Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#4321
Posted 2006. February 28. - 10:02
Ez nem elég részletes:http://weightweenies...?t=4059&start=0
#4322
Posted 2006. February 28. - 09:33
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4323
Posted 2006. February 25. - 13:48
Tune agyakat is csak addig akartam, amíg egy tulajdonossal nem beszélgettem bõ fél órát róluk.
(A srác éppen árult egy agypárt 3 éve, meglepõen jó áron. Mellesleg abban a kisvárosban híresen jó kerékpárszerelõ.)
Ha emlékszel esetleg, hogy milyen gondokat mondott vele, leírhatnád, engem érdekel.
#4324
Posted 2006. February 25. - 13:45
#4325
Posted 2006. February 25. - 13:07
#4326
Posted 2006. February 25. - 12:45
#4327
Posted 2006. February 25. - 12:30
(azt hozzá kell tenni, hogy nem épp nehézsúlyú versenyzõ vagyok...)
#4328
Posted 2006. February 25. - 12:10
(A srác éppen árult egy agypárt 3 éve, meglepõen jó áron. Mellesleg abban a kisvárosban híresen jó kerékpárszerelõ.)
#4329
Posted 2006. February 25. - 10:00
Fura megoldás, még nem találkoztam ilyennel, meg csillag se bírja sztem sokáig, ugaz ezeket a grammbuzi izéket nem örökéletre tervezték:wtf:
#4330
Posted 2006. February 24. - 23:29
A Tune meg a CK is finom lehet, de LX váltókar? a mûanyag nem lesz túl tartós
#4331
Posted 2006. February 24. - 23:03
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4332
Posted 2006. February 24. - 21:19
#4333
Posted 2006. February 24. - 21:13
Elindult a lavina! Mint sokaknál. Fõleg egy embernél. Félek nem lesz megállás!Elkészült a bicóm, gondoltam megosztom veletek az örömöm Kicsit oldschool, kicsit vegyes képet mutat (elõben nagyon szép), de az enyém...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4334
Posted 2006. February 24. - 21:09
Kicsit oldschool, kicsit vegyes képet mutat (elõben nagyon szép), de az enyém...
váz: Magellan Pyxis Team (2001) - 1655 gr
fejcsapágy: Chris King NoThreadset 1 1/8" - 125 gr
monoblokk: Evolve XC X-Type
villa: Manitou Mars (2001) + AntiBob - 1546 gr
fék (hátsó): Ritchey Linear Logic (Pro) - 177 gr
fék (elsõ): XTR (BR-M951) - 202 gr
fékkar: XTR (BL-M950) - 170 gr
hajtómû: Race Face Evolve XC X-Type - 940 gr
elsõ váltó: XTR (FD-M953) - 131 gr
hátsó váltó: XTR (RD-M952-SGS) - 235 gr
váltókar: Deore LX (SL-M570) - 240 gr
lánc: SRAM PC59 - 268 gr
agyak: Tune/Bike+ CC Ultra Light - 90 gr/330 gr
felni: Sun CR17 - 425 gr/db
küllõ: DT Revo (2-1.5) - 124 gr/kerék
külsõ: IRC MythosXC II 1.95 (kevlar) - 498 gr/db
belsõ: Maxxis Superlight (1.50-1.75) - 109 gr/db
fogaskoszorú: SRAM 7.0 - 324 gr
nyeregcsõ: Kalloy (400) - 252 gr
nyereg: Fi'zi:k Nisene Ti - 275 gr
kormányszár: Zoogie (90mm/10°) - 126 gr
kormányrúd: IKE Light - 170 gr
markolat: TRINITY - 17 gr
kormányszarv: ADR - 108 gr
kilométeróra: Cateye Mity3
pedál: Shimano PD-M540 - 340 gr
bowdenek: Jagwire
A súlya összesen ~10,41 kg
Sajnos nem tudok pontosat a bovdenek és a kilométeróra miatt... A kettõre együtt 200gr-ot számoltam. Képek remélem a hétvégen meglesznek
#4335
Posted 2006. February 24. - 20:56
#4336
Posted 2006. February 24. - 20:44
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4337
Posted 2006. February 23. - 22:10
#4338
Posted 2006. February 23. - 22:05
#4339
Posted 2006. February 23. - 21:26
nem jól értettem, elsõnek, mert azt hittem, hogy már a szövettel együtt elkészült anyagot alakítják a végsõ formájára felfújással, és ezt nem nagyon tudtam elképzelni...