Jelentkezz be Regisztrálj

Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#1721
Írta 2006. április 17. - 21:55

#1722
Írta 2006. április 17. - 21:47

Az FRM-nek minden szabadonfutója alumínium (light-alloy), ugyanúgy a Tune-nek is. Az alu szabadonfutók könyebbek mint a titán változatok és sajnos gyengébbek is. A Tune biztos nem titán, mert komoly költség lenne színes bevonatot húzni és le is írják, hogy aluból van. A könnyítés a karbon tengely, a kerámia csapágyak és a megfúrkált szabadonfutó miatt van.FRM FL-M Team, és ennek a disc-es változatán a maga 210grammjával valószínû hogy titán a szabadonfutó. A Tune Mag 150/160/190 meg tuti biztos, mert hogy a francba tudnának 150g-os hátsó agyat gyártmányolni csupa aluból.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1723
Írta 2006. április 17. - 21:35

#1724
Írta 2006. április 17. - 20:38

A Tune-t és az FRM-met már néztem, de sajna nekik nincs ilyen agyuk. Biztosan drágább, mintha aluból vagy acélból lenne, de más mégis gyártja.Sztem még a Tune, és az FRM csinál ilyet, más nem nagyon, + amiket Te felsoroltál. Titánnal veszõdni, túl nagy macera egy szabadonfutónál. És eszméletlen drága is.
Ráadásul,ha egyszer rosszul választod meg a méreteket akkor buktad, mert agyonintegrált az egész. Ezekhez az árakhoz képest egy Morati aprópénz... Kár, hogy lehúzatták a redõnyt.Hello mindenkinek! http://www.paduanoracing.com/home.html
Azt hiszem ez ide illik...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1725
Írta 2006. április 17. - 20:29

#1726
Írta 2006. április 17. - 20:17

#1727
Írta 2006. április 17. - 20:04

#1728
Írta 2006. április 17. - 15:23

A kérdésem továbbra is megválaszolatlan...Milyen MTB agyakat gyártanak most is titán szabadonfutó testtel a White-on, a Hope-on, a Hadley-n, és az XTR-en kívül? Talán volt a Nuke Proofnak is, de már régen. Van valami tipp?

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1729
Írta 2006. április 16. - 23:57

Sztem én képes volnék úgy kovácsoni, hogy felismerhetetlenné válna az anyag:)csak a sima no kepes ugy kovacsolni, hogy uregesse valik az anyag.
Köszi a választ. Jó éjt.
#1730
Írta 2006. április 16. - 23:46

es kesz.
kovacsolni eleg nehez egy stucnit.
jo varrat nem gyengebb.
csak a sima no kepes ugy kovacsolni, hogy uregesse valik az anyag.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1731
Írta 2006. április 16. - 23:22

Nem a CiNCogás a varázsszó nekem. Általánosabban és pontosabban fogalmazva talán forgácsoltat kellett volna írnom - ami nekem (de nektek nem, maj mingyá lecse.tek, de nem baj, ezért írtam, hogy okuljak) teszõlegesen kialakítható formát jelent. Vagyis anyag ott és annyi ahol és amennyi kell, máshol semmi. Ergo könnyû, erõs.miert akarnal titan CNC stucnit?
olyan nagyon nagy szo szamotokra a cnc?!
Titán stucni számomra az ideális stucni egy közelítése. Egy jó alu stucni súlyában várnék tartósságot, garantált törés mentességet. De lehet ez csak vágyálom. Meg mostanság úgyse bírnám megvenni.
Forgácsolás gyengíti az anyagot... és hegesztés a varratnál nem gyöngébb? Elméletben? És nem ideális esetben gyakorlatban?
Kovácsolás ipari méretekben hogy történik, elképzelni sem tudom. És annak csak elõnyei vannak?
#1732
Írta 2006. április 16. - 22:28

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1733
Írta 2006. április 16. - 21:58

de mar sokszor cnc az is.
te forgacsolnal crmo tombbol vmit?
pl stucnit?
ha egyszer egy vekonyfalu cso is eleg?
lehet ot is kovacsolni de bringanal ritkan lenne ra szukseg. szvsz
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1734
Írta 2006. április 16. - 21:48

#1735
Írta 2006. április 16. - 21:41

Igen a kormányok húzása, meg a vázcsövek hajlítása OK, de kovácsolásról még nem hallottam. Talán a CNC és a hengerlés lefedi a kívánalmakat.huzott csovek, hengerelt lemezek, mind a keplekeny alakitas csoportba tartozik.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1736
Írta 2006. április 16. - 21:28

hengerelt lemezek
mind a keplekeny alakitas csoportba tartozik.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1737
Írta 2006. április 16. - 21:20

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1738
Írta 2006. április 16. - 21:18

off..fujj de utáltam rozsdamentessel dolgozni....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1739
Írta 2006. április 16. - 21:11

A titánt lehet egyébként forgácsolni simán, csak szar vele dolgozni. Kicsit hasonló a probléma vele, mint a rozsdamentes acéllal....
#1740
Írta 2006. április 16. - 21:03

olyan nagyon nagy szo szamotokra a cnc?!
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...