Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed - SÖR
#801
Posted 2005. June 29. - 13:39

A stratégia:
1. Fél láncszem, ha kell
2. Lereszelem a menetet a tengely papucshoz esõ részérõl, esetleg többet is, vagy akár a papucson is tágítgatok, hogy pár millit tudjam mozgatni a kereket
3. Szellemlánckerék - nem találtam jó képet... a hátsó fogaskerék elõtt lebeg a láncban. Ha zavarmentesen mûködik, biztos hogy lesz fenn... apropó: tudja vki, honnan szerezhetek 25 körüli fogszámú széles lánckereket?
4. Egy foggal kisebb/nagyobb racsni hátra. Valamelyikkel csak összejön
5. láncfeszítõ, ha nem megy máshogy. Úgyhogy a váltótartó fül marad, csak a rusnya felhegesztmények ugranak le - ezek szerint fûrésszel.
#802
Posted 2005. June 29. - 13:01

#803
Posted 2005. June 29. - 12:58

A bowdenmegakasztókat hogy szedjem le? Állítólag forrasztva(?) vannak, úgyhogy ha felhevítem, le lehet kapni fogóval.
alura forrasztva?!?...nem!!... nehogy hevítgesd!...egyszerüen fûrész s reszelõ..
#804
Posted 2005. June 29. - 11:55

A láchosszért meg kell majd küzdenem, és a 44es lánctányér is épp hogy el fog férni a láncvilla mellett, de úgy nézem, az okés lesz. Ha a lácvilla engedi a 4cm-es láncvonalat, amit a pályaagy ad, akkor van helyem hátul egy szellemlánckeréknek, amit amúgy is kipróbálnék.
A gyári festés nem csúnya (külön öröm, hogy nem matricázták valamiért), de azt hiszem még összerakás elõtt átfestetem egyszínû fehérre villástul. A bowdenmegakasztókat hogy szedjem le? Állítólag forrasztva(?) vannak, úgyhogy ha felhevítem, le lehet kapni fogóval.
#805
Posted 2005. June 29. - 00:48

Te, Henger, hogyhogy 54 küllõd van?
18 elöl, 36 hátul.
Mielõtt tárcsáznátok az elmeosztályt, jelentem, eddig nem kellett centíroznom. Igaz, nem is küldöm neki olyan durván.
#806
Posted 2005. June 28. - 23:38


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#807
vendég_unit_*
Posted 2005. June 28. - 21:48

Te, Henger, hogyhogy 54 küllõd van?
Miért? A 27-27db az mondjuk elég jól hangzik nem? ;-)
#808
Posted 2005. June 28. - 08:24

#809
Posted 2005. June 28. - 01:39

Olcsón is lehet igényeset alkotni!
Az én verzióm az olcsón igényeset feladatra:
Váz: Cygnus acél 9000 (3k/kg)
Villa: Hiten trekking 2200
kcsapi: 1000 menetes
kormányszár volt
kormány: 3000
e agy: Maillard (180 g), 0 Ft
h agy: B+ SS 7000
felnik: Mach1 210 2*3500
DT küllõk, 54*45 Ft
racsni: 16T, 1500
lánc: KMC
monoblokk: 3000
hajtómû: EX500, Biopace tányérok helyett 1 39T Sora, 2000
fékek: B+ kanti, 2*2500
fékkarok: Saccon 1000/pár
bandázs: 1500
nyeregcsõ, nyereg 1500+2000
pedálból van néhány, most éppen az A515-össel
külsõk: Maxxis Locust CX (2*3000), Deestone (2*1000)
belsõk, bovdenek, zsír, munkaidõ, stb.
50 alatt megáll, de ennél olcsóbbért már én sem ajánlom.
#810
Posted 2005. June 28. - 01:23

Te nem találsz bele a pedálodba:chin: ?
Igen! Köszi még egyszer a szponzorálást! Aztán szombat hajnalban felmentünk napfelkeltét nézni, akkor már világosban sikerült kitekernem végig.
#811
Posted 2005. June 26. - 10:24

Eddig csak munkába jártam az SS-el, tegnap kipróbáltam hosszabb távon, a Velencei-tó körül. Hát... A lejtõket ugye nem tudtam kihasználni, legfeljebb arra, hogy gurulás közben igyak a kulacsomból. Sík úton is hülye módon pattogtam a nyeregben a túlpörgés miatt, pedig próbáltam egyenletesen, körkörösen tekerni... Közben meg egy országútis akkora sebességkülönbséggel hagyott el, hogy csak pislogtam, de lenyomott egy boglyas hajú colos csávó is valami szutyok Gepidán... Én meg nem tudtam gyorsabban menni, ha erõvel bírtam volna is, az áttétel miatt... Az emelkedõkhöz viszont kellett a 32/16, Kisfaludról visszafelé azon a rövid szakaszon, ahol meredeken jön fel a kerékpárút a 70-es ellé, még ki is kellett állnom a nyeregbõl. Komolyabb terepi emelkedõnek nem mernék nekiindulni vele... (Igaz, nem vagyok jó kondiban, már régóta nem tudok rendszeresen eljárni tekerni, csak alkalomszerûen.)
Legközelebb asszem, váltóssal megyek erre az útra.
#812
Posted 2005. June 26. - 02:21

#813
Posted 2005. June 24. - 22:09

#814
Posted 2005. June 24. - 21:29

#815
Posted 2005. June 24. - 10:46


#816
Posted 2005. June 24. - 00:57

http://pix.bikemag.h...yeb/px.jpg.html
http://pix.bikemag.h...eb/px1.jpg.html
http://pix.bikemag.h...eb/px2.jpg.html
erre igaz, hogy cc-re, streetre,dirtre,dhra:)
32-11-el még feljutok a Janihegyre az Istenhegyin, dirt-özni jó volt,melóbajárni is, és ha benne lesz a Pike, akkor Dh-ra is:)
#817
Posted 2005. June 23. - 23:45

A többi ss kép is itt a Gardáról...stipistopi a rózsaszín:)
#818
vendég_unit_*
Posted 2005. June 23. - 23:32

Ha mondtátok volna,akkor jól elszaladok vele:D
Na jó, ha ennyire akarjátok, akkor felteszem a Gardás ss képeket is...
Üdv:Thy
Neked meg milyen képeid vannak?
Nekem rózsaszín Surly és átalakított zöld Fat Chance (bár azt még nem találom)...ja meg a VooDoo stand persze...
Tedd má föl légyszíves, ide, most, azonnal!
#819
Posted 2005. June 23. - 23:15

én nem veszek VooDoo-t, nekem a Kona köll, mert nagyon bízom a hazai forgalmazóban, meg, hogy komolyan vesznek, mert, ha nem akkor topic nyílik ám ;-DDDDDDDD
te meg azé' nem veszel VooDoo-t, mert majd megint hegesztenek Sopronban Neked vmi spécit, pl. 29-es Fatty vellát???
Hajrá!!!


a 29es merev lenne...merev titán villás...hmmmmm? Morati gyárt olyat??
#820
vendég_unit_*
Posted 2005. June 23. - 23:11

nem...most Hektor volt a téma meg BSzabi bringája meg a megsértõdés
Thy, csak fotóztad?? he?!? hozni miért nem hoztad??? szegény unit most várhat rá vagy 3 évet...én akkor is Woodoot veszek!! ilyet:
én nem veszek VooDoo-t, nekem a Kona köll, mert nagyon bízom a hazai forgalmazóban, meg, hogy komolyan vesznek, mert, ha nem akkor topic nyílik ám ;-DDDDDDDD
te meg azé' nem veszel VooDoo-t, mert majd megint hegesztenek Sopronban Neked vmi spécit, pl. 29-es Fatty vellát???