
Mellesleg fél füllel hallottam a "forró drótos" infót a Zemplén marcin, mert éppen mellettünk beszélgettek telefonon az esélyesek eredményeirõl.
A sebesség mindent megold.
A sebesség mindent megold.
Valóban ez egy nagyon kényes része a váznak!
Számomra az volt fura ebben a vázban, hogy a két íves felsõcsövet szinte össze tudtam nyomni annyira rugalmas volt.
Többen mondták,hogy igen rugalmas (kígyózik) ez a váz.
Persze az üléscsõ nem a rugalmasság miatt tört,egyszerûen konstrukciós hiba!
Minél nagyobb a váz méret annál inkább elõjönnek ezek a problémák.
Azért bosszantó/vicces, hogy egy ilyen drága váz méretben 20-as mûszakilag 16-os...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Aki ismeri a corratec (ki nem) vázat az tudja hogy elég hosszú az a vázcsõ rész amibe az üléscsõ van, az üléscsõ nem volt kihuzva a megengedett jelzésig +4cm volt bent, de így is a két oldalsó csõ és merevités közt volt pont, itt is tört el, érdekes hogy régebben ugyanebben a vázban egy üléscsõ tört el pont a nyeregcsõbilincsnél az acor ü.csõ volt. Ami a probléma hogy a csõ 30,0-as üléscsõvet fogad 10cm -ig utána vékonyfalú az egész és ezen a részen tört is el.
most probálom gariban cserélni.
üdv
Sziasztok.
Nem tud valaki olyan mestert aki titán vázat javít, hegeszt, mert eltört a corratec titán váz nyeregcsõváz kinyuló része.
Nem tudom mikori, de nagyjából 2001 elõtti lehet. A hajtókar, villa, nyeregcsõ és a stucni Morati.Melyik évi ez a kooperáció?
És mi ebben a mora ti szerepe?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]