Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#2361
Posted 2007. August 22. - 23:33

amugy kivancsi volnek mit nyom
legutoljara felnit csereltem akkor is nyertem 250g-t csak a felnin
/egy felnin :-)/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2362
Posted 2007. August 22. - 23:20


"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#2363
Posted 2007. August 22. - 22:05

ugye pajtikaim
ezutan, hogy fog suhanni a gep
mit adnatok ha egy lepessel 1kg-t tudnatok sporolni?
nem mindegy hogy [ossztelos cc montit veve alapul] 15 kilorol csokkentunk 14-re egy kilot, vagy 12-rol 11-re...

ugyanugy egy kilo, csak 10szer annyidba fog kerulni

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2364
Posted 2007. August 22. - 22:04

#2365
Posted 2007. August 22. - 22:02

#2366
Posted 2007. August 22. - 21:50

ezutan, hogy fog suhanni a gep
mit adnatok ha egy lepessel 1kg-t tudnatok sporolni?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2367
Posted 2007. August 22. - 21:30


"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#2368
Posted 2007. August 22. - 20:32

eddig volt 1380 az elso
1000 a hatso
/belsovel/
most toltam ra conti leader pro-t
majd ha sokat esek kelek miatta levagom rola flex-el
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2369
Posted 2007. August 22. - 19:58

lejott kb 1000g a ket gumi cserejevel
elolrol kb 700g
És hogy gurul a gép felnin? Nem ráz nagyon?

#2370
Posted 2007. August 22. - 19:25

/az egyiken/
lejott kb 1000g a ket gumi cserejevel
elolrol kb 700g
hatulrol meg kb 300
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2371
Posted 2007. August 22. - 16:16

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2372
Posted 2007. August 21. - 12:09

Szerintetek érdemes venni dual control fékváltókarokat, vagy túl nehezek?
Az XTR 410g-ja nem vészes, fõleg ha azt nézzük, hogy mennyi egy jobbfajta V-, vagy tárcsafék fékkar (150-180g) + a hagyományos rapidfire váltókar, ami kb 240g. Kb 1 súlyban vannak. Én szeretem az XTR DC váltókarom, bár most eladósorba került.
#2373
Posted 2007. August 19. - 18:26

persze nem vethetõ össze egy 8-as sachs markolatváltóval meg egy paul v-fékkarral, de kategóriájában (hidraulikus) elmegy.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2374
Posted 2007. August 19. - 18:08

ha tetszik a mukodese, akkor vegyed, ha nem, akkor ne
suly majd utana jojjon szoba
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2375
Posted 2007. August 19. - 17:46

#2376
Posted 2007. August 17. - 20:29

#2377
Posted 2007. August 16. - 16:22

#2378
Posted 2007. August 16. - 13:22


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2379
Posted 2007. August 16. - 13:05

#2380
Posted 2007. August 16. - 10:01

valamelyik nap kinn voltam a wilkerben, és bejött egy csaj kezében egy dt hügi kerékkel (gyári) öööö... hát mit mondjak nem volt kispályás.és milyen csajszit láttam a komjádi elõtt. akkor jött ki az uszodából, még kicsit vizes volt a haja és érzõdött a tusolás illata. hmmm...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.