Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#1421
Írta 2006. november 26. - 22:09
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1422
Írta 2006. november 10. - 14:06
http://soloszabi.blogspot.com
#1423
Írta 2006. november 10. - 08:54
#1424
Írta 2006. november 10. - 08:48
Sztem a gyûrûkbõl él, a lánckerekek gyártása csak hobbi:)
Nesztek:
#1425
Írta 2006. november 10. - 08:42
Boone titán töltõtöll: 1695 USD
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1426
Írta 2006. október 20. - 19:17
A Morati karnak egyetlen helyen volt hibája. A külsõ oldalon a pedállyuk közelében a hegesztési varratnál volt gyenge. De van olyan amit még most is használnak!Ha a Morati hajtókarral is voltak problémák, aminél azért nagyon odafigyeltek gyártásnál, mennyi idõ alatt reped meg egy ilyen ropi hajtókar, ahol ráadásul kozmetikázták a varratokat? Szerintem epszilon idõ alatt.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1427
Írta 2006. október 20. - 19:12
http://www.sheldonbr..._frametest.html
tocsa
#1428
Írta 2006. október 20. - 19:08
le_creme1.jpg
Ha a Morati hajtókarral is voltak problémák, aminél azért nagyon odafigyeltek gyártásnál, mennyi idõ alatt reped meg egy ilyen ropi hajtókar, ahol ráadásul kozmetikázták a varratokat? Szerintem epszilon idõ alatt.
tocsa
#1429
Írta 2006. október 20. - 19:01
#1430
Írta 2006. október 20. - 15:25
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1431
Írta 2006. október 20. - 12:06
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1432
Írta 2006. október 08. - 20:23
Na ebbõl már nem menekülök...
Ott b@sztam el hogy enté ominózus HSZ-ét úgy értettem, hogy a ti-ot nem lehet pontosan megmunkálni, a kovácsolás felett elsiklott a figyelmem.
Tisztában vagyok vele (nagyjából) hogy hogy készül egy váz, sõt egy csavargyártást is el tudok képzelni.
Egyébként a merlin váz "sima mezei" ti váz, csak szép dolgok vannak a fejcsõbe meg a felsõcsõbe meg még pár helyre marva, CNC-zve, kinek hogy tetszik.
Enmeg csak itt pislogok
Asszem el kene olvasnom valami konyvet, mert az az erzesem, hogy teljesen hianyosak az ilyen ismereteim, es ugy tunik, hogy itt megerzesre/ranezesre nem feltetlenul lehet itelkezni. A heten voltam a BME konyvesboltban (V2 epulet), es bele is lapozgattam ilyen temaju konyvekbe, lehet meg kellett volna vennem .
tocsa
#1433
Írta 2006. október 07. - 20:01
Ott b@sztam el hogy enté ominózus HSZ-ét úgy értettem, hogy a ti-ot nem lehet pontosan megmunkálni, a kovácsolás felett elsiklott a figyelmem.
Tisztában vagyok vele (nagyjából) hogy hogy készül egy váz, sõt egy csavargyártást is el tudok képzelni.
Egyébként a merlin váz "sima mezei" ti váz, csak szép dolgok vannak a fejcsõbe meg a felsõcsõbe meg még pár helyre marva, CNC-zve, kinek hogy tetszik.
#1434
Írta 2006. október 07. - 18:52
Azért nem árt különbséget tenni a hengerelt és kovácsolt alapanyagok közt amit késõbb alakra forgácsolnak valamint az azonnal végsõ formára kovácsolt alkatrészek között.
A hengerlés nem más, mint folyamatos nyújtó kovácsolás.
Igen, nem feltétel, hogy a kovácsolás legyen a végsõ alakító eljárás, de attól még kovácsolt marad a darab anyagszerkezete, hogy a forgácsolás az utolsó lépés.
#1435
Írta 2006. október 07. - 16:35
Kulcsszó; enté jól rátapintott.(...) hengerelt és kovácsolt alapanyagok(...)
#1436
Írta 2006. október 07. - 15:41
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1437
Írta 2006. október 07. - 15:08
#1438
Írta 2006. október 07. - 14:54
Én pl. nem tudom titán vázakon van-e kovácsolt elem, de az biztos, hogy a legtöbb titán alkatrészt nem forgácsolják, hanem kovácsolják.
Ami biztos, hogy még mindig vannak aki alu témában hanyatt dobják magukat a CNC varázsszó hallatán. Pedig a kovácsolt erõsebb is, talán könyebb is lehet. (a gyártók ezt tudják úgyis)
#1439
Írta 2006. október 07. - 14:36
Végignéztem, végigtapogattam a 2007-es palettát: hol, melyik vázelemeknél is lenne kovácsolt bármelyik Merlin váz?A merlin honlapján nem találtam képet, hozzánk pár napja érkezett egy váz, az gondolom 2007es lehet.
Majd tolok képet
#1440
Írta 2006. október 07. - 13:23
amugy csavarok kb ugy keszulnek /a jo csavarok/
hogy van egy rud annak a fejet szepen bezomitik
valamilyen fejforma kialakul /akar tobb lepesbol is/
majd egy masik gep ramangorolja a menetet a szarra.
igy keszulnek a nagyszilardsagu csavarok, mert igy sokkal erosebb. nincsenek megszakitva az anyag elemi szalai.
es nem cnc mert esetleg forgacsolas
ezek pedig azert nem cnc mert ezek automata gepek.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...