Jelentkezz be Regisztrálj

Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#1421
Írta 2006. december 07. - 14:58

http://www.sevencycl...tn/sola/pop.jpg
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1422
Írta 2006. november 27. - 00:41

#1423
Írta 2006. november 26. - 22:09

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1424
Írta 2006. november 10. - 14:06


http://soloszabi.blogspot.com
#1425
Írta 2006. november 10. - 08:54

#1426
Írta 2006. november 10. - 08:48

Sztem a gyûrûkbõl él, a lánckerekek gyártása csak hobbi:)
Nesztek:


#1427
Írta 2006. november 10. - 08:42


Boone titán töltõtöll: 1695 USD
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1428
Írta 2006. október 20. - 19:17

A Morati karnak egyetlen helyen volt hibája. A külsõ oldalon a pedállyuk közelében a hegesztési varratnál volt gyenge. De van olyan amit még most is használnak!Ha a Morati hajtókarral is voltak problémák, aminél azért nagyon odafigyeltek gyártásnál, mennyi idõ alatt reped meg egy ilyen ropi hajtókar, ahol ráadásul kozmetikázták a varratokat? Szerintem epszilon idõ alatt.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1429
Írta 2006. október 20. - 19:12

http://www.sheldonbr..._frametest.html
tocsa
#1430
Írta 2006. október 20. - 19:08

le_creme1.jpg
Ha a Morati hajtókarral is voltak problémák, aminél azért nagyon odafigyeltek gyártásnál, mennyi idõ alatt reped meg egy ilyen ropi hajtókar, ahol ráadásul kozmetikázták a varratokat? Szerintem epszilon idõ alatt.
tocsa
#1431
Írta 2006. október 20. - 19:01

#1432
Írta 2006. október 20. - 15:25

RAUH-Welt
B E G R I F F
#1433
Írta 2006. október 20. - 12:06

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1434
Írta 2006. október 08. - 20:23

Na ebbõl már nem menekülök...
Ott b@sztam el hogy enté ominózus HSZ-ét úgy értettem, hogy a ti-ot nem lehet pontosan megmunkálni, a kovácsolás felett elsiklott a figyelmem.
Tisztában vagyok vele (nagyjából) hogy hogy készül egy váz, sõt egy csavargyártást is el tudok képzelni.
Egyébként a merlin váz "sima mezei" ti váz, csak szép dolgok vannak a fejcsõbe meg a felsõcsõbe meg még pár helyre marva, CNC-zve, kinek hogy tetszik.
Enmeg csak itt pislogok

Asszem el kene olvasnom valami konyvet, mert az az erzesem, hogy teljesen hianyosak az ilyen ismereteim, es ugy tunik, hogy itt megerzesre/ranezesre nem feltetlenul lehet itelkezni. A heten voltam a BME konyvesboltban (V2 epulet), es bele is lapozgattam ilyen temaju konyvekbe, lehet meg kellett volna vennem

tocsa
#1435
Írta 2006. október 07. - 20:01


Ott b@sztam el hogy enté ominózus HSZ-ét úgy értettem, hogy a ti-ot nem lehet pontosan megmunkálni, a kovácsolás felett elsiklott a figyelmem.
Tisztában vagyok vele (nagyjából) hogy hogy készül egy váz, sõt egy csavargyártást is el tudok képzelni.
Egyébként a merlin váz "sima mezei" ti váz, csak szép dolgok vannak a fejcsõbe meg a felsõcsõbe meg még pár helyre marva, CNC-zve, kinek hogy tetszik.
#1436
Írta 2006. október 07. - 18:52

Azért nem árt különbséget tenni a hengerelt és kovácsolt alapanyagok közt amit késõbb alakra forgácsolnak valamint az azonnal végsõ formára kovácsolt alkatrészek között.
A hengerlés nem más, mint folyamatos nyújtó kovácsolás.
Igen, nem feltétel, hogy a kovácsolás legyen a végsõ alakító eljárás, de attól még kovácsolt marad a darab anyagszerkezete, hogy a forgácsolás az utolsó lépés.
#1437
Írta 2006. október 07. - 16:35

Kulcsszó; enté jól rátapintott.(...) hengerelt és kovácsolt alapanyagok(...)
#1438
Írta 2006. október 07. - 15:41

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1439
Írta 2006. október 07. - 15:08

#1440
Írta 2006. október 07. - 14:54

Én pl. nem tudom titán vázakon van-e kovácsolt elem, de az biztos, hogy a legtöbb titán alkatrészt nem forgácsolják, hanem kovácsolják.
Ami biztos, hogy még mindig vannak aki alu témában hanyatt dobják magukat a CNC varázsszó hallatán. Pedig a kovácsolt erõsebb is, talán könyebb is lehet. (a gyártók ezt tudják úgyis)