ha jol tom a 02es marzok elég rossz szériák, viszont most van egy dj2 sajnos eböl a fajtábol, de csak 40e. ha jol el tudom passzolni a villám, alig kell ráfizetnem, szinte ingyen van. és mondjuk maniotu mánia ide v oda, jó lenne, ha nem kéne 2 hetente zsírozni. szoval ennyit érdemes rááldozni v inkább semmit? egy 99es (talán?) X vert helyére lenne.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
Started by
zOrg
, 2002. July 02. 06:48
#1921
Posted 2004. May 01. - 19:13
#1922
Posted 2004. May 01. - 17:40
#1923
Posted 2004. May 01. - 17:29
Ezer héla és köszönet, lor, és mint mondám, sala!
A Buda Maratonon elhagytam a kis gumibiszbaszt, és lõn alatta a két imbusz. De nem tudtam, mia túró, biztos lent szétszedtem volna. Akkor megyek és állítgatom. Mert majdnem merevvilla-feeling volt
Szóval köszi!
A Buda Maratonon elhagytam a kis gumibiszbaszt, és lõn alatta a két imbusz. De nem tudtam, mia túró, biztos lent szétszedtem volna. Akkor megyek és állítgatom. Mert majdnem merevvilla-feeling volt
Szóval köszi!
#1924
Posted 2004. May 01. - 05:20
nem!
lent szetszeded
fent 21-es kulccsal rugot kapod ki
es ha fent van egy ksi gumi kupak alatt imbusz csavar akkor ott elofeszites.
lent szetszeded
fent 21-es kulccsal rugot kapod ki
es ha fent van egy ksi gumi kupak alatt imbusz csavar akkor ott elofeszites.
#1925
Posted 2004. April 30. - 22:18
Kösz, Sala! Erõsíts meg, hogy jól értem-e!?
Fent, a tetején szedem ki a rugót/bakot, és lent a kerékagynál állítom a keménységet?!
(mert ha igen, akkor szét-össze rakosgattam, és nyomkodtam, hogy na mi lesz??? Mit röhögött a pók a sarokban!)
Köszi mégy egyszer és százszor!
Fent, a tetején szedem ki a rugót/bakot, és lent a kerékagynál állítom a keménységet?!
(mert ha igen, akkor szét-össze rakosgattam, és nyomkodtam, hogy na mi lesz??? Mit röhögött a pók a sarokban!)
Köszi mégy egyszer és százszor!
#1926
Posted 2004. April 30. - 22:11
Ottan tudod kivenni a ruganyt meg a gumibakokat belõle.
Az imbuszcsavarral a közepén a keménységet tudod állitani.És itt véget is ér az állítások hosszu sora
Az imbuszcsavarral a közepén a keménységet tudod állitani.És itt véget is ér az állítások hosszu sora
#1927
Posted 2004. April 30. - 22:08
Szégyen-gyalázat, de nem olvastam végig az elõzõ 70 oldalt... Majd valaki megkövez, ha kérdezek... Ez van, gyere ki a hóra! Lassan lesz megint!
És a kérdés: Marzo Bomber 03-as exr comp telóban tényleg nincs mit állítani? mertfelül tekertem adjust feliratú csavarokat, de nem változott, csak kitekertem. Alul meg szerintem szétszedem, nem állítom. Nos? Ki tud erre értemes választ adni? Mi az isten az a két csavar (amire 21-es villáskulcs menne, és kézzel nem kehet tekergetni.)?
Köszike!
És a kérdés: Marzo Bomber 03-as exr comp telóban tényleg nincs mit állítani? mertfelül tekertem adjust feliratú csavarokat, de nem változott, csak kitekertem. Alul meg szerintem szétszedem, nem állítom. Nos? Ki tud erre értemes választ adni? Mi az isten az a két csavar (amire 21-es villáskulcs menne, és kézzel nem kehet tekergetni.)?
Köszike!
#1928
Posted 2004. April 29. - 20:19
jah félrenéztem, nem figyeltem a 'gyártyára'. mer az rendben van, de akkor meg mind1, sõt még örülni is lehetne, hogy nem a hau csung csinálja, hanem a suntour. valamiért ugy értettem, hogy nem csak gyártja, amin kicsit elcsodálkoztam (tervezés, etc.). így tiszta
ezt a dropoffcompot meg igazán el lehetne fogni emberi villának, nincs semmi baja. 80 ezerért jó villa... jó lenne, ha egyes emberek nem kérdeznék meg 6szor ugyan azt amit már kitárgyaltunk/tak és ezt nem tennék meg a legtöbb topikban.
ezt a dropoffcompot meg igazán el lehetne fogni emberi villának, nincs semmi baja. 80 ezerért jó villa... jó lenne, ha egyes emberek nem kérdeznék meg 6szor ugyan azt amit már kitárgyaltunk/tak és ezt nem tennék meg a legtöbb topikban.
#1929
Posted 2004. April 29. - 20:08
én spec a drop off compról csak jót hallottam.állítólag tök jól mozog meg minden.akkor meg ki nem sz*rja le h a suntour csinálta?
#1930
Posted 2004. April 29. - 11:17
erie: öö ez nem vicces... a suntour gyárt telókat a marzónak : bocs, de ezt nem gondolhatod komolyan :-X nem tudom hol hallottad, de azt a helyet kerüld el jó messzire.
amugy abban igazad van, hogy ezek alapjába véve oem cuccok (mint a dropoff comp) de itt valahogy lehet kapni, ugyhogy minket ez nem zavar. bár én inkább gyüjtögetnék egy olasz marzóra, dj/akármi.
Én speciel Gyapitól hallottam a Suntor/Marzo gyármányról (DropOff Comp).
#1931
Posted 2004. April 28. - 10:56
Elég komolyan gondolom. 8) Miért mit hittél, hol gyártatja a Marzocchi a Távol-keleten összeszerelt alaptelóit? Felhúzott az olaszországi gyáron kívül még egyet csak ezért Tajvanon? Bizony nem, kiadta a munkát egy nagy kapacitású OEM gyártónak, és ez éppen az a cég, amit a Nyugaton Suntour néven ismernek. Az info egyébként az angliai központi Marzocchi disztribútor fõnöktõl származik, és jobban hiszek neki mint neked Például az American Classic nagy részben valójában Chin Haur, na és? Ez a globalizálódott világ már csak ilyen.
#1932
Posted 2004. April 28. - 10:53
#1933
Posted 2004. April 28. - 07:23
erie: öö ez nem vicces... a suntour gyárt telókat a marzónak : bocs, de ezt nem gondolhatod komolyan :-X nem tudom hol hallottad, de azt a helyet kerüld el jó messzire.
amugy abban igazad van, hogy ezek alapjába véve oem cuccok (mint a dropoff comp) de itt valahogy lehet kapni, ugyhogy minket ez nem zavar. bár én inkább gyüjtögetnék egy olasz marzóra, dj/akármi.
amugy abban igazad van, hogy ezek alapjába véve oem cuccok (mint a dropoff comp) de itt valahogy lehet kapni, ugyhogy minket ez nem zavar. bár én inkább gyüjtögetnék egy olasz marzóra, dj/akármi.
#1934
Posted 2004. April 27. - 23:15
drop off II:
mindkét szárban acélrugó és ssv nyílt olajfürdõ
elõfeszítést a teló belsejében légkamra (gondolom a rugo felett helyezkedik el) végzi, amit kívülrõl lehet állítani (belepumpálsz), a csillapítást viszont csak belülrõl
nagyjából ennyi
mindkét szárban acélrugó és ssv nyílt olajfürdõ
elõfeszítést a teló belsejében légkamra (gondolom a rugo felett helyezkedik el) végzi, amit kívülrõl lehet állítani (belepumpálsz), a csillapítást viszont csak belülrõl
nagyjából ennyi
#1935
Posted 2004. April 27. - 23:01
Én már fel se merem tenni a kérdésemet.Én ugyan több ízben is vettem a fáradságot és megnéztem az oldalukat,ki is másoltam,viszont nem vágom az angolt.Ezért merem megkérdezni,hogy valaki eltudja mondani, (lefordítani) hogy a Drop off 2 telónak pontosan mi van a két szárában,és mit lehet rajta állítani?
#1936
Posted 2004. April 27. - 19:19
Sajna nekem nem sikerült megtalálni annyira szerencsétlen voltam, de nagyon rendes tõled ez az óriási fáradtság!
#1938
Posted 2004. April 27. - 15:08
#1939
Posted 2004. April 27. - 14:59
A korábban EXR most pedig MZ által fémjelzett, olajfürdõ nélküli, elasztomeres ócsó Marzo kategória mind OEM termék, azaz a Marzocchi-tól elméletileg nem is veheted meg, csak bringával egybeépítve. Valójában ezek nem Marzocchi telók, a Suntour gyártja õket a Marzocchi-nak. Olyanok is, szerintem inkább keressen az ember fia valami régebbi Bombert, ha ilyesmiben gondolkodik, mondjuk 2002-es MXC, azokat néhol még egész olcsón be lehet szerezni, és hát a mozgásuk közötti különbség ég és föld.
#1940
Posted 2004. April 27. - 14:51
Mit gondoltok, a MARZOCCHI EXR PRO, ami a Mali honlapján van melyik telónak feleltethetõ meg a Marzó hivatalos honlapján?
Egy fantasztikusan merész képzettársítás után meg merném kockáztatni, hogy az EXR Pro a Marzocchi oldalán hihetetlen módon az EXR Pro-nak felel meg ;D Döbbenetes, igaz? 8)