ha azt tudod, hogy ez ugyanaz, mint az exr comp, akor kinyitsz a kiskezeddel egy újságot, és megnézed, volt benne elég tesztbicikli orrában
amúgy cromo 30-as becsúszók, rugó (+ elasztomer ?) no csillpítás. kicsit gyárilag kemény, mint az exr comp.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
Indította
zOrg
, 2002. július 02. 06:48
#1941
Írta 2004. április 27. - 09:48
#1942
Írta 2004. április 27. - 09:43
Sziasztok!
Ha valakinek van egy 2004-es Mz comp (a 2003-as exr comp utódja) telója akkor irhatna róla valamit!
DE sürgõsen.
Kössz!!!!!!! :
Ha valakinek van egy 2004-es Mz comp (a 2003-as exr comp utódja) telója akkor irhatna róla valamit!
DE sürgõsen.
Kössz!!!!!!! :
#1943
Írta 2004. április 22. - 20:03
exr levegõs kb 1.7 , rugós kb 1.9 az oldaluk szerint, de ehhez még plusszba jön a nyak
#1944
Írta 2004. április 22. - 19:31
Sziasztok! A Marzocchi EXR Pro 2004-nek kb. mennyi a tömege? A rugóútja csak tuninggal állítható?
#1945
Írta 2004. április 22. - 18:50
az ETA-t nem nagyon fogod tudni szétszedni, véletlenül semmiképp. egybe ki fog jönni a csillapítás cuccal.
#1946
Írta 2004. április 22. - 15:20
akkor megpróbálom, gondolom nincs nagy különbség az ecc és az eta között. gondolom ebben a lábban is van rugó (az eta coil-ból kisakkozva) + valami okosság ami szabályozza az utat.
arra nincs lövésed, hogy miért nem ragál a csillapítást állító kütyüre?
arra nincs lövésed, hogy miért nem ragál a csillapítást állító kütyüre?
#1947
Írta 2004. április 22. - 15:04
Nekem sikerült szétszedni és összerakni gond nélkül olyan Z1-et, amiben ECC volt. hogy az ETA hogy néz ki... na passz. de szerintem belevághatsz. ha módszeresen csinálod, akkor nem hiszem hogy nagy bajt tudsz okozni.
#1948
Írta 2004. április 22. - 09:22
örülök is neki, mint majom a farkának ;D, de sajnos egy kis üröm is került ebbe az örömbe. tapasztaltabb haverról már gondoskodtam, úgy néz ki szombaton megnyitjuk a drágát. ami még homályos folt, az a bal láb, mivel abban fészkel az ETA szerkezet és errõl nem találtam robbantott ábrát. szedett már szét valaki ilyet? kell tartani vmitõl, vagy amilyen sorrendben szétjön úgy össze is lehet rakni? kívülrõl a tekerentyûje megegyezik az elõfeszítéssel (persze csak méretre), azt gond nélük meg tudtam bontatni és össze tudtam rakni.
#1949
Írta 2004. április 21. - 17:01
hát ha nem értesz annyira hozzá ne kapd szét m aztán legozhatsz vele ;D so a kevés olaj nem feltétlenül oka a dolognak,de lehet=>kevés olaj=>mi a rák állítódjon?d a legbiztosabb ha tapasztalt haverral esetleg,végsõ esetben szervízben megnézetni!kben hírbõl elég jó teló ez a tied...
#1950
Írta 2004. április 21. - 09:09
sziasztok
van nekem egy 2003-as Z1 drop off eta-m (Németországból újonnan vásárolva) és az a sanda gyanúm, hogy valami nem kóser a vellával, mert hiába tekergetem alul a csillapítás állítására szolgáló tekerentyût semmi változást nem érzékelek a a villa mozgásában. azt le kell szögeznem, hogy ez az elsõ csillapításos villám, tehát nincs igazán összehasonlítási alapom, de nálam okosabbak (nem kunszt ) elmondása alapján azért igen komoly differenciát kéne éreznem a két végállás között.
namármost kíváncsiságból letekrtem az elõfeszítés állító csavart és belekukkantottam a belsejébe. amit találtam a következõ:
- (a kupak alatt közvetlenül) alátét (amit nyomkod az elõfeszítés állító szerkezet)
- alatta mûanyag csõszerû képzõdmény (gondolom a felkoppanásgátló)
- alatta pedig a rugó
ez volt, amit szétszerelés nélkül láttam, egy nívópálcának kinevezett dróttal megpróbáltam megállapítani, hogy van e benne ola; valahol mélyen találtam.
innentõl kezdve egy kicsit tanácstalan vagyok...
elõre is köszi a segítséget
van nekem egy 2003-as Z1 drop off eta-m (Németországból újonnan vásárolva) és az a sanda gyanúm, hogy valami nem kóser a vellával, mert hiába tekergetem alul a csillapítás állítására szolgáló tekerentyût semmi változást nem érzékelek a a villa mozgásában. azt le kell szögeznem, hogy ez az elsõ csillapításos villám, tehát nincs igazán összehasonlítási alapom, de nálam okosabbak (nem kunszt ) elmondása alapján azért igen komoly differenciát kéne éreznem a két végállás között.
namármost kíváncsiságból letekrtem az elõfeszítés állító csavart és belekukkantottam a belsejébe. amit találtam a következõ:
- (a kupak alatt közvetlenül) alátét (amit nyomkod az elõfeszítés állító szerkezet)
- alatta mûanyag csõszerû képzõdmény (gondolom a felkoppanásgátló)
- alatta pedig a rugó
ez volt, amit szétszerelés nélkül láttam, egy nívópálcának kinevezett dróttal megpróbáltam megállapítani, hogy van e benne ola; valahol mélyen találtam.
innentõl kezdve egy kicsit tanácstalan vagyok...
elõre is köszi a segítséget
#1951
Írta 2004. április 20. - 18:08
nekem a 2003-as exr van, ez olyan mint a mostani pro, rugó+nyílt olajfürdõ, én szeretem, szépen mozog, kicsit tán túl is van méretezve cc-re teherbírás szempontjából, de mondjuk az sose baj...
ja és kimozogja a 100mm-t a 77kg-om alatt, de a vége már kemény, szal nem koppan fel
ja és kimozogja a 100mm-t a 77kg-om alatt, de a vége már kemény, szal nem koppan fel
#1952
Írta 2004. április 20. - 13:47
#1953
Írta 2004. április 20. - 13:14
link=board=5;threadid=2299;start=1065#msg177966 date=1082382461]
dj3 idei: lemértem, több, mint 3 kiló, 25 grammig pontos mérlegen 3125 gramm.
pfffff ... akkor ezekszerint jól döntöttem hogy használtan vetem 2003-as dj3-mat!! az "csak" ;D 2500 gramm mindenestül ...
Mint láthatod, már fentebb írtam ...
#1954
Írta 2004. április 20. - 13:04
#1955
Írta 2004. április 20. - 10:46
Én is azt a teló-t néztem eredetileg ... de én se, találtam ...
Aztán megkérdeztem 1 ismerõsömet és azt mondta hogy nem mozog jól ... így nem azt vettem meg ...
Aztán megkérdeztem 1 ismerõsömet és azt mondta hogy nem mozog jól ... így nem azt vettem meg ...
#1956
Írta 2004. április 20. - 10:18
Mit gondoltok, a MARZOCCHI EXR PRO, ami a Mali honlapján van http://www.mali.hu/i...pic=trade-names
melyik telónak feleltethetõ meg a Marzó hivatalos honlapján?
melyik telónak feleltethetõ meg a Marzó hivatalos honlapján?
#1957
Írta 2004. április 20. - 09:17
Sebaj! Én úgysem azért vettem mert erõs teló ... hanem mert iszonyat szépen mozog!! ;D
Ugrálni úgysem fogok vele nagyon ...
Ugrálni úgysem fogok vele nagyon ...
#1958
Írta 2004. április 20. - 09:04
bomb: a felsõbb kategóriásokhoz (vagy ha szimpi vagy a malinál) adnak adaptert.
ha lúzer vagy, és nem tudod, hogy jár hozzá, akkor szivesen elfelejtik :-X
ano: csodálkozol? az újnak is 32-es a becsúszója, de nem aluból van, hanem cro-moból!!!!
ha lúzer vagy, és nem tudod, hogy jár hozzá, akkor szivesen elfelejtik :-X
ano: csodálkozol? az újnak is 32-es a becsúszója, de nem aluból van, hanem cro-moból!!!!
#1959
Írta 2004. április 20. - 07:24
link=board=5;threadid=2299;start=1065#msg177966 date=1082382461]
dj3 idei: lemértem, több, mint 3 kiló, 25 grammig pontos mérlegen 3125 gramm.
pfffff ... akkor ezekszerint jól döntöttem hogy használtan vetem 2003-as dj3-mat!! az "csak" ;D 2500 gramm mindenestül ...
#1960
Írta 2004. április 20. - 03:33
link=board=5;threadid=2299;start=1065#msg177966 date=1082382461]
telópumpa meg mind kompatibilis, vehetsz akármilyet.
igazandibol nem mind, hisz van a hatso 0-300 psi -ig mero ..ami nem a legidealisabb a M hez hisz alacsony nyomason mukodik max 40 psi..
es az adapter ( jar az errefele a telokhoz???)..szal az eleg egyedi ,kis bizbasz de nelkule egy pumpa sem er sokat.