Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#201
Posted 2011. March 02. - 11:09

#202
Posted 2011. March 02. - 09:30

#203
Posted 2011. March 02. - 06:52

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#204
Posted 2011. February 28. - 11:34

Egy kis csemege, ha már grammánia!
https://picasaweb.go...feat=directlink
Nyam-nyam!
Aztán várjuk ám a tapasztalatokat(mennyire fog, hogy bírja a strapát...stb).
#205
Posted 2011. February 27. - 21:42

#206
Posted 2011. February 25. - 14:20

igenAjándék volt?
![]()
Nem akarod eladni?
nem

(bemész boltba és megveheted Te is

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#207
Posted 2011. February 24. - 19:55

Specialized Phenom SL - 130 mm, titánpálca
http://img217.images.../4050/kp024.jpg
Ajándék volt?

Nem akarod eladni?

A sebesség mindent megold.
#208
Posted 2011. February 24. - 18:22


Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#209
Posted 2011. February 21. - 02:48

Ettõl független biztos léteznek olyan felhasználási területek, ahol valahogy kezelni bírják áttetszõ réteggel is az UV sugárzás ellen, valamint amit veszít a mech. értékeibõl, az még belefér.
Giant váz is volt olyan gyárilag, hogy a felsõ rétegben volt az aramid.
Nyilván ennek inkább van marketing szaga, mert lehet mesélni az embereknek hogy felülrõl a harmadik rétegben van, vagy elhiszi vagy nem.
Na de ha látja is hogy már optikailag is más, na az már "üt"

#210
Posted 2011. February 19. - 21:03

Kevlar, along with other aramid fibers, have poor UV resistance (Kevlar loses strength roughly twice as quickly in sunlight as PET)
#211
Posted 2011. February 19. - 20:48

Kevlárt normális esetben nem szokás az UV sugárzásnak kitenni, az nem tesz jót neki.
Ekkora helyen azért kárt nem tesz az UV, meg elvileg amúgy is lehet védekezni ezellen a probléma ellen, ha megfelelõ felületkezelést kap a cucc.
A jobb horgászbotoknál is használnak kevlár szövetet a szénszálak fölé és ha van valami, amit sokat süt a nap, akkor az a horgászbot. Nem lesz annak semmi baja a naptól. Pedig egy horgászbotnak is brutális terhelést kell elviselnie.
#212
Posted 2011. February 18. - 23:50

Ha már itt vagy, most a te bringádnál is feltûnt, meg már korábban is találkoztam kevlár-karbon szövettel. Ez mit tud, és miért nem látom több helyen? Eddig csak villanyaknál találkoztam vele.
Elvileg a szívósságot növeli ez a fajta aramidszál. (Kevlár=aramid, csak a kevlár az ennek az anyagnak az egyik cégtõl levédett neve, mint pl. a plexi, ami poli akrilát)
Kevlárt normális esetben nem szokás az UV sugárzásnak kitenni, az nem tesz jót neki. Így sokesetben nem fogod látni hogy van kevlár is a rétegek közt, de ettõl független lehet az is ott!
Nekem egy kb. 10 éves Mizuno villában van ilyen. A fejcsõ az amúgy is takart helyen van, egyedül a kormánnyak kivágott helyén lehet ilyet találni. Ekkora helyen azért kárt nem tesz az UV, meg elvileg amúgy is lehet védekezni ezellen a probléma ellen, ha megfelelõ felületkezelést kap a cucc.
Amúgy tipikus Kevlár felhasználási terület pl. az üzemanyagcella a versenyautóknál, sokszor azok nem is egy fix formát követnek, hanem felveszik a kitöltõ szivacs amorf formáját.
Golyóálló mellény is abból van ha jól tudom, szóval mindenhol jó ahol az anyag szívóssága a kritérium!

#213
Posted 2011. February 17. - 20:04

Köszi.Na és a hajtókar rögzítéshez is bevállalható(ht2)?
Elõzõ oldalon errõl volt szó. Igen.
#214
Posted 2011. February 17. - 19:53

#215
Posted 2011. February 17. - 19:50

Féknyereg rögzítõ csavarokat kiváltani titán csavarokra mennyire lehet életképes?
Nekem is elöl titán csavarjaim vannak. Teljesen jók.
A sebesség mindent megold.
#216
Posted 2011. February 17. - 19:40

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#217
Posted 2011. February 17. - 19:22

#218
Posted 2011. February 17. - 19:20

Nem fog elmenni, nekem is volt egy hasonló kategóriás bilincsem (még a színe is ilyen volt), s én is ilyen összegrõl kezdtem, de végül fél év vacakolás után csak 2500-ért vitték.
De azt az árulta, aki ha valamihez hozzáér az elromlik.

A sebesség mindent megold.
#219
Posted 2011. February 17. - 18:11

Nem fog elmenni, nekem is volt egy hasonló kategóriás bilincsem (még a színe is ilyen volt), s én is ilyen összegrõl kezdtem, de végül fél év vacakolás után csak 2500-ért vitték.
törölhetõ
#220
Posted 2011. February 17. - 17:08

Nem tudom, ezért kérdeztem. De úgy látom senki se tudja, senki nincs képben az ilyen bilincsekkel kapcsolatban. Ha nem válaszol itt senki akkor felteszem 5e-ért az apróba, aztán kiderül, hogy elmegy-e annyiért vagy ha gyorsan jelentkeznek rá többen is akkor túl olcsón adom.
Nem fog elmenni, nekem is volt egy hasonló kategóriás bilincsem (még a színe is ilyen volt), s én is ilyen összegrõl kezdtem, de végül fél év vacakolás után csak 2500-ért vitték.

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
