Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Marzocchi

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
3027 hozzászólás a témában

#61
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9.190 hozzászólás

Felesleges.
Esetleg találnak pótalkatrészt, de a gatyád rámegy, inkább apró+szervízek felhívása.

köszönöm
létezik olyan h uazt a villát két úttal(80 és 100 mm) gyártották?lehet h más a belsõség?!

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy


#62
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás

a Mali-t érdemes zargatni régebbi villákkal kapcsolatban vagy felesleges?


Felesleges.
Esetleg találnak pótalkatrészt, de a gatyád rámegy, inkább apró+szervízek felhívása.

#63
Eerie

Eerie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 514 hozzászólás
Ok srácok, köszi a tippeket, akkor megy bele a gyári cucc... Ahhoz képest, hogy soha nem gondoztam szegényt, csak küldtem bele a dzsuvába télen-nyáron, tök jól bírta, ez az elsõ dolog amit "szerelni" kell. De hát ezért vettem Marzót :)

#64
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.125 hozzászólás
szerintem a marzo esetében nem érdemes tuning cuccokkal szarakodni, mert annyira jó minõségûek a gyári szimmeringjeik, hogy bõven megérik az árukat.
pláne, ha 4 évet kibírt az eredeti.
Gyapi vagy nem tudja jól betenni az újat, vagy nagyon tapasztalt már és azért mondja, amit...

#65
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
Posted Image
20$ + 5$ shipping

#66
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9.190 hozzászólás
a Mali-t érdemes zargatni régebbi villákkal kapcsolatban vagy felesleges?

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy


#67
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
de marzónál a belsõ olajzáró szimering tartja bent az olajat, szóval ez jelen esetben csak látszatmegoldás

#68
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

4 év után úgy tûnik megmakkant az egyik szimmeringem ('02 MXC), szivárog az olaj. Ki lehet cserélni mondjuk a Super Seal Kft.-nél vett szabványos cuccal, vagy a Marzo valami hülye saját méretet használ, és eredetit kell vennem? Ha mindkét opció adott, megéri a gondolom sokkal drágább Marzo szimmering, vagy kb. olyan jó/jobb az utángyártott is?

Ja, és Gyapi szerint szimmeringcsere után már soha nem lesz olyan faszán patentos a dolog, lehet parázni a dzsuvától. Szerintetek igaza van, vagy csak félrebeszél? :)

(Használtam keresõt, választ nem lelék, ezért kérdezék :)


Mielõtt egy forintot is kiadnál, figyeld meg, hogy a szimmering körül van egy „végtelen” rugó. Azt kell csak széthúzni, két-három millimétert lecsípni belõle és visszatenni. Így egy kicsit összeszorítja a gumit és nem szivárog az olaj. Nekem bevált. Ha mégsem jó így, akkor is ráérsz cserélni. (tudok majd képet feltenni, hogy milyen volt, amikor tolta ki az olajat, mejd linekelem – pár nap)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#69
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
ha eleg jo minosegu szimmeringt veszel, az sztem lehet olyan jo, mint a gyari. meret kerdes: kiszeded, lemered, majd bemesz egy csapagyboltba, es megkerded van e ilyen meretu nekik. Sztem lesz. Es azt en fenntartasokkal fogadtam, hogy nem lesz patentos a dolog. Miert ne lenne?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#70
Eerie

Eerie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 514 hozzászólás
4 év után úgy tûnik megmakkant az egyik szimmeringem ('02 MXC), szivárog az olaj. Ki lehet cserélni mondjuk a Super Seal Kft.-nél vett szabványos cuccal, vagy a Marzo valami hülye saját méretet használ, és eredetit kell vennem? Ha mindkét opció adott, megéri a gondolom sokkal drágább Marzo szimmering, vagy kb. olyan jó/jobb az utángyártott is?

Ja, és Gyapi szerint szimmeringcsere után már soha nem lesz olyan faszán patentos a dolog, lehet parázni a dzsuvától. Szerintetek igaza van, vagy csak félrebeszél? :)

(Használtam keresõt, választ nem lelék, ezért kérdezék :)

#71
Eerie

Eerie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 514 hozzászólás
Persze, nem Amerikában vagyunk. Csak arra akartam célozni, hogy bekaphatják az itthoni kereskedõk a 180 ezres áraikkal :( Persze ezt is már sokszor kibeszéltük...

Jah, csak nem amerikaban vagyunk ;)
$369 + pk + vam + afa es maris boven 100 folott jarunk :)



#72
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
a 2-ben HSCV patron van, a 3-ban meg SSV csilli, es azert a HSCV egy kicsit komolyabb muszer. Semmi gond az SSV-vel, en szerettem, de valoszinuleg van erezheto kulonbseg. Ha nem is sok, de van.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#73
Jamiroquai

Jamiroquai

    vendég

  • fórumtag
  • 31 hozzászólás
A '05-ös Freeride 2 és 3 villáknak érezhetõ (rugózás) különbségeik vannak, vagy csak anyagban mások?

#74
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
A rugó 22 cm hosszú, az elasztomer 18 cm. Az általad mondottak alapján célravezetõbb lenne a lerövidítés.
Semmi baja a telónak, azon kívül, hogy ki kell benne cserélni a porlehúzókat, és így legalább tudnám még használni a CC karikában.


#75
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
az ilyen villákban az elasztomer valamennyi csillapitásért is felelõs, mert nem ugy rugja vissza a villát, mint a rugó, hanem lassabban.
kicserélheted az egész elasztomersort rugósra, de félek egy felkoppanásgátló is kell majd, mert annyira visszarug.
gyorsabb lesz a mozgása, kifelé és befelé is.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#76
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Van egy "régi" EXR Comp, rugós/elasztomeres telóm. Elég kevés útja van+kemény is, ezért arra gondoltam, hogy kihajítom belõle vagy lerövidítem az elasztomer rudat. Vegyem ki az egészet vagy elég lesz felére rövidíteni az elasztomert?


#77
SIMMONS

SIMMONS

    vendég

  • fórumtag
  • 172 hozzászólás
Gyorsabb csillapítást nem akarok. Amúgy ebben a villában nem lassú alapban a csilli. Tudom, hogy az SSV alapban lassú, de ebben nem, ami tuti, hogy a kemény rugó miatt van.( kék rugó , ez a legkeményebb).Az olajszint is faszán be van lõve, nem koppan le, de kimozogja az egész útját, 2-3 mm marad ,úgyhogy azzal nem lehet gond

#78
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.125 hozzászólás
hmm. gyorsabbat akarsz? ha igen, én 2.5-5-öst raknék bele, nekem az SSV mindig rohadt lassú volt, de olyat nem tapasztaltam, hogy változna a csillapítás, a rugóút különbözõ szakaszai alatt. az olajszintre is nagyon kell figyelni.

#79
SIMMONS

SIMMONS

    vendég

  • fórumtag
  • 172 hozzászólás
7.5-ös Motorexet, de egy kicsit gyorsabb lett tõle!

#80
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.125 hozzászólás
nagyjából SSV-nél igen sajnos.
milyen viszkoz. olajat tettél bele?