Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#4101
Posted 2006. April 13. - 13:16
Új kerekeket csinálok.Mavic 717-esek,XT agyak,de a küllõk terén,mit javasoltok? A cél természetesen erõs és könnyû megoldás.
Én magam 80-85 kg szoktam lenni.
#4102
Posted 2006. April 13. - 13:11
Titán színû, 560 mm-es CC kormány, 2014 Double Butted alumínium alapanyagból ,a bikediscount-on írjákmás. láttam az idei Velotrade katalógusban "Pro" cuccokat. egy titán kormány és kormányszár kijönne 15 ropiból és vagy 250 g-ból. milyen cuccok ezek?
#4103
Posted 2006. April 13. - 12:45
Szép a színe! Olvasd el még egyszer! Szerintem neked elég lesz az is amelyik fekete anyagból van! Ráadásul a titán kormány 165 gr, feketébõl készült csak 145 gr! Csak most látom, hogy az 1 colos pipa meg ezüstbõl van!!! Olvasd el még egyszer!!!más. láttam az idei Velotrade katalógusban "Pro" cuccokat. egy titán kormány és kormányszár kijönne 15 ropiból és vagy 250 g-ból. milyen cuccok ezek?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4104
Posted 2006. April 13. - 11:52
#4105
Posted 2006. April 13. - 11:01
ok nálam a kb 13 cm rúgóút, súlykorlát nélküli rider/ésszerû határokon belûl/, masszív váz a nem feltétlen "kimélõs" üzemmódhoz volt a lényeg...valamint szériagyártás, és olyan max 3500-4000 euros ár....Össztelósban egyáltalán nem nagy szám ma már a 10kg alatti monti. http://light-bikes.c...ect.asp?catid=2
Nézzétek meg az oldal közepét. kb 10éves vázra (Klein Mantra) is lehet 10kg alatti gépet építeni. nem is high-en cuccokkal.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4106
Posted 2006. April 13. - 10:50
Nézzétek meg az oldal közepét. kb 10éves vázra (Klein Mantra) is lehet 10kg alatti gépet építeni. nem is high-en cuccokkal.
#4107
Posted 2006. April 13. - 10:24
Bazzeg, Tigger, ha a pénz nem számít, akkor már most is van 3600g alatti országúti. Nem szaros 5 kiló... 20 sebességes, 2 fékkel, minden alkatrésszel.
http://www.light-bik...ting.asp?id=747
azt nem mondtam hogy 1 milla alatt lesz
2,5" mozgó fullit meg most is lehet építeni 9-cel kezdõdõ súlyut, (kg-ban számolva) úgy hogy alig van benne karbon..../
lehet túloztam kicsit de mondjuk az 5,8-at és a 9,8-et tartom most is:)
ja és sört még akkor sem fogok inni.....
szal hogy ne csak a levegõbe beszéljek.....az 5" mozgó massziv am/trail bike-om ami most 12,6 kiló.......2012 ben :
váz 2000g /mondjuk az easto adigra gyártja a RAD csõszetett karbonból....de nam nagy csoda a váz létezik 1900 grammból scott genius mc-nek hívják/ rugóstag 200 g /ehhez is közel vagyunk/ teló 1600 g /RS Revelation vagy fox talas már most majdnem itt tart/ a 100 grammos k.csapágy asszem nem nagy mutatvány, a 150-150 grammos stucni és kormány /hajlított/ sem, váltókarok 180 g /az x0 gripkóm most 198 bovdennel, 20 g még sztem van benne, átdobó lefaragható addigra 100-ra, hátsó váltó160-ra kis karbonnal, fékek 600 /most 760 a mag plus. és az eléggé használható cucc/ kerékszett 1500 /gyakorlatilag létezik, csak nekem nem elég erõs, de van 6 évük erõsíteni,/ a 600 grammos ust külsõ most is van /conti/ 180 grammos csõ nem nagy álom, 250 grammos nyereggel nem mondtam nagyot, a 250 g-s sorral és 280 g-s lánc-cal sem, a 720 g-s hajtómûsúly is elérhetõ, /akkori xtr pl/ markolat/szivacsot használok/ bovdenházak gyszárak 180 g.......összeadod 9800 ......
az elvileg 6,8 /de legyen 7/ kilós szériagyártott /bár kurvára túlárazott/ king zinget most be merném vállalni ha akarnék országútizni , sztem egy kilót addigra le faragnak belõle......
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4108
Posted 2006. April 13. - 09:52
#4109
Posted 2006. April 13. - 09:48
igaza van a Tune-nak.
mert mire való a nyereg orra? vagy van olyan, aki a hímvesszeje kiindulópontján ülve teker???
Szerintem mindenképpen próbálj ki egy orr nélküli nyerget, mielõtt megkérdõjelezed, hogy a nyereg orrára szükség van. Ha nem lenne, akkor szerinted a nagy nyereggyártók (Selle Royal, Selle Italia, Selle San Marco, Fizik, hogy csak néhány aprócska és jelentéktelen gyártót említsek) csak hagyománytiszteletbõl csinál orrot a nyeregnek? Vagy tréfából?
Nem hiszem, hogy kevés pénzeket ölnének csak fejlesztésbe, és mégsem látok a palettájukon egy ilyen "zseniális és korszakalkotó" nyerget sem.
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#4110
Posted 2006. April 13. - 09:43
#4111
Posted 2006. April 13. - 09:19
Ritchey V3 pedálom kotyog, és egyszer háztól 2 órányira állt be. Azóta mûködik, de még mindig nagy a holtjátéka. Eggbeatert én nem vennék- gyakran kell szervizelni, és alapvetõen gyenge konstrukció. A Sh pedáljaiban viszont eddig egyszer sem csalódtam.
Az ajánlatom: PD-M520, 540, 959.
Race, no Rest!
#4112
Posted 2006. April 13. - 08:51
mert mire való a nyereg orra? vagy van olyan, aki a hímvesszeje kiindulópontján ülve teker???
más. láttam az idei Velotrade katalógusban "Pro" cuccokat. egy titán kormány és kormányszár kijönne 15 ropiból és vagy 250 g-ból. milyen cuccok ezek?
megint más. WTB Epic Wolf Race (Kevlar, 1,95") mért súlya: 490 / 495 g. Pazzaz SP964 27,2 / 350: 244 g.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#4113
Posted 2006. April 12. - 19:33
köszi. bár nekem többnek tûnt, de lehet azért mert sokszor bezárom az oldalt és uyranyitom, na mind1
valahogy túlélem a 10 napot.
kezdo
Gratula! és hát én megmondtam . vehetnél egyet nekem is ha az ára nem gáz
nayo csak vicc. szerintem nem fogsz csalódni Ritcheyben egyedül a pedályait szerettem neme a 6-7 évvel ezelötti van(csak 2 éve használom) kõ nehéz de isteni, nem kotyog stb.
most meg hogy már könnyû és birya a sarat is --legyobb vétel.
#4114
Posted 2006. April 12. - 18:23
#4115
Posted 2006. April 12. - 16:20
Szerintem az idei év eddigi legfontosabb hazai eseménye - mindenféle értelemben.
Megkezdõdött a "visszaszámlálás", már csak 10 nap.
Addig óránként egyszer kaptok egy ilyet...
#4116
Posted 2006. April 12. - 16:13
aszem 16 ezer de könynû, yol kiveri a sarat magából. a tartóság meg mayd év végére gondolom kiderül szereintem mivel elég uy csak néhány hónapya lehet kapni igy nem lehet megállapítani hogy mit bir
más:
ZorG!!
nem lehetne ezt a beússzó CM dolgot a honlapról levnni?? ,nagyon idegesítõ (nekem) és szerintem itt mindenki tudya hogy mi lessz 22én.
#4117
Posted 2006. April 12. - 15:56
Igaz, de azért sem olcsó, mert rézötvözet.A golyó-golyós gyapágyazás tartósabb és könyebben szerelhetõ és utánállítható. Bármilyen olcsó SPD rendszerû stoplit használhatsz hozzá, a habverõé nem olcsó. Ahol olyan nagy a sár, hogy eltömödik a pedál, ott már tekerni sem nagyon lehet. Egyszer csak lejár a védettsége és akkor már 6-7000-ért fogják szórni.
Valamit valamiért: a stopli hamarabb kopik mint egy Shimano vagy Ritchey - de a pedáltest soha nem kopik el.
#4118
Posted 2006. April 12. - 15:51
#4119
Posted 2006. April 12. - 15:29
A golyó-golyós gyapágyazás tartósabb és könyebben szerelhetõ és utánállítható. Bármilyen olcsó SPD rendszerû stoplit használhatsz hozzá, a habverõé nem olcsó. Ahol olyan nagy a sár, hogy eltömödik a pedál, ott már tekerni sem nagyon lehet. Egyszer csak lejár a védettsége és akkor már 6-7000-ért fogják szórni.Melyik a legjobb és egyben könnyû,de megfizethetõ spd-s pedál?
A megfizethetõ az cca: 20.000.- (nálam).
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4120
Posted 2006. April 12. - 15:24
más meg csak a nagy S-re esküszik
de sztem a Ritchey is jó ,20-ért már leht kapni jót
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy