Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#3401
Írta 2007. január 20. - 00:20
http://batch.org/rbd...ergo_1f_db.html
#3402
Írta 2007. január 18. - 14:22
#3403
Írta 2007. január 18. - 13:50
#3404
Írta 2007. január 18. - 13:25
...csak a hajtókar kérdéses, mert ha jól látom, akkor az egy négyszöges "régi" Tune hajtómû. Na az sztem nem valami merev...
nem is hinnéd, hogy milyen rohadt merev az a tune, én amikor próbáltam, azt hittem besz@rok...persze nem dh-ra való
#3405
Írta 2007. január 18. - 10:03
http://www.prototype.gr/patent.htm
ha megnézitek a patent részt alatt a rajzokat, ott már kiforrottabb a dolog, és olyan, mintha a monoblokk egy excenterben lenne benne, más kérdés, h IDrive néven ez már futott egy kört, és azt sem szerettem
aki akar, fusson még egy kört azzal, h a karbon nem csoffad, hanem törik, aztán olvasson figyelmesebben
#3406
Írta 2007. január 18. - 09:46
Ez a karbon csoffadás tényleg elég nagy hülyeség...gondolom véletlenül csinálja a Scott is a Ransomot karbonból...
...
láttuk is eltörve.....igaz pont a láncvillánál, ami alu
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3407
Írta 2007. január 18. - 09:40
Nekem ezen a Dh gépen csak a hajtókar kérdéses, mert ha jól látom, akkor az egy négyszöges "régi" Tune hajtómû. Na az sztem nem valami merev...
Egyébként sem mindig az ésszerûségrõl, és a használhatóságról szól ez a topik, hanem a grammokról.
A nyereggel sztem nincsen semmi baj...nekem az SXtrail-en teljesen jó volt a karbon Toupe nyereg, sokkal könnyeb volt mögécsúszni, mint a böszme dh nyergekkel...csak nincsen arra lóvém, hogy eséskor letörjem...
#3408
Írta 2007. január 18. - 09:34
lejtõzni százezres karbon meg aranyszínû csicsamicsákkal egy vicc...
ez pedig egy fórum, mindenki írja a maga véleményét (f@szságát) a dologról, mégis mekkora az esélye annak, hogy valaki linkel egy ilyet, és bárki próbálta volna.... maradjon mindenki kussban csak azért mert, még nem próbálta? oké kurva szakmai lesz a fórum, csak éppen ÜRES lesz... f@szom
Amúgy ezt majd, mondd az igazi Steve Peat szemébe:D
Hobbi felhasználásra amúgy tök igaz amit írtál! DE! Világkupán egy körre viszont tökéletes.. bár szerintem biztos lenne ami megadná magát, vagy a fasz tudja, de ez ilyen koncepciós bicaj nem, hogy ilyet is lehet címmel..
Mellesleg a váz nehéz, bár van olyan hazai élversenyzõnk, aki mérleg nélkül ránézésre megmondta, hogy "nem tudom, de baromi könnyû" :D
#3409
Írta 2007. január 18. - 00:56
lehet hülyeséget mondok, de jól látom, hogy a lengõkarral együtt mozdul a hajtómû is felfelé? mert akkor az azért elég vicces lehet menet közben
meg pl ha rajta van a súlya a pedálokon (nem ül a rider), akkor a bringást is emelnie kell a rendszernek a berugúzáshoz? hú ezt már elég nehezen tudom elképzelni, kicsit bele is zavarodtam
ez már nem szigoruan grammánia ,de nem beszélsz hüyeséget, nekem is feltûnt hogy valami nem stimmmel......meg az a két furatos kar is elég furcsa 90 fokot zár be a földel...hát ugy szerintem széttörik hamar a hátsórész...
van 2 db video..azkból feltûnik hogy tényleg nem DH inkább olyan freeride bico..
az egyiken egy lépcsõn megy felfelé
http://www.prototype.gr/first_mid.wmv
http://www.prototype...ymittos_low.wmv
érdeklõdõknek::
www.prototype.gr
#3410
Írta 2007. január 18. - 00:45
meg pl ha rajta van a súlya a pedálokon (nem ül a rider), akkor a bringást is emelnie kell a rendszernek a berugúzáshoz? hú ezt már elég nehezen tudom elképzelni, kicsit bele is zavarodtam
#3411
Írta 2007. január 18. - 00:41
azért 1999-2000-ben yo cuccok voltak ezek nem..
amúgy nekem sem tetszik..de az tulzás hogy hányás. zegény görög srác aki építette megsértõdik... )
#3412
Írta 2007. január 18. - 00:31
Elsõváltó meg 145 mm elsõ út és dh bringa? inkább könnyü enduro feleslegesen hosszú rugóúttal.
#3413
Írta 2007. január 18. - 00:28
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#3414
Írta 2007. január 17. - 22:56
felépítve 12-13 kg ez a prototypus DH !!! váz.
Considering that this is our first prototype (not a pre-production model) and despite the increased weight (18 kilos) we could develop a trail bike with 145 / 150 mm front travel, 200 rear travel within the range of 12 to 13 kilos! The bike is equipped with the following:
A) Carbon fibre / kevlar frame & suspension arm, with fortal alluminum CNC parts. Ertalon bushings (easy to access for service).
Manitou X-VERT DC dual crown fork, 120mm travel.
C) Fox float R (no locking) 165mm eye-to-eye.
D) Shimano XT crankset, aftermarket inner ring, 20-32-44 T.
E) Time attack alluminum pedals.
F) Shram 9.0. SL 11-32 cassette.
G) Shram 9.0. shifters.
H) Ultegra 68mm, 115 bottom bracket.
I) Shimano XTR front & rear derailleurs.
J) Shimano XT disc brakes.
K) Sacs chain.
L) American classic disc hubs.
M) Mavic 317 disc brake rims.
N) Ritchey logic ahead set.
O) Titec stem.
P) CM riser handlebar
A. Roox 30,8 430mm seatpost.
B. Selle italia transalp ti saddle.
C. Michelin wildgripper XL tires.
#3415
Írta 2007. január 17. - 22:28
minden bizonnyal pl az x0 hasznalhatatlan es
mindig lecsoffad
ami karbon az lecsoffad
tovabbra is szemre mondjatok mi mennyire tartos
ertem en.
lejtõzni százezres karbon meg aranyszínû csicsamicsákkal egy vicc...
ez pedig egy fórum, mindenki írja a maga véleményét (f@szságát) a dologról, mégis mekkora az esélye annak, hogy valaki linkel egy ilyet, és bárki próbálta volna.... maradjon mindenki kussban csak azért mert, még nem próbálta? oké kurva szakmai lesz a fórum, csak éppen ÜRES lesz... f@szom
#3416
Írta 2007. január 17. - 22:10
biztos mérnök kell, hogy megmondja, a Tune ezen cuccait nem erre a terhelésre tervezték
törik, a csoffadás egy régi esetre vonatkozott
ettõl még tetszik, a v10essel is el lehetne játszani!
#3417
Írta 2007. január 17. - 22:00
#3418
Írta 2007. január 17. - 21:38
mindig lecsoffad
ami karbon az lecsoffad
tovabbra is szemre mondjatok mi mennyire tartos
ertem en.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3419
Írta 2007. január 17. - 21:05
Valamit tudhat az a kar...
#3420
Írta 2007. január 17. - 20:57
a faszi meg 1 hét szabadságra vágyik, hogy nyúzni tudja...mennyi pótalkatrésze lehet?