Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#4321
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Amióta SID létezik, ragasztott a becsúszó a vállba. A súlyt csak viszonyításnak írtam a DH villánál. A SID-hez képest a 3-3,5kg -is sok, maggyarul 2,5x annyi anyag van benne. 1 hiperlight villától ne várjunk extra merevséget.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#4322
málna

málna

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.117 hozzászólás
egy átlag dh villa inkább 3-3,5 kiló között ;) 4 az már nem kevés

a sibõl nem lehet "kicsavarni" a becsúszót?

#4323
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Nem véletlenül! A WC-nak más a válla, becsúszója, a lába is , mint az SL-nek, magyarul 2 különbözõ villa. Nem csak a karbon váll miatt. A WC-nak terhelés irányában ovalizáltak a a lábai, módosították a becsúszókat. Nagy a különbség, mégha nem is látszik kívülrõl. Egy régi SL soha nem lesz olyan merev mint egy WorldCup.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#4324
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Próbáltam aluvállas SL-t és karbonvállas World Cup-ot. Utóbbinak jóval kevesebb volt a horizontális mozgása.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#4325
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
A váll, vagy a villa, mert nem mindegy? Egyébként mindegyik villa mozog behúzott féknél elõre-hátra tologatva, mivel csak 1 ponton van fölfüggesztve, a nyaknál és az nagyon messze van az ébredõ erõktõl. Ha beton kemény és merev lenne akkor törne is mint a ropi. És a rugalmasság nem a válltól függ hanem a bescsúszóktól és attol hogy mennyire lóg ki, mennyi van a lábban, a becsúszóból és hogy milyen a perselyezés belül és hogy milyen széles felületen fekszik föl, tuttommal. Attól hogy vállat cserélsz nem lesz merevebb a konstrukció. És mint köztudott ha könnyû akkor rugalmas is. A DH villák átlagban 4 kilósak és azoknak is van rugalmassága. De az 4 kiló. Ha merevebb villát akarsz akkor nem neked való a SID. Az egyik legkönnyebb cucctól miért vársz csodát merevségben?

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#4326
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Pont ilyet próbáltam és 1-2 centit mozgott elõre-hátra, oldalirányban sem az igazi. Nem akarok gyártatni, régebben sorozatban gyártottak csavarost, nyakkal együtt 370 gr alatt.

Ha villaközelben vagy, lemérnéd nekem a becsúszók közti távolságot? Köszi!

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#4327
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Az én 2002-es SID SL-emnek nem érzem labilisnak a vállát. Pedig már 4 szezonon túl van. És szerintem nem csak 50-60g lesz a különbség a gyári üreges, kovácsolt, és a csináltatott nem kovácsolt, csak forgácsolt között. Én nem játszanék a tûzzel. Nem éri meg.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#4328
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
A World Cup kivételével a SID-ek válla eléggé labilis, és nem is tûnik túl tartósnak. Ha szerzek egy könnyû csavaros vállat (gyártottak ilyet) akkor, bele tudom tenni és az 50-60 gr súlytöbblet még belefér.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#4329
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Mire akarod használni, ha megkérdezhetem? Van tönkremebt SID-ed? Más villába ugysem tudod biztonságosan beoperálni (kivéve ha csavaros a váll, de az meg nem könnyû villa valszeg)

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#4330
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Mert? Miért fontos Neked egy olyan alkatrész súlya, amelyen nem tudsz változtatni?
Ez nem elég részletes:http://weightweenies...?t=4059&start=0

Itt már néztem, de már nincsenek rajta az alkatrésztömegek. Egyébként a csöveken nem tudok könnyíteni, ellenben fel tudom használni.

Ez az oldal már kicsit hasznosabb volt:
http://www.leichtbau...fotos/index.php

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#4331
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Mert? Miért fontos Neked egy olyan alkatrész súlya, amelyen nem tudsz változtatni?
Ez nem elég részletes:http://weightweenies...?t=4059&start=0

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#4332
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Vágott már szét valaki SID-et? Mondjuk nem lehet túl gyakori eset, de hátha... Engem konkrétan a becsúszószárak súlya érdekelne, váll és nyak nélkül.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#4333
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás

Tune agyakat is csak addig akartam, amíg egy tulajdonossal nem beszélgettem bõ fél órát róluk.
(A srác éppen árult egy agypárt 3 éve, meglepõen jó áron. Mellesleg abban a kisvárosban híresen jó kerékpárszerelõ.)


Ha emlékszel esetleg, hogy milyen gondokat mondott vele, leírhatnád, engem érdekel.

#4334
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás

ggx-nek szeretettel
USE Alien 200mm :)
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg



gondolom lehet igy kb 150g :)

#4335
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
Na ja. Szerencsém volt az aggyal, az eredeti ára 1/3-áért (talán 150 Euro volt eredetileg?) sikerült vennem komplett kerékben, ami ráadásul sose volt használva (DT Revo küllõkkel, meg új CR17-el). Ha tönkremegy egyszer akkor CK, vagy XTR lesz helyette, abból is régi szürke. ;)

#4336
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás
Lehet, alattam is "örök élet lenne" - de akkor inkább lényegesen olcsóbban egy XTR-t vettem, ami máig tökéletes szintén. (Az 1991-es legelsõ szériás XTR agyaimban pedig most volt kónuszcsere...)
"In idem flumen bis non descendimus"

#4337
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
akkor összeteszem a kezem, én 2 éve maratonozok vele, és eddig semmi baja :)
(azt hozzá kell tenni, hogy nem épp nehézsúlyú versenyzõ vagyok...)

#4338
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás
Na ja. Tune agyakat is csak addig akartam, amíg egy tulajdonossal nem beszélgettem bõ fél órát róluk.
(A srác éppen árult egy agypárt 3 éve, meglepõen jó áron. Mellesleg abban a kisvárosban híresen jó kerékpárszerelõ.)
"In idem flumen bis non descendimus"

#4339
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Érdekes a tengely, vagy az maga a középcsapágy?:D
Fura megoldás, még nem találkoztam ilyennel, meg csillag se bírja sztem sokáig, ugaz ezeket a grammbuzi izéket nem örökéletre tervezték:wtf:

#4340
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
A Pyxis + Mars kombóról tehetnél be képet, hogy csorogjon a nyálam... :-/
A Tune meg a CK is finom lehet, de LX váltókar? a mûanyag nem lesz túl tartós :P