Jelentkezz be Regisztrálj

Gyári kerékszettek
#201
Posted 2012. December 14. - 16:07

#202
Posted 2012. December 10. - 00:19

#203
Posted 2012. December 09. - 23:45

Sziasztok. Vettem egy ztr alpine fun works kerékszettet, szeretném, ha leírnátok a véleményeteket.
actionsport-ról vetted?
#204
Posted 2012. December 09. - 23:36

#205
Posted 2012. December 07. - 16:49

Tudtok -e valamit róla? Tapasztalat?

#206
Posted 2012. December 03. - 17:49

Vuelta Crosser kerékszettet meg szabad venni cc-re? Tárcsafék +80kg.
Vuelta Crosser MTB kerékszett
Évente 4-5 maraton és heti ~1-200km lenne benne.
Nekem volt ilyenem. Olcsó, szép tök alap kerékszett. Semmi extra, az Alivio szintû agyak, a 2000 forintos felnikkel jól bírták a 75 kilómat, és a merev villát. Minimális ütés lett bennük kb. 5000 km alatt. Srác aki megvette, 82 kilójával már tört külõt a hátsó kerékben. De akkor is, ez egy 50-60 Eurós kerékszett V- és tárcsafékhez! Súlyban annyi, mint a Sun felnibe fûzött XT agyas kerekeim. Ár/érték aránya szerintem nagyon jó.
Tudom, nagyon régi hozzászólás! De hátha valakinek hasznos az információ.
Race, no Rest!
#207
Posted 2012. December 03. - 14:59

Most vettem egy BTS XC Pro elsõ kerék | BTS, XC Pro elsõ kerék | Mozgásvilág ilyen kerékszettet még nem került beépítésre nincs meg mindenem a váltáshoz, az elsõ nagyon patika könnyen forog a hátsó kicsit jobban fog gondolom a 4 ipari csapágy miatt de a kérdésem az lenne hogy a reteszelés az gyárilag ilyen brutál hangos és ez természetes vagy ajánlott szétkapni és megkenegetni.
#208
Posted 2012. October 14. - 20:46

Küllõ 1000ft,felni az zsebbenyúlós és fél év amíg megjön kb...ST amúgy q. jó kerék, csak annak nézz utána -ha nem garis- hogy mennyibe kerül hozzá esetleges sérülés esetén felni meg küllõ.
#209
Posted 2012. October 14. - 20:37

zscs, Tigger! Köszi az infokat!
Red Metal 3 nincs képben. Tudom, hülye szempont, de nem passzol a bringához... XT-hez elvileg itthon lehet adaptert gyártatni, ahogy a "túloldalon"írták, szóval ott is megoldott lehet a 9/15. Crossmax ST abból a szempontból "jó", hogy olcsóbb (oké, használt)+tárcsákat most nem kéne vennem (csak adaptert, mert gyorszáras). A Crosstrail idei modell nagyon szimpatikus most már kinézetre is, a tavalyiakat pedig akciózzák bizonyos külföldi shopokban.
Szóval mindhárom jó választás lehet (ST bizonytalan). Átrágom magamban, mi legyen...
ST amúgy q. jó kerék, csak annak nézz utána -ha nem garis- hogy mennyibe kerül hozzá esetleges sérülés esetén felni meg küllõ.
Tehát akkor így gondoltad: én nem vennék használt st-t. (újat sem biztos, de az más kérdés
)
igen köszönöm
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#210
Posted 2012. October 11. - 21:26

Sajnos az új Crosstrailról nincs még sok teszt, de a 2011-2012-es modellt jónak írták (a 2010-es nem volt túl jó csapágyak tekintetében).
XT is biztosan nagyon jó. Ha karban kell tartani, állítólag kevesebb a gond vele, mert többnyire csak egy készlet golyót kell vásárolni és/vagy kónuszt, szóval én Crosstrail vs. XT-n gondolkoznék, ha nincs többféle tengelyes bicajod, amikben cserélgetnéd. Ha van, akkor Crosstrail, az támogat mindenféle szabványt, 2013-tól már a hátsó átütõs agyakat is.
(Tényleg, Fulcrum Red Metal 3?)
zscs, Tigger! Köszi az infokat!
Red Metal 3 nincs képben. Tudom, hülye szempont, de nem passzol a bringához... XT-hez elvileg itthon lehet adaptert gyártatni, ahogy a "túloldalon"

Szóval mindhárom jó választás lehet (ST bizonytalan). Átrágom magamban, mi legyen...
#211
Posted 2012. October 11. - 12:32

Sziasztok!
Gyári kerékszett vásárlásán gondolkodom. Kérdés, hogy használt (elvileg keveset) Crossmax ST vagy új, 2013-as Crosstrail? Adapterezés (9/15) megoldott mindkét kerékszettnél, centerlock (tudom, sokan utálják, de 6 éve CL-es aggyal megyek) vagy IS2000 rögzítés nekem mindegy. Nem tudom, hogy ST-nél még mindig fennáll a régebbi évjáratok kotyogóssága? Képben van még az M785-ös Shimano XT, de a Mavic színben jobban passzolna a bringához
Szóval melyik lehetne? Alapesetben ST-re szavaznék.
Sajnos az új Crosstrailról nincs még sok teszt, de a 2011-2012-es modellt jónak írták (a 2010-es nem volt túl jó csapágyak tekintetében).
XT is biztosan nagyon jó. Ha karban kell tartani, állítólag kevesebb a gond vele, mert többnyire csak egy készlet golyót kell vásárolni és/vagy kónuszt, szóval én Crosstrail vs. XT-n gondolkoznék, ha nincs többféle tengelyes bicajod, amikben cserélgetnéd. Ha van, akkor Crosstrail, az támogat mindenféle szabványt, 2013-tól már a hátsó átütõs agyakat is.
(Tényleg, Fulcrum Red Metal 3?)
#212
Posted 2012. October 11. - 10:02

én vennék használt st-t. (újat sem biztos, de az más kérdés
)
Tehát akkor így gondoltad: én nem vennék használt st-t. (újat sem biztos, de az más kérdés

#213
Posted 2012. October 11. - 09:55


Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#214
Posted 2012. October 11. - 09:48

Gyári kerékszett vásárlásán gondolkodom. Kérdés, hogy használt (elvileg keveset) Crossmax ST vagy új, 2013-as Crosstrail? Adapterezés (9/15) megoldott mindkét kerékszettnél, centerlock (tudom, sokan utálják, de 6 éve CL-es aggyal megyek) vagy IS2000 rögzítés nekem mindegy. Nem tudom, hogy ST-nél még mindig fennáll a régebbi évjáratok kotyogóssága? Képben van még az M785-ös Shimano XT, de a Mavic színben jobban passzolna a bringához

Szóval melyik lehetne? Alapesetben ST-re szavaznék.
#215
Posted 2012. September 05. - 14:54

#216
Posted 2012. September 03. - 17:41

Jól van na!:-)Attól még vmi szar benne?
Szerencsére benne nem! Küllõk meg agyak teljesen épek (belül semmi kopás!) Megnézte egy bicószerelõ meg bátyám aki régebben trial-ozott, mindketten azon vannak, hogy az agyak mintha most jöttek volna ki a gyárból!
#217
Posted 2012. September 03. - 14:33

#218
Posted 2012. September 03. - 11:45

#219
Posted 2012. September 03. - 11:12

Az a baj ezekkel, hogy vagy 3 külföldi oldalra írtam rá, mind kiderült hogy nincs nekik, csak nem módosították még.
Akkor hogy hajoljak a szép szóra.
Ha cserélem a felnit: Milyen küllõfûzési technikák vannak? Csak mert ez az XTR ilyen: LINK Eleve a küllõk egymással sem érintkeznek, így nem is dörzsölik egymást (nem gyengülnek). Gondolom itt a küllõ anya az csavaros ha jól veszem ki?
Ennyi okoskodással már rég vehettél volna egy komplett új kereket... Hány küllõd szakadt eddig el mert az érintkezési pontnál dörzsölték egymást?
#220
Posted 2012. September 03. - 11:02

Akkor hogy hajoljak a szép szóra.
Ha cserélem a felnit: Milyen küllõfûzési technikák vannak? Csak mert ez az XTR ilyen: LINK Eleve a küllõk egymással sem érintkeznek, így nem is dörzsölik egymást (nem gyengülnek). Gondolom itt a küllõ anya az csavaros ha jól veszem ki?