Korbeerdeklodtem SS ugyben. A kovetkezo infokat tudtam meg:
Ugy nez ki, hogy megis kaphato a B+ SS agy, amirol az ujsagban irtak.
Vazakkal kapcsolatban is felmerult bennem egy kerdes. Mi van a trekking vazakkal? Osszehasonlitasban az orszaguti vazakkal, melyik hasznalhato jobban varosban?
A Magellan trekking vazanak vizszintes papucsa van.
Azt hallottam, hogy az orszaguti vazakra nem nagyon lehet sarvedot rakni. Ez mennyire igaz?
SzuMe
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed - SÖR
Indította
country
, 2002. február 16. 22:14
#3281
Írta 2002. november 25. - 13:15

#3282
Írta 2002. november 25. - 13:09

triatlon:DIN571 régi nevén650C általában26-osnak mondják ,trekking,outi DIN622 régi neve700C olvastam már 27-nek meg28-nak is(ezért kezdtem el kérdezõsködni..)van még a nagyobb régebbi outi méret:DIN635 régi nevét nemtom,ez márinkább 28-as,de ami tuti 28 az a "paraszt"bike kereke ami asszem DIN640 régi nevét ennek se...de biztos hogy úgy kezdõdik hogy 28X...És a gumifalcos 28-asnak,ami 28X1/2 , DIN neve már nincs is mer soha nem is vót..amugy kössz a Mali-t...
#3283
Írta 2002. november 25. - 12:50

Akkor próbáljátok meg ugy elképzelni, hogy eredetileg kicsi kerekek voltak elöl-hátul, aztán lett hátra a nagyobb kerék, igy az egész hátulja, töbek között a középcsapágy is megemelkedett.
Azért irtam, hogy relative emelkedett meg, tehát valamihez képest, ami nem feltétlenül a föld.
Igy talán már érthetõbb voltam.
Tudja valaki, hol lehet kapni kb. 85-ös lyukkörrel 48-as nagytányért, ami jó az egysebességes láncokhoz? Montis van nekem is, de ott más a modul.
Azért irtam, hogy relative emelkedett meg, tehát valamihez képest, ami nem feltétlenül a föld.
Igy talán már érthetõbb voltam.

Tudja valaki, hol lehet kapni kb. 85-ös lyukkörrel 48-as nagytányért, ami jó az egysebességes láncokhoz? Montis van nekem is, de ott más a modul.
#3284
Írta 2002. november 25. - 12:12

...mármint bringánál... Nehogy má, valaki kötözködjön velem, mert félreérthetõ voltam... 
;D

;D
#3285
Írta 2002. november 25. - 12:09

Ém sem akarok kötözködni, de én sem értem a középcsapágy-izét... 2 tengely között van a középcsapágy (...azért közép ;D ), s ha bármelyik végpont változik, vele a közép is, de nem ellentétes irányban...Olyat én még nem láttam, hogy az elsõ le, középsõ fel, hátsó marad, ahol volt... :

#3286
Írta 2002. november 25. - 11:48

Meg mindig nem ertem, hogy miert kerult relative feljebb a kozepcsapagy. Mihez kepest?
Mert a foldhoz kepest nem.
SzuMe
ui.:Nem kotozkodni akarok.
Mert a foldhoz kepest nem.
SzuMe
ui.:Nem kotozkodni akarok.
#3287
Írta 2002. november 25. - 11:45

Elõször is, a középcsapágy RELATIVE kerül feljebb, pont ellentétes a hatás, mint amikor hosszu utas telót raksz egy merevvázba.
Az 571 az a kistriatlon kerék.
A 622 a 27", triatlon méret
A 700 a 28", országút.
Nehéz hozzájutni a triatlon kerékhez?
Boltban próbáltad már?
Viccen kivül, nézd meg a Maliban, õk istenitik a triatlonosokat.
Az 571 az a kistriatlon kerék.
A 622 a 27", triatlon méret
A 700 a 28", országút.
Nehéz hozzájutni a triatlon kerékhez?

Boltban próbáltad már?
Viccen kivül, nézd meg a Maliban, õk istenitik a triatlonosokat.
#3288
Írta 2002. november 25. - 11:43

#3289
Írta 2002. november 25. - 11:16

hagyjuk ezt a gumi témat ha ilyen"bonyolult"...én a triatlon kerékméretet nagyon optimalisnak tartom csak nehéz hozzájutni..tudtok olyan helyeket ahol...?
#3290
Írta 2002. november 25. - 11:05

27-es kerek altalaban a trekking gepekben van.
A 622-es meret az a gumi peremenek az atmeroje. A 27-es meret a gumi kulso atmeroje.
SzuMe
A 622-es meret az a gumi peremenek az atmeroje. A 27-es meret a gumi kulso atmeroje.
SzuMe
#3291
Írta 2002. november 25. - 10:55

27szer2.54-685.8 ilyenrõl te hallottal mar?én komolyan kiváncsi vagyok a kerék méretre!ruszki 27-es vagy mi?
#3292
Írta 2002. november 25. - 10:46

#3293
Írta 2002. november 25. - 10:43

mit értetek 27 28-as kerék alatt?dumáljuk ezt meg DIN szabványba...622,635,571.....amugy még most is sokat nyomom egy paraszt bringával és õrûlt jo érzés válto nelkûl...most épitünk egy outi egysebest ...azt még nem probaltam..
#3294
Írta 2002. november 25. - 10:17

#3295
Írta 2002. november 25. - 10:03

Ha elore raktal kisebbet, akkor hogyan kerulhetett feljebb a kozepcsapagy? Az csak lejjebb kerulhet.
SzuMe
SzuMe
#3296
Írta 2002. november 24. - 22:51

Nem, 28-asba raktam elõre 27-es kereket ( a váz saját villájába). A hajtómû is spéci, nem egyforma a kettõ, csak hosszra (175 mm).
Egyébként olyan vagyok, ha valamit be lehet paszirozni, akkor berakom. Ha kell, átszabjuk érte a vázat (vagy fogaskoszorut).
Egyébként olyan vagyok, ha valamit be lehet paszirozni, akkor berakom. Ha kell, átszabjuk érte a vázat (vagy fogaskoszorut).
#3297
Írta 2002. november 24. - 14:50

#3298
Írta 2002. november 24. - 14:00

Régi a váz, nem tetszett a geometriája, és igy meredekebb lett a fejcsõ és a nyeregcsõ, relative lejjebb került a kormány, a középcsapágy pedig feljebb. No és az áttétel is módosult kissé, igy most pont jó.
Fékezés eccerû. A féktüskéket tesóm hegesztette fel elöl-hátul, pont a kerekek méretéhez igazitva. A V-fékeknek amugy is van annyi állitási lehetõségük, hogy elbirja mindkét kerékméretet (kipróbáltam).
Fékezés eccerû. A féktüskéket tesóm hegesztette fel elöl-hátul, pont a kerekek méretéhez igazitva. A V-fékeknek amugy is van annyi állitási lehetõségük, hogy elbirja mindkét kerékméretet (kipróbáltam).
#3299
Írta 2002. november 24. - 09:46

Miert jo, hogy elol kisebb kerek van? Hogyan oldod meg a fekezest elol?
Trekking villat raksz bele?
SzuMe
Trekking villat raksz bele?
SzuMe
#3300
Írta 2002. november 24. - 02:32

Pedál montis, húzott küllõ drága gépre való. Elöl 27", hátul 28" kerék, minél szélesebb (28-32) sima gumi, akármilyen olcsó felni, inkább 32 küllõvel. Szingósat én még nem próbáltam, kissé macerás beszerezni, kicsi a választék.