak vicc volt a kérdés...)
#4354
Posted 2006. February 20. - 12:57
#4355
Posted 2006. February 18. - 21:56
ha jól tudom a trek karbonvázakat úgy csinálják,hogy a kompozit masszát beöntik a formába,majd belülrõl felfújják. aztán ha kihûl/megszárad,akkor ott a váz. ezért itt nincsenek karbonszálak.
de ez csak egy kósza emlék, lehet,hogy tévedek.
Elvileg így mûxik minden "monocoque" váz, nem? (pl Giant MCM) Már ahol nem karboncsöveket rögzítenek (pl ragasztanak) elágazásakhoz, hanem a teljes vázat (vagy vázháromszöget) egyben kezelik). De hát attól vannak karbonszálak. Meg ezt a méhsejtes izét nem fogom teljesen...de utánaolvasgatok.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4356
Posted 2006. February 17. - 13:34
#4357
Posted 2006. February 17. - 12:45
és ott az OCLV carbon linkre katt és alul az oclv feliratra kattintva lehet videót nézni.
#4358
Posted 2006. February 17. - 12:38
de ez csak egy kósza emlék, lehet,hogy tévedek.
#4359
Posted 2006. February 17. - 12:32
Szerintem a karbon is tud repedni, mivel a szálak bele vannak sütve/dolgozva egy nagy adag rideg epoxy gyantába és ha a gyanta törik, az elõször berepedezik és utána a szálak is szakadnak mert tulajdonképpen egy anyagról van szó, szemmel nem is látható a belsõ szövet. Amit kívül látsz más vázakon az csak díszkarbon szövet, aminek szinte semmi erõssége sincs. Sok dolgot eladnak karbonosként holott csak egy réteg szövet egy alu akármin...
A trek-eken nincs díszkarbon, (ezért is festik õket), így látható ha kezd repedni. Szerintem.
De ha nem jól látom akkor valaki homályosítson föl please!
#4360
Posted 2006. February 17. - 11:59
Egyébként az OCLV HC az kicsit más mint a hagyományos karbonszövet, az tulajdonképpen egy üreges anyagszerkezetû kompozit anyag. Így tud repedni.
Ezt elmagyaráznád légyszi hogy érted? Nem igazán tudom elképzelni. Minden karbon váz üreges szerkezetû szénszálas anyag. Max úgy tudom elképzelni a repedést, hogy a száliránnyal párhuzaosan, de ma már minden váznál változóü irányban szövik a szálakat.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül)

Sign In
Create Account

Back to top






