Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#1181
Írta 2007. július 10. - 10:14
meg tényleg a merevség inkább számít..nem építik a pályagépeket könnyûre.
#1182
Írta 2007. július 09. - 20:16
moratizo
boc shog yMillin nem beszélgettem többet de elfoglalt a versenyláz.
szép a bringád azért..de nem az én világom így.
gyere gyakrabban!!
pályabringából is van titán..
Gondolom a titán pályabringánál a súlynak van inkább szerepe mint a rugalmasságnak. A hazai mezõnyben használ valaki titánt? És milyen márkák ezek? (azért megnézném élõben is )
#1183
Írta 2007. július 09. - 13:58
#1184
Írta 2007. július 09. - 10:01
"Tartózkodási hely: Székesfehérvár"Köszönöm. És ez az elõre-hátra hajlás tompítja a talaj felõl érkezõ ütéseket? Kocmo-ról van valami véleményed?
Egyeztessünk egy találkozót és kipróbálhatod!
#1185
Írta 2007. július 09. - 10:00
#1186
Írta 2007. július 09. - 09:50
#1187
Írta 2007. július 09. - 09:21
boc shog yMillin nem beszélgettem többet de elfoglalt a versenyláz.
szép a bringád azért..de nem az én világom így.
gyere gyakrabban!!
pályabringából is van titán..
#1188
Írta 2007. július 08. - 21:04
Én sem értem, hogy ezeket a pedálos klipszes dolgokat, és hogy ne legyen off,
mégha titánból van se :scratchhe
#1189
Írta 2007. július 08. - 17:21
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1190
Írta 2007. július 08. - 17:13
Ugyan már...Ha hallgattál volna bölcs maradtál volna. Pedig enté bemondta a pedál márkát. Nem kis pálya. Még a veterán pályaversenyzõk is kiröhögik??? Mitõl vagy te abban olyan biztos, hogy az a pedál könnyebb bármelyik klipszes megoldásnál???
Egy klipszes pedál súlyban jobb mint az alsó kategóriás patent pedálos rendszerek. Ez meg nem egy sima klipszes pedál. Többet adnék egy ilyenért mint bármelyik idióta eggbeater vagy más patent rendszerért.
Ki nem sz... le a márkát, ha elavult technológia? Igen, kiröhögnék aki ebben menne versenyezni és joggal. Persze kirándulni meg fagyizni menni jó, ha tetszik a kinézete, de arra minden jó szal ez nem nagy kunszt.
Ez vagy nem elég stabil (stopli nélkül laza szíjjal), vagy embertelenül körülményes kikászálódni belõle. Klipsszel, szíjjal egészen biztos h nehéz is.
#1191
Írta 2007. július 08. - 16:07
ez a villa is majdnem olyan perverz, mint egy Lefty
Perverz? Azért mert a paralelogrammás rendszerek nem divatosak, attól miért perverz? Tudtad, hogy a könnyebb, mint a hagyományos telók? Ha valamit nem láttunk/nem ismerünk, attól az még nem perverz. Én örülnék ha lenne egy palalelogrammás telóm.
tocsa
#1192
Írta 2007. július 08. - 16:04
A habverõt én is utálom, de még mindig jobb és könnyebb bármilyen klipszes megoldásnál. Grammhuszároknak alap.
Ha emberünk feltesz egy klipszet arra a pedálra és felhúz egy merev talpú bringáscipõt a klasszikus stoplival (!), akkor hajtáshatékonyság kipipálva csak jól seggberúgta magát... nehéz és annyira körülményes használni h még a veterán pályaversenyzõk is kiröhögik.
Ha hallgattál volna bölcs maradtál volna. Pedig enté bemondta a pedál márkát. Nem kis pálya. Még a veterán pályaversenyzõk is kiröhögik??? Mitõl vagy te abban olyan biztos, hogy az a pedál könnyebb bármelyik klipszes megoldásnál???
Egy klipszes pedál súlyban jobb mint az alsó kategóriás patent pedálos rendszerek. Ez meg nem egy sima klipszes pedál. Többet adnék egy ilyenért mint bármelyik idióta eggbeater vagy más patent rendszerért.
tocsa
#1193
Írta 2007. július 08. - 07:38
A sebesség mindent megold.
#1194
Írta 2007. július 08. - 00:12
Fûggülegesen nincs mozgása csak elõre hátra, kb. annyi mint egy SID-nek. Az XACD igen gyenge másolata a Moratinak, sokkal jobban hajlik, könnyebb és ezért gyakran törik. Városba, túrázásra jó, de maratonra inkább nem. Ráadásul nem is szép, nagyon elõre ugrik a válla, vékonyak a csövei, rossz a papucsa.A titán villák érezhetõen jobban "mozognak", mint az acél társaik? Ránézésre nagyon hasonlítanak a morati és az xacd villák (a kocmo-k másképp néznek ki), van valami lényeges különbség köztük az árukon kívül? Mennyire törnek a titán villák maraton felhasználás mellett (gondolom nem nagyon) és hol érdemes keresgélnem eladó villát (itthon eddig egyszer láttam)? Kicsit sok a kérdésem, de egyáltalán nem értek a titán alkatrészekhez.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1195
Írta 2007. július 07. - 22:28
A sebesség mindent megold.
#1196
Írta 2007. június 30. - 20:45
Már hogy a pékbe ne számítana? Lehet nem jutok fel a hegyre elõbb, de nem szeretem pl. beletaposni a tányért az elsõ váltóba.
Nem nagyon foglalkoztam ezzel a merevség-dologgal, de sztem a beletaposás, az inkább váz meg monoblokk függõ. Az, hogy a hajtókar mennyre hajlik, az nagyon kis mértékben befolyásolhatja a tányér állását.
#1197
Írta 2007. június 30. - 19:49
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1198
Írta 2007. június 30. - 19:32
#1199
Írta 2007. június 25. - 22:38
zOrgnak tárcsafékesez nem zOrg bicója?
nem tudom. de gyanús, hogy ez volt.
olyan 35-40 év körüli rider ült rajta. már amennyira láttam a sisak alatt...
elég nagy váz volt az is...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1200
Írta 2007. június 25. - 22:02
Morati HC 1.2 softail, M 1900 g (csiszolatlan,tárcsafék konzolal)
66g -ot nyert a vázon