Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#1161
Írta 2007. augusztus 01. - 20:47
A sebesség mindent megold.
#1162
Írta 2007. augusztus 01. - 20:39
#1163
Írta 2007. augusztus 01. - 20:37
A sebesség mindent megold.
#1164
Írta 2007. augusztus 01. - 20:12
Valóban ez egy nagyon kényes része a váznak!
Számomra az volt fura ebben a vázban, hogy a két íves felsõcsövet szinte össze tudtam nyomni annyira rugalmas volt.
Többen mondták,hogy igen rugalmas (kígyózik) ez a váz.
Persze az üléscsõ nem a rugalmasság miatt tört,egyszerûen konstrukciós hiba!
Minél nagyobb a váz méret annál inkább elõjönnek ezek a problémák.
Hát ha tényleg a nyeregvázcsõ 10 cm után már elvékonyodik, akkor abba nem is szabad szerintem hosszú nyeregcsövet rakni, mert többet árthat, mint használ: a nyeregcsõ alsó éle csesztetheti belülrõl a sörösdoboz vastagságú csövet.
Érdemes ezt egyáltalán megheggeszteni? Amúgy õszinte részvétem, ez tragédia, ha az én titánvázam eltörne vagy repedne (nem Corratec amúgy) szerintem én is mindenáron megjavíttatnám.
tocsa
#1165
Írta 2007. augusztus 01. - 20:05
tocsa
#1166
Írta 2007. augusztus 01. - 20:04
Azért bosszantó/vicces, hogy egy ilyen drága váz méretben 20-as mûszakilag 16-os...
Várj... azt akarod mondani hogy el van méretezve?
tocsa
#1167
Írta 2007. július 31. - 11:08
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1168
Írta 2007. július 31. - 10:09
#1169
Írta 2007. július 31. - 07:36
#1170
Írta 2007. július 30. - 18:39
Aki ismeri a corratec (ki nem) vázat az tudja hogy elég hosszú az a vázcsõ rész amibe az üléscsõ van, az üléscsõ nem volt kihuzva a megengedett jelzésig +4cm volt bent, de így is a két oldalsó csõ és merevités közt volt pont, itt is tört el, érdekes hogy régebben ugyanebben a vázban egy üléscsõ tört el pont a nyeregcsõbilincsnél az acor ü.csõ volt. Ami a probléma hogy a csõ 30,0-as üléscsõvet fogad 10cm -ig utána vékonyfalú az egész és ezen a részen tört is el.
most probálom gariban cserélni.
üdv
Valóban ez egy nagyon kényes része a váznak!
Számomra az volt fura ebben a vázban, hogy a két íves felsõcsövet szinte össze tudtam nyomni annyira rugalmas volt.
Többen mondták,hogy igen rugalmas (kígyózik) ez a váz.
Persze az üléscsõ nem a rugalmasság miatt tört,egyszerûen konstrukciós hiba!
Minél nagyobb a váz méret annál inkább elõjönnek ezek a problémák.
Itt van egy ,ép eladó darab (Piactér)
#1171
Írta 2007. július 30. - 17:51
most probálom gariban cserélni.
üdv
#1172
Írta 2007. július 30. - 11:36
Túl rövid volt a nyeregcsöved és úgy használtad, hogy a vége a túlnyúló csonkban volt és nem ért le a felsõcsõig?
#1173
Írta 2007. július 30. - 11:03
#1174
Írta 2007. július 30. - 10:31
Semmi különös felfelé menet a superbow üléscsõnyúlvány leficent az üléscsõvel és a nyereggel.
#1175
Írta 2007. július 27. - 21:25
Sziasztok.
Nem tud valaki olyan mestert aki titán vázat javít, hegeszt, mert eltört a corratec titán váz nyeregcsõváz kinyuló része.
Máriusznál láttam javított o.uti Ti vázakat (kb 1éve)
Ha szabad érdeklõdnöm hogyan tört le?
#1176
Írta 2007. július 27. - 10:59
Nem tud valaki olyan mestert aki titán vázat javít, hegeszt, mert eltört a corratec titán váz nyeregcsõváz kinyuló része.
#1177
Írta 2007. július 21. - 23:36
Nem tudom mikori, de nagyjából 2001 elõtti lehet. A hajtókar, villa, nyeregcsõ és a stucni Morati.Melyik évi ez a kooperáció?
És mi ebben a mora ti szerepe?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1178
Írta 2007. július 21. - 23:03
Melyik évi ez a kooperáció?
És mi ebben a mora ti szerepe?
#1179
Írta 2007. július 12. - 00:49
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1180
Írta 2007. július 10. - 10:14
meg tényleg a merevség inkább számít..nem építik a pályagépeket könnyûre.