Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#4281
Írta 2006. március 13. - 15:54
értem köszia tippet, de már ez a setup marad meg. márcsak a 4390 g os villámat kell Lefty-vé alakítani és jóleszek
#4282
Írta 2006. március 13. - 15:46
meg az ust-s külsõk nehezebbek.
ne hidd. pár grammal. viszont nem kell belsõ meg felniszalag.
#4283
Írta 2006. március 13. - 15:44
Igen, 823 az tubeless.
D3.1 -et mar nem nagyon kapni sajnos.
D3.1 -et mar nem nagyon kapni sajnos.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4284
Írta 2006. március 13. - 15:42
az a gáz hogy olyan alkalmi vétel volt hogy hitetlenül pofátlan kevés pénzt adtam érte, nem volt idõ variálni meg belegondolni ilyenekbe. meg az ust-s külsõk nehezebbek.823at (asszem) kellett volna venni vagy d3.1-et és akkor nem kellene belsõ
#4285
Írta 2006. március 13. - 15:38
#4286
Írta 2006. március 13. - 15:35
köszi vole!
Azért kérdeztem, mert sokaltam a kerekem 2375 grammját, pedig viszonylag könnyû dolgokat vettem hozzá.
régi "kõkerék": b+ átütõs elsõagy, duro 3" gumi, Rínólájt felni dt küllõ continental belsõ schwalbe felniszalag: összesen 3125g !
újdonság:
Mavic 721
Schwalbe öntapadós felniszalag (mint a szigszalag)
DT küllõk 2.0 Novatec elsõ átütõs agy
schwalbe Big Betti 2.4 hajtogatós a legpuhább gumiösszetétellel. lemérve 885g
schwalbe belsõ 75-559. mérve 240g
összesen 2375g
ha a külsõt-belsõt elveszem marad 1250g ha minden igaz
a belsõn még tudnék fogni valamennyit kb 100 gramot a belsõn, de nem vagyok biztos benne hogy megéri a defektek megnövekedett kocskázata miatt...
szerintetek?
Azért kérdeztem, mert sokaltam a kerekem 2375 grammját, pedig viszonylag könnyû dolgokat vettem hozzá.
régi "kõkerék": b+ átütõs elsõagy, duro 3" gumi, Rínólájt felni dt küllõ continental belsõ schwalbe felniszalag: összesen 3125g !
újdonság:
Mavic 721
Schwalbe öntapadós felniszalag (mint a szigszalag)
DT küllõk 2.0 Novatec elsõ átütõs agy
schwalbe Big Betti 2.4 hajtogatós a legpuhább gumiösszetétellel. lemérve 885g
schwalbe belsõ 75-559. mérve 240g
összesen 2375g
ha a külsõt-belsõt elveszem marad 1250g ha minden igaz
a belsõn még tudnék fogni valamennyit kb 100 gramot a belsõn, de nem vagyok biztos benne hogy megéri a defektek megnövekedett kocskázata miatt...
szerintetek?
#4287
Írta 2006. március 13. - 14:10
Vilagkupan a legtobben Deemax -et hasznalnak, az olyan 1119g + kulso + tarcsa az elso kerek es kb. 1328g + kulso + tarcsa a hatso.
A DT -nek van ha jol emlekszem meg hasonlo sulyban komplett kereke, ez alatt csak a specialisan konnyure epitett kerekek vannak ( Tune agy + huzott kullok + valami konnyu felni ~1000g vagy alatta )
A DT -nek van ha jol emlekszem meg hasonlo sulyban komplett kereke, ez alatt csak a specialisan konnyure epitett kerekek vannak ( Tune agy + huzott kullok + valami konnyu felni ~1000g vagy alatta )
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4288
Írta 2006. március 13. - 14:07
tud valaki mondani arról adatot, hogy mennyi a súlya átlagban v hozzávetõlegesen, a vk-n eb-n használt dh kerekekeknek?
egyszóval milyen súlyban kellene lennie egy profi dh kerékszettnek szõröstõl bõröstûl, külsõ belsõ meg minden nyalánkság.
egyszóval milyen súlyban kellene lennie egy profi dh kerékszettnek szõröstõl bõröstûl, külsõ belsõ meg minden nyalánkság.
#4289
Írta 2006. március 11. - 19:42
Na akkor az alkatrész lista:így néznek ki hamarosan a gépek...
Specialized Allez:
Váz: Specialized Allez Sport
Villa: Specialized Carbon
Kormány: Pro hagyományos hajlítással
Stucni: PRO 90mm/6 fok/31.8mm
Fejcsapágy: Specialized gyári
Fékváltókar: Shimano Ultegra 2x9
Hajtómû: Shimano 105 FC-5502
Monoblokk: BB5500
Elsõ váltó: Shimano 105 FD5600
Pedál: PD-R540
Nyeregszár: PRO
Nyereg: WTB Speed V
Fék: Shimano 105 BR-5600
Agyak: Shimano Dura-Ace FH7700+HB7700
Felni: Rigida Flyer
Küllõ: Sapim 2.0
Gumi: Schwalbe Stelvio 23-622
Hátsó váltó: Shimano 105 RD 5600 SS
Fogaskeréksor:CSHG70-9
Lánc: CN-HG73
Specialized Stumpjumper S-Works HT:
Váz: Specialized Stumpjumper S-Works HT M5
Villa: Manitou R7 elite+tuning+lockout
Kormány: PRO XC-OS
Stucni: PRO PLT
Fejcsapágy: BBB iparis nem integrált
Fékkar: Shimano Saint BLM 800
Váltókar: Shimano XTR SLM952
Hajtómû: Shimano XT FC-M760
Monoblokk: SMFC-760
Elsõ váltó: Shimano XTR FD-M960
Pedál: Eggbeater
Nyeregszár: PRO PLT
Nyereg: WTB Speed V
Fék: Shimano Saint BRM-800
Agyak: FRM
Felni: DS1XC
Küllõ: DT 2.0
Gumi: Schwalbe Racing Ralph
Hátsó váltó: Shimano XTR RDM-952
Fogaskeréksor: Shimano XTR CSM-960
Lánc: CN-7701
Specialized P3:
Váz: Specialized P3
Villa: Manitou Splice Super 100-130+Lockout
Kormány: Ritchey Rizer
Stucni: Altrix
Fejcsapágy: FSA
Fék: Shimano Deore
Hajtómû: Shimano Saint FCM-800
Monoblokk: Shimano Saint
Pedál: Kona
Nyeregszár: Specialized
Nyereg: Merida IKE
Agyak: Novatec
Felni: Sun Singletrack 24”
Küllõ: DT 2.0
Gumi: Schwalbe Racing Ralph 24x2.1
Fogaskeréksor: 1db 11-es
Lánc: SRAM PC1
Specialized Allez:
Váz: Specialized Allez Sport
Villa: Specialized Carbon
Kormány: Pro hagyományos hajlítással
Stucni: PRO 90mm/6 fok/31.8mm
Fejcsapágy: Specialized gyári
Fékváltókar: Shimano Ultegra 2x9
Hajtómû: Shimano 105 FC-5502
Monoblokk: BB5500
Elsõ váltó: Shimano 105 FD5600
Pedál: PD-R540
Nyeregszár: PRO
Nyereg: WTB Speed V
Fék: Shimano 105 BR-5600
Agyak: Shimano Dura-Ace FH7700+HB7700
Felni: Rigida Flyer
Küllõ: Sapim 2.0
Gumi: Schwalbe Stelvio 23-622
Hátsó váltó: Shimano 105 RD 5600 SS
Fogaskeréksor:CSHG70-9
Lánc: CN-HG73
Specialized Stumpjumper S-Works HT:
Váz: Specialized Stumpjumper S-Works HT M5
Villa: Manitou R7 elite+tuning+lockout
Kormány: PRO XC-OS
Stucni: PRO PLT
Fejcsapágy: BBB iparis nem integrált
Fékkar: Shimano Saint BLM 800
Váltókar: Shimano XTR SLM952
Hajtómû: Shimano XT FC-M760
Monoblokk: SMFC-760
Elsõ váltó: Shimano XTR FD-M960
Pedál: Eggbeater
Nyeregszár: PRO PLT
Nyereg: WTB Speed V
Fék: Shimano Saint BRM-800
Agyak: FRM
Felni: DS1XC
Küllõ: DT 2.0
Gumi: Schwalbe Racing Ralph
Hátsó váltó: Shimano XTR RDM-952
Fogaskeréksor: Shimano XTR CSM-960
Lánc: CN-7701
Specialized P3:
Váz: Specialized P3
Villa: Manitou Splice Super 100-130+Lockout
Kormány: Ritchey Rizer
Stucni: Altrix
Fejcsapágy: FSA
Fék: Shimano Deore
Hajtómû: Shimano Saint FCM-800
Monoblokk: Shimano Saint
Pedál: Kona
Nyeregszár: Specialized
Nyereg: Merida IKE
Agyak: Novatec
Felni: Sun Singletrack 24”
Küllõ: DT 2.0
Gumi: Schwalbe Racing Ralph 24x2.1
Fogaskeréksor: 1db 11-es
Lánc: SRAM PC1
#4290
Írta 2006. március 11. - 11:25
én tudom:) ár érték arányban nagyon ütõs cuccok, tegnap szedtem össze neki:o
Karakoram: az új allez a váz.
Karakoram: az új allez a váz.
#4291
Írta 2006. március 11. - 11:12
#4292
Írta 2006. március 11. - 07:25
Na hozzuk feljebb a topikot..
http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2473
itt vannak a képek az épülõ bringáimról...igaz az egyik kakukktojás...de az is könnyítve lesz...
Majd tolok még fotókat,ahogy kész...
Ütõs kis csapatod van, gratula hozza!
Ez mikori Allez váz? Milyen cuccokkal fogod feldíszíteni?
#4293
Írta 2006. március 10. - 12:35
Probalt mar valaki ilyet szalag helyett?
http://www.fixedgear...city/veloplugs/
Jott egy ilyen kerek nekem nemreg. Gyari Michelin kerek, amivel a B1 versenyzok mentek a vilagkupan, abban volt ilyen megoldas. Ezt nem felniszalag helyett szoktak alkalmazni, hanem akkor, ha normal felnit akarnak ust -skent hasznalni. Valszeg konyebb mint a gyari ust felni ( D521 volt nalam ). Ezen kivul annyit csinaltak meg, hogy a felni illesztesnel gyantaval kitoltottek a rest, nehogy eresszen. Es tokeletes kerek lett belole.
Amugy ha jol emlekszem akkor a Misinek van par ilyen izeje
Nem rossz dolog az biztos.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4294
Írta 2006. március 10. - 12:12
Ez még a félkész állapotot mutatja,mert azóta full sárvédõs, és városi gumis lett...ez a melóbajárós verda..
A söröket nem én ittam:)))
A söröket nem én ittam:)))
#4295
Írta 2006. március 10. - 12:03
Tojás, de legalább nem törik olyan könnyen.itt vannak a képek az épülõ bringáimról...igaz az egyik kakukktojás...de az is könnyítve lesz... Majd tolok még fotókat,ahogy kész...
Ez a kép indulás elõtt vagy érkezés után készült?
http://pix.bikemag.h...177205&cat=2473
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4296
Írta 2006. március 10. - 11:19
Na hozzuk feljebb a topikot..
http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2473
itt vannak a képek az épülõ bringáimról...igaz az egyik kakukktojás...de az is könnyítve lesz...
Majd tolok még fotókat,ahogy kész...
http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2473
itt vannak a képek az épülõ bringáimról...igaz az egyik kakukktojás...de az is könnyítve lesz...
Majd tolok még fotókat,ahogy kész...
#4297
Írta 2006. március 08. - 10:01
Biztos, hogy nehezebb. Szerintem hülyeség ezen sírni (lásd oldal). Ha nem tetszik a ragadós izé (pl RItchey WCS), akkor lehet Schwalbe HP üvegszálas izét használni. Nem fogom fel, mi a baj velük.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4298
Írta 2006. március 08. - 09:51
érdekes, de 32 ilyen könyebb mint egy felniszalag? :chin: meg installálni és uninstallálni is picit macerásabb.
#4299
Írta 2006. március 08. - 09:27
Merida CX500
#4300
Írta 2006. március 06. - 18:24
Ugyan ilyen „tanulási” megfontolásból vettem az „egyszerûbb” Allez vázat én is, és ahol fontos volt oda azért pakoltam rendes alkatrészeket. Van mit várni, mert nagy élmény a monti után (persze az marad nekem a kedvenc). Különben nagyon bejött a Specko geometriája használat közben.