352g az 540, 380g az 520. 310-320g az XTR, de az már 30e körül van...
Verseny alkatrészeknél nem az élettartam az elsõdleges, miért nem lehet ezt megérteni? Gondolj csak a forma-1-re, vagy a wrc autókra, minden verseny után szétszedik, ellenõrzik, összerakják, és még úgy se tartós, ellenben egy utcai autóra évekig rá se kell nézni, max olajcsere, de másra is való mind a kettõ. Az extra könnyû bringával rendelkezõk ezzel általában tisztában vannak, és nem lepõdnek meg, ha szezon végén ez-az kuka lesz a gépen. Viszont van szezonban egy 8-9 kg-os gépük, ami összehasonlíthatatlanul gyorsabb, mint egy 11-12 kg-os bringa. Valamit valamiért. Az ilyen könnyû pedált nem fogja senki divatból rátenni egy 13 kg-os fully gépre. Nem fikázni kell, minden oda való, amire kitalálták. És más zsebében sem kell turkálni, valakinek az ilyen árkategória csak hobby, mondjuk mellette motorozik is, ott rögtön 3-4 millió egy jó motor. (Ismerek ilyet)