Jelentkezz be Regisztrálj

Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#1441
Posted 2006. October 07. - 13:23

amugy csavarok kb ugy keszulnek /a jo csavarok/
hogy van egy rud annak a fejet szepen bezomitik
valamilyen fejforma kialakul /akar tobb lepesbol is/
majd egy masik gep ramangorolja a menetet a szarra.
igy keszulnek a nagyszilardsagu csavarok, mert igy sokkal erosebb. nincsenek megszakitva az anyag elemi szalai.
es nem cnc mert esetleg forgacsolas
ezek pedig azert nem cnc mert ezek automata gepek.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1442
Posted 2006. October 06. - 17:15

A 2007-es merlin vázakat nézd meg, vagy bármilyen normálisabb ti csavart:)
Itt a kovácsolásról volt szó. Azt akarod mondani, hogy a titán csavar fejét kovácsolják, vagy a menetet kovácsolják bele? A Merlin kovácsolja a vázait?
Titán csavarokon tökre látni, hogy CNC a fej része.
tocsa
#1443
Posted 2006. October 05. - 20:25

A merlin honlapján nem találtam képet, hozzánk pár napja érkezett egy váz, az gondolom 2007es lehet.Melyik részét? Kép van róla?
Majd tolok képet
#1444
Posted 2006. October 05. - 18:55

Melyik részét? Kép van róla?A 2007-es merlin vázakat nézd meg, vagy bármilyen normálisabb ti csavart:)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1445
Posted 2006. October 05. - 18:36

Én még egy titánvázon vagy titán alkatrészen sem láttam egyetetlen formára kovácsolt alkatrészt sem.
#1446
Posted 2006. September 29. - 21:41

ezt a mondatot csak én nem tudom értelmezni ?
az elsõ 3 mondat érthetõ, csak ez nem
biztos arra gondolt, hogy a forgácsolás tönkreteszi az anyagszerkezetet, ezáltal gyengébb lesz a cucc, mint ugyanolyan tömegû kovácsolt (ami a kristályokat nem aprózza el annyira, csak nyújtja)
pl. a mángorolt menet is sokkal erõsebb a vágottnál.
bocs, ha félreértettem és szájbarágós vagyok.
#1447
Posted 2006. September 29. - 18:06

Én még egy titánvázon vagy titán alkatrészen sem láttam egyetetlen formára kovácsolt alkatrészt sem.
Lehet ez a baj nem?

#1448
Posted 2006. September 29. - 16:37

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1449
Posted 2006. September 29. - 16:19

#1450
Posted 2006. September 29. - 16:13

. A farigcsálás amúgyis csak jelenthet a kovácsolásnak.
ezt a mondatot csak én nem tudom értelmezni ?
az elsõ 3 mondat érthetõ, csak ez nem
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1451
Posted 2006. September 29. - 15:30

#1452
Posted 2006. September 29. - 10:05

OFF

Én is gondolkodtam rajta, hogy fel kellene építeni a verdámat koskormánnyal, de mind a fékváltókarra való átállás, mind az SS építés sok money, ráadásul ez utóbbiban nem is vagyok biztos... Aztán ha nem jön be a testhelyzet, akkor buktam egy valag pízt...
ON

#1453
Posted 2006. September 26. - 13:58

Edit: na jó, legyen 8. Akkor is hurka.
#1454
Posted 2006. September 26. - 13:43

arra gondolok, hogy ez egyedi homemade cucc
Köbö. Idézet az oldalról:
"TIG welded by Jason Sramek, a Hobart and United Bicycle Institute graduate".
Tehát egy fiatal csávóka. Poén a kontakt oldal: "Contact Manufacturing or the Sales office." Látszik, hogy ugyanaz a mail cím. manufacturing meg sales office... LOL.
A hajtókarról ír egy egész bekezdést. Egy darabból vannak CNC-zve, ez meg is látszik. Amúgy csoda, hogy meg tudta CNC-zni, nem lehet olcsó mulatság házi eszközökkel. Viszont "no weight limitation".
És amúgy nem akarom lefitymálni a csávót, mert ha precízen és szépen dolgozik, akkor nagy gyártó lehet belõle. Mindenesetre beszélni kell jópár bringással, mert az MTB-n található mod-triál méretû stucnira (150-160 mm körüli, 35-45 fok körüli) eléggé buta a magyarázat: "A higher handlebar position decreases the amount of tension placed on the muscles of the back and neck when riding resulting in a more comfortable ride." Váááá. Meg felhívja a figyelmet a longer chain stayre, és hát tényleg... de ez nem a sártûrõ hely miatt van, hanem a kényelemmel indokolja.
Próbál egyedi lenni, de nem ilyen rossz irányba kéne elmennie.
tocsa
#1455
Posted 2006. September 25. - 23:38

#1456
Posted 2006. September 25. - 23:22

Elég átgondolatlan egy valami. A furatok melletti anyagvastagság a legnyengébb rész, ezek után furcsa hogy ilyen ritkán van lyuggatva. A pedálfurat kicsit félre is csúszott... Ez valami õsi honlap lehet mert utoljára 2000-ben láttam új Jett telót. Akkor inkább már egy Morati kar törjön el alattam.Sramek Titán haytómû!
http://www.sramekbik...ages/crank4.jpg
tetszik bár akönyítõ furatok elég hanyag megmunkálásról tanúskodnak
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1457
Posted 2006. September 25. - 22:36

#1458
Posted 2006. September 25. - 22:21

http://www.sramekbik...ages/crank4.jpg
tetszik bár akönyítõ furatok elég hanyag megmunkálásról tanúskodnak

#1459
Posted 2006. September 23. - 19:36

#1460
Posted 2006. September 23. - 17:49

Mert maga a Morati is totálisan megszûnt, az anyacég már nem lát benne fantáziát. Van egy pdf prospektusom, ha kéred akkor elküldöm.Itt én nem találtam semmit bringavázakról:(
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]