Hude 90s nekem meg rozsaszin uleshuzatom is volt
Jelentkezz be Regisztrálj

Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#681
Írta 2019. december 07. - 18:38

#683
Írta 2019. december 03. - 12:35

Kellene neked egy masik hobbi is a fejlesztesi maniara
vegyel inkabb egy lightosabb gravelt, vagy durvabb endurance bringat. Utana nem hianyozna a puritanabb monti.
Jaj dehogy, RC modelleztem azt abbahagytam időhiány miatt (na ott is van mit építgetni folyamatosan), illetve a hifi témán is rajta vagyok . Ott szerencsére megtaláltam amit kerestem és már csak hallgatom a zenéket. Van egy fiam 1.5 éve szóval időm azóta is csak kevesebb lett....
.
Amúgy bringa vonalon is tudom mit akarok, szóval jó úton vagyok, felesleges fejlesztések már nincsenek. Volt komolyabb CX és gravel bringám is, csak egy kerékpár kell az tuti, és az MTB. Egy 27.5-es gravel az szóba jöhetne de az majdnem monti. De fejlesztés mánia az van, nem tagadom .
karakoram módosította - 2019. december 03. - 12:44
#684
Írta 2019. december 03. - 09:36

Mindig mondom, hogy az egyik hobbim a biciklizés, a másik a bringaépítés... és akkor a bringabirtoklást még nem is említettem
Kellene neked egy masik hobbi is a fejlesztesi maniara
vegyel inkabb egy lightosabb gravelt, vagy durvabb endurance bringat. Utana nem hianyozna a puritanabb monti.
#685
Írta 2019. december 03. - 08:45

Kellene neked egy masik hobbi is a fejlesztesi maniara vegyel inkabb egy lightosabb gravelt, vagy durvabb endurance bringat. Utana nem hianyozna a puritanabb monti.
Azon agyalok, hogy csak kellene egy Niner vagy Enve villa a kis Canyon bringámba
![]()
![]()
Off: szeretik a (karbon) vázak ezeket a villákat? (nem vagyok nagy duhaj lefelé, de gondolom egy teló azért kényelmesebb élet a váz nyakának....)
- karakoram kedveli ezt
#687
Írta 2019. november 28. - 13:42

Azon agyalok, hogy csak kellene egy Niner vagy Enve villa a kis Canyon bringámba
Off: szeretik a (karbon) vázak ezeket a villákat? (nem vagyok nagy duhaj lefelé, de gondolom egy teló azért kényelmesebb élet a váz nyakának....)
#688
Írta 2019. november 26. - 19:37

Talán Közlekedési Felügyelet, vagy azóta a Nemzeti KözlÖködési Hatóság az utódja? Nagyjából ezt a narancssárgát használták az autóikon
De nem is az a lényeg, hogy hívták őket, hanem ez a narancssárga
Milyen kpm?
De ha már írok,ne offoljak ennyit: a váz nem lopta be magát a szívembe, de most vettem észre, hogy ha jól értem, fullmerevben is rendelhető, bár ez a villa fent is van az oldalukon meg nincs is, ráguglizva hoz egy 144 Fontos ajánlatot, és nem lehet kosárba tenni. mindegy, érdekes: https://www.planetx....-katies-edition
ZolkoW módosította - 2019. november 26. - 19:41
#689
Írta 2019. november 26. - 18:42

Nem tudok elvonatkoztatni a KPM-től :D
(kár, hogy rendes egybe-kép nincs..)
Milyen kpm?
#690
Írta 2019. november 26. - 14:05

#692
Írta 2019. november 26. - 12:39

Nem tudok elvonatkoztatni a KPM-től
(kár, hogy rendes egybe-kép nincs..)
https://www.millfiel....au/superlight/
ezt csak azért dobom be ide, mert alapjáraton nem tetszik a cucc, de a vázszínre festett hajtókar zseniális ötlet
#693
Írta 2019. november 26. - 10:51

https://www.millfiel....au/superlight/
ezt csak azért dobom be ide, mert alapjáraton nem tetszik a cucc, de a vázszínre festett hajtókar zseniális ötlet
#694
Írta 2019. november 17. - 18:51

#695
Írta 2019. november 14. - 10:52

ez kifejezetten tetszik:
https://www.speciali...r=264100-171238
egyébként itthonban lehet most specit venni hivatalos (számla, gari, etc) forrásból?
évek óta az egyik legszebb bringa, ami nagy gyártó soráról gördül le.
- zscs kedveli ezt
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#696
Írta 2019. november 12. - 14:17

Szép ez a speci, de az a gondom vele, hogy miért más nagyon a geometriája, mint a karbonnak? Ezekkel a szögekkel, hosszokkal eléggé más liga a karbonhoz képest.
feltételezem, hogy a termékpozicionálás az oka, ami akár jó is lehet, bár ki tudja.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#697
Írta 2019. november 12. - 13:31

Ha nem szóltok, fel sem tűnik, mert oda előszeretettel raknak 3. kulacstartót, de nem lehet, hogy ezzel a villával is épp beleverhet az első gumi? Tudom, ezek nem mozognak túl sokat, de közelinek érzem. Igaz, nem lenne muszáj a tartó alá rögzíteni azt a valamit, és akkor nem lenne ennyire közel.
Az a kulacstarto vmi poen? Ertem en, hogy nem teremsport, de amit egy atlagos kor alatt is kap, en azt nem vennem a szamba
egy sarasabb tekeresrol nem beszelve, vagy egy holes korrol.
#698
Írta 2019. november 12. - 09:14

ugyan karton, de ez tetszik:
https://www.youtube....h?v=t66fN4YJrJ4
gyorsan meg is néztem, fémből (és persze nem egy autó áráért
) mit lehet kapni hasonló stílusban.
ez kifejezetten tetszik:
https://www.speciali...r=264100-171238
egyébként itthonban lehet most specit venni hivatalos (számla, gari, etc) forrásból?
Szép ez a speci, de az a gondom vele, hogy miért más nagyon a geometriája, mint a karbonnak? Ezekkel a szögekkel, hosszokkal eléggé más liga a karbonhoz képest.
- Kisherceg kedveli ezt
#699
Írta 2019. november 12. - 05:45

Egy nálam sokkal tanultabb kolléga majd kijavít ha nem így van, de ha jól tudom oda-vissza húz a váltókar (ezért is a dupla bovden), illetve az indexelés amit a szokványos váltórendszereknél megszoktunk a váltóban van és nem a karban. Tehát adja magát a markolatváltó hiszen itt azt gyakorlatilag csak tekered. Egy trigger féle karral ezt most nehezen tudom elképzelni.
Vegulis mar ott a rohloff oldalan is az elektromos valtokaros E-14 rendszeruk, nem maradt prototipus: pinkbike.com/news/rohloff-electronic-shifter-interbike-2017.html
cyclemonkeylab.blogspot.com/2016/02/tech-talk-neils-rohloff-trigger-shifter.html
Pedig van, mas kerdes, hogy 300 euro, de van orszaguti fekvaltokarral, sot pinionhoz, raadasul csak valtokarral vagy fekvaltokarral is, nagy kar a lebego bovdenekert :/
cinq.de/schaltsysteme
cinq Shift:R Rohloff Shifter Set for Flat Bars
Az agynal levo bizbaszt huzogatjak a bovdenek, a rohloffnal is biztos meg tudtak volna ezt oldalni, de bizonyara nagyon szerethetik a markolatvaltot. (En nem, leginkabb varosban hasznaltam egy regi 7-es sramot, de ott sem szerettem. Terepen me'g jobban nem szerettem volna a lefeleken, mer a fekkart huzva nem lehet valtani.)
Video a mukodeserol:
Ez jol a Pin-Off vagy Rohl-on jol sikerult:
tout terrain Pinion + Rohloff Testing - 3000% gear range
blash módosította - 2019. november 12. - 05:48
#700
Írta 2019. november 11. - 21:28

En a pinionnal nem ertem, hogy miert csak markolatvalto van hozza. A rohloff is csak azt kinal gyarilag, persze kapni hozza valami masgyarto hekelosen megoldott valtokarjat, de me' nem lehet normalis valtokart ezekhez gyarilag adni, legalabb opciokent.
Egy nálam sokkal tanultabb kolléga majd kijavít ha nem így van, de ha jól tudom oda-vissza húz a váltókar (ezért is a dupla bovden), illetve az indexelés amit a szokványos váltórendszereknél megszoktunk a váltóban van és nem a karban. Tehát adja magát a markolatváltó hiszen itt azt gyakorlatilag csak tekered. Egy trigger féle karral ezt most nehezen tudom elképzelni.
karakoram módosította - 2019. november 11. - 21:29