Jelentkezz be Regisztrálj

Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#1161
Posted 2007. August 06. - 22:19

Ráadásul zsír új !
http://piacter.bikem...t=82636&cat=all
#1162
Posted 2007. August 02. - 11:03

Szerintem ez már kimerítené a természetfeletti jelenség fogalmát...Most jutott eszembe, ami az ox ob-n történt, Melts állítólag azért adta fel a versenyt, mert az elsõ váltójában lévõ titán csavar a nagy meleg hatására megnyúlt és elfordult a váltó.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1163
Posted 2007. August 02. - 10:34


Mellesleg fél füllel hallottam a "forró drótos" infót a Zemplén marcin, mert éppen mellettünk beszélgettek telefonon az esélyesek eredményeirõl.
#1164
Posted 2007. August 02. - 09:57

Örülök a jó pletykáknak, ami a Mukit (Melts) illeti, igaz én nem voltam a versenyen de mint városbeli edzõ partnere, haverja (együtt pimpeljük a gépeket) tõle tudom (kedden is együtt voltunk hideg-hegyen)hogy nem a titán alkatrészekkel volt a gond mert Õ az elsõváltóban is alu csavart használ mint mi , viszont a lánctányér csavarok amik szintén aluk nyíródtak el.
A nem kicsi terheléstõl.
Ui. a titán váz is az övé volt ami most eltört , így megpróbáljuk gyárilag orvosolni a problémát.
#1165
Posted 2007. August 01. - 20:47

A sebesség mindent megold.
#1166
Posted 2007. August 01. - 20:39

#1167
Posted 2007. August 01. - 20:37

A sebesség mindent megold.
#1168
Posted 2007. August 01. - 20:12

Valóban ez egy nagyon kényes része a váznak!
Számomra az volt fura ebben a vázban, hogy a két íves felsõcsövet szinte össze tudtam nyomni annyira rugalmas volt.
Többen mondták,hogy igen rugalmas (kígyózik) ez a váz.
Persze az üléscsõ nem a rugalmasság miatt tört,egyszerûen konstrukciós hiba!
Minél nagyobb a váz méret annál inkább elõjönnek ezek a problémák.
Hát ha tényleg a nyeregvázcsõ 10 cm után már elvékonyodik, akkor abba nem is szabad szerintem hosszú nyeregcsövet rakni, mert többet árthat, mint használ: a nyeregcsõ alsó éle csesztetheti belülrõl a sörösdoboz vastagságú csövet.
Érdemes ezt egyáltalán megheggeszteni? Amúgy õszinte részvétem, ez tragédia, ha az én titánvázam eltörne vagy repedne (nem Corratec amúgy) szerintem én is mindenáron megjavíttatnám.
tocsa
#1169
Posted 2007. August 01. - 20:05

tocsa
#1170
Posted 2007. August 01. - 20:04

Azért bosszantó/vicces, hogy egy ilyen drága váz méretben 20-as mûszakilag 16-os...
Várj... azt akarod mondani hogy el van méretezve?
tocsa
#1171
Posted 2007. July 31. - 11:08

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1172
Posted 2007. July 31. - 10:09

#1173
Posted 2007. July 31. - 07:36

#1174
Posted 2007. July 30. - 18:39

Aki ismeri a corratec (ki nem) vázat az tudja hogy elég hosszú az a vázcsõ rész amibe az üléscsõ van, az üléscsõ nem volt kihuzva a megengedett jelzésig +4cm volt bent, de így is a két oldalsó csõ és merevités közt volt pont, itt is tört el, érdekes hogy régebben ugyanebben a vázban egy üléscsõ tört el pont a nyeregcsõbilincsnél az acor ü.csõ volt. Ami a probléma hogy a csõ 30,0-as üléscsõvet fogad 10cm -ig utána vékonyfalú az egész és ezen a részen tört is el.
most probálom gariban cserélni.
üdv
Valóban ez egy nagyon kényes része a váznak!
Számomra az volt fura ebben a vázban, hogy a két íves felsõcsövet szinte össze tudtam nyomni annyira rugalmas volt.
Többen mondták,hogy igen rugalmas (kígyózik) ez a váz.
Persze az üléscsõ nem a rugalmasság miatt tört,egyszerûen konstrukciós hiba!
Minél nagyobb a váz méret annál inkább elõjönnek ezek a problémák.
Itt van egy ,ép eladó darab (Piactér)

#1175
Posted 2007. July 30. - 17:51

most probálom gariban cserélni.
üdv
#1176
Posted 2007. July 30. - 11:36

Túl rövid volt a nyeregcsöved és úgy használtad, hogy a vége a túlnyúló csonkban volt és nem ért le a felsõcsõig?
#1177
Posted 2007. July 30. - 11:03

#1178
Posted 2007. July 30. - 10:31

Semmi különös felfelé menet a superbow üléscsõnyúlvány leficent az üléscsõvel és a nyereggel.
#1179
Posted 2007. July 27. - 21:25

Sziasztok.
Nem tud valaki olyan mestert aki titán vázat javít, hegeszt, mert eltört a corratec titán váz nyeregcsõváz kinyuló része.
Máriusznál láttam javított o.uti Ti vázakat (kb 1éve)
Ha szabad érdeklõdnöm hogyan tört le?
#1180
Posted 2007. July 27. - 10:59

Nem tud valaki olyan mestert aki titán vázat javít, hegeszt, mert eltört a corratec titán váz nyeregcsõváz kinyuló része.