neki keszult:
arn módosította - 2019. augusztus 22. - 15:12
Bocs ezért!
https://www.mtb-news...flugzeugradler/
...minden elismerésem a készítőnek, látszik, volt benne munka bőven. De azért... Ijjnye!
zscs módosította - 2019. augusztus 22. - 15:04
itt a helye.
Megtisztelő! Köszönöm.
Én már nem "merek" ilyen oldtimer gépeket ide rakni.
Nah ez jo parhuzam... jol latszik mennyit valtozott a montizas. Ezt a terepet ma gravelnek hivnak, noha a montivasarlok nagy resze sose hasznalja durvabb terepen. Koszi a megerositest.
arn módosította - 2019. augusztus 13. - 08:05
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Akkor minek az ebike?
nem gondolnám hogy túl nagy közös halmaza valék az általam vázolt öröm erdőbringásnak, és a tipikus pedelec vásárlónak.
mellesleg , amennyiben nem a hegynek irányulva megyek haza - boráros/szentendre széle- gyorsabb vagyok az elavult fullival (29*2,25 Ralph, 2 bar, 120mm e/h) mint egy bosch-os pedelec montival. pedig nem vagyok sietős
Egyetértek !
Nagyon is sokat változnak az ösvények. A Pilis és a Budai hg. is nagyon sokat változott az utóbbi néhány éveben. A hirtelen nagy mennyiségű vizet hozó esők miatt sokkal kövesebb, gyökeresebbek lettek az utak.
így van. közben mindenhonnan dől, hogy "idénre +x% merevséget, +y% (még hatékonyabb) rugóutat és +1fokozatot fejlesztettünk, amivel uralhatod a legdurvább terepet is", plusz a szokásos videok és képek. életérzést akarnak eladni. én meg csak zavartan nézek, hogy errefelé évek óta nem nőttek a hegyek egy métert sem, az ösvényeim is kb ugyanolyanok, mint bármikor máskor.
Itt a Mecseken az erózió miatt sokat változtak az ösvények az elmúlt kb. 10-15 évben. Minden sokkal kövesebb, gyökeresebb lett.
Akkor minek az ebike?
ja de az átlag userek 80%-a nem siet sehova
Akkor minek az ebike?
A sebesség mindent megold.
Egyaltalan nem a sebessegrol van szo... azt, ha lomhanak erzed az xc bringat pl aszfalton nem jelenti egyertelmuen, hogy lassu is. Sot, ha az atlagsebessegeket megnezed, alig van elteres. A kulonbseg abban van, hogy milyen elvezetes tekerni vele az adott helyen, hogy indul meg, hogy kozvetiti az utat, ilyesmi. Teljesen mas a tekeres dinamikaja, es mivel olyan eszkozrol van, ami alapvetoen a te erodet kozvetiti a kerekekre, egyaltalan nem mindegy mennyire kozvetlenul tortenik ez, mennyi visszajelzest kapsz. A tul steril, az adott korulmenyekre tulmeretezett bringa szamomra unalmassa teszi az egeszet - a megfelelo balansz megtalalasa a cel, es szerintem ezzel lonek tul a celon a mai bringakkal, ami jobb lefele, kevesebb lesz tekeresnel.ja de az átlag userek 80%-a nem siet sehova
arn módosította - 2019. július 27. - 08:19
Az megvan, hogy azért a röghegység a kapus, mert ő jól tud vetődni?
ja de az átlag userek 80%-a nem siet sehova
így van. közben mindenhonnan dől, hogy "idénre +x% merevséget, +y% (még hatékonyabb) rugóutat és +1fokozatot fejlesztettünk, amivel uralhatod a legdurvább terepet is", plusz a szokásos videok és képek. életérzést akarnak eladni. én meg csak zavartan nézek, hogy errefelé évek óta nem nőttek a hegyek egy métert sem, az ösvényeim is kb ugyanolyanok, mint bármikor máskor.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Es a userek ezert bealdozzak a tekeres 95%at, mert jo ha a tipikus felhasznalo 5%ban megy ilyen helyeken, amugy meg egy ilyen gravel tobb elvezetet adna a tipikusan hasznalt reszeken.
ja de az átlag userek 80%-a nem siet sehova