Neki 1.3-as van, 16"-os méretben. Ez elég kizáró ok?ez nem zOrg bicója?
Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#1201
Írta 2007. június 25. - 17:51
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1202
Írta 2007. június 25. - 17:45
#1203
Írta 2007. június 25. - 17:43
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1204
Írta 2007. június 25. - 17:31
ki lehet Õ?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1205
Írta 2007. június 25. - 16:35
Abban tényleg hasonlít rá, hogy ez is törik. A Moratival szemben viszont integrált tengelyes.Itt van a Moratihoz hasonló hajtómû (Fly Sports PropellerTi) 420g
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1206
Írta 2007. június 25. - 16:00
mondjuk az etalon a Fatty, csakhogy teljesen OFF legyen...
#1207
Írta 2007. június 25. - 14:52
Szépnek ugyan nem szép, de:
http://www.light-bik...ing.asp?id=1067
ez a villa is majdnem olyan perverz, mint egy Lefty
#1208
Írta 2007. június 25. - 14:15
#1209
Írta 2007. június 24. - 00:11
#1210
Írta 2007. június 23. - 16:49
#1211
Írta 2007. június 23. - 11:25
kerdes szamit?
nem emiatt fogsz felerni a hegyre
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1212
Írta 2007. június 23. - 07:55
mert a merevseg hajszolasa nem trendy dolog ugye?
az is nagy reszben csak penz miatt van.
lehet olni be a butaknak jol.
Azért hajtómû esetében van némi értelme, nem?
#1213
Írta 2007. június 22. - 22:28
Pedig a kinézete nagyon be jön!
#1214
Írta 2007. június 21. - 22:48
az is nagy reszben csak penz miatt van.
lehet olni be a butaknak jol.
Szerintem is inkább csak a "bling" faktor miatt használják ilyen célra. Mert bár könnyû, de rugalmas is, ami nem igazán elõnyös egy hajtókarnál. Viszont el lehet adni egy rakás pénzért a titánb**iknak, és hát ez a legfontosabb. Ráadásul valaki még agyon is fúrkálja (mint az ebay-es képen). Na az lehet csak az igazi kolbász, négyszögtengelyre húzva.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1215
Írta 2007. június 21. - 15:27
#1216
Írta 2007. június 21. - 11:53
#1217
Írta 2007. június 21. - 11:49
Morati még elõfordul 70-120 között, a Kocmo 30-60e, az XACD klónok meg 25-50 körül vannak. Használtan!Titán villát milyen áron lehet kapni, ha egyáltalán lehet?
Nincs agyonfurkálva, eredetileg is olyan. Ez a két változatot gyártották.Ráadásul valaki még agyon is fúrkálja (mint az ebay-es képen). Na az lehet csak az igazi kolbász, négyszögtengelyre húzva.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1218
Írta 2007. június 21. - 11:40
A sebesség mindent megold.
#1219
Írta 2007. június 21. - 10:17
#1220
Írta 2007. június 21. - 09:35
ha egy (mit egy, több darab is) morati is így végzi...