Tudom nem tudja mi is akar lenni, de akkor is tetszik és nagyon szórakoztató lehet
Tudom nem tudja mi is akar lenni, de akkor is tetszik és nagyon szórakoztató lehet
A Tout bringán komoly fejlesztés a Pinion-hoz a trigger kar, tetszik!
Majdnem Pinion rendszert vettem egy hozzá való vázzal. Nagyon drága egy ilyen szett és nem tűnnek a vázak hozzá meggyőzőnek élőben. Ami már hyper árban van az jó, de az meg hyper árban van....
On:
És egy remek video is a remek kerékpár mellé:
a multkor meglepodtem, hogy egy pinionos turabringa volt kikotve az iskola ele. nem lehetett olcso
A fékkar állása lehet, hogy csak annyi, még nem állította be, de az is, hogy a tulajdonosa tud bringázni. A neves DH-sok és az endurós versenyzők közt páran hasonló szögre állított fékkarokkal mennek.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Jani, a bicajokkal mennyit mentek? Lehet, hogy rosszul látom, de ezekből a "tesztekből" nekem úgy tűnik, hogy mentek egy-két kört pl Eplényben és ennyi. rosszul gondolom? Vannak még hosszútávra (gondolok itt pl egy hónapra vagy többre) megkapott bringák?
Már nagyon ritkán kapunk hosszú időre bringát. Egy hétre elköltözünk valahova és leteszteljük az összes montit vagy országútit, stb.
A sebesség mindent megold.
Pl nézd meg kint az oldalon a gravelride 700-at. Én simán lent fogom lefelé terepen is, sokkal stabilabb és országútit rendszeresen hajtónak abszolút nem kényelmetlen.
Jani, a bicajokkal mennyit mentek? Lehet, hogy rosszul látom, de ezekből a "tesztekből" nekem úgy tűnik, hogy mentek egy-két kört pl Eplényben és ennyi. rosszul gondolom? Vannak még hosszútávra (gondolok itt pl egy hónapra vagy többre) megkapott bringák?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
raadasul ez nincs is 35os gumi, ha jol latom
ilyen terepen mar nem is lehet mashol fogni, ha biztosra akar menni az ember, mert fenn ha normalisan markolod, akkor mar nem tudod rendesen fekezni. illetve van egy olyan hatulutoje is tarcsafekkel, hogy a jol csillapito bringa is felkemenyedik fekezeskor. gyakran jobb stragegia koves helyeken, csak nagyon laza vegtagokkal engedni neki, hogy a sebesseg kisimitsa a terepet.
amikor eloszor mentem terepen lejton koskormannyal, az volt az elso benyomasom, hogy ki volt az az allat, aki ezt kitalalta, de aztan egyre elvezetesebbe valt. szerintem sokat lehet tanulni belole, sokkal kozvetlenebb, mint akarmi mas terepen.
Így kell országútival/koskormánnyal lejtőzni!
...külön felhívnám a figyelmet a videón látható rider (Gergő cimborám:)) öltözékére - s hogy a topik témájához vágjon:D -, azokra a stílusos szandálra, a soproni DH-pálya színével harmonizáló országúti fékekre melyek a hatékony fékezésért felelősek és a slick külsőkre, melyek kifejezetten ilyen körülmények közt adják a leghatékonyabb tapadást
Ami gyk azt jelenti, hogy a drop reszet az eletben nem hasznalja... vannak azert opciok erre.
Pl nézd meg kint az oldalon a gravelride 700-at. Én simán lent fogom lefelé terepen is, sokkal stabilabb és országútit rendszeresen hajtónak abszolút nem kényelmetlen.
A sebesség mindent megold.
Ami gyk azt jelenti, hogy a drop reszet az eletben nem hasznalja... vannak azert opciok erre.
Kisherceg módosította - 2017. augusztus 09. - 18:23
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
de egy túrabringán az aerodinamika (és vele a sebesség is) eléggé sokadrangú szempont, viszont a kényelem (többféle fogás és görnyedésmentesség) elsődleges.
Nem az a gond, hogy koskormany, hanem hogy van rajta - a cx briganal az aszfalton ugyanugy megvan az aero elony egy montival szemben (terepen mindegy), az egekbe emelve ezt elveszited.
de egy túrabringán az aerodinamika (és vele a sebesség is) eléggé sokadrangú szempont, viszont a kényelem (többféle fogás és görnyedésmentesség) elsődleges.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"