https://www.retrobik...6c3bc75b73c4148
https://www.retrobik...-update.404587/
Ezt gondoltam még, megosztani.
1999
https://s1p.doczz.ne...action=download
Itthon nem volt annyira elterjedt ez a márka, nem is értem miért?!
Országútisok is csemegézhetnek belőle, van mit. No meg a montisok.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ezt gondoltam még, megosztani.
1999
https://s1p.doczz.ne...action=download
Itthon nem volt annyira elterjedt ez a márka, nem is értem miért?!
Országútisok is csemegézhetnek belőle, van mit. No meg a montisok.
talpfa módosította - 2021. április 01. - 12:34
Nem csak abban az évben. Személyes kedvencem 1999.
Gyönyörű gépek voltak akkor is...
https://www.dropbox....tain99.pdf?dl=0
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
jujj,azok a team gépek recefice karral és bomberrel
Nem csak abban az évben. Személyes kedvencem 1999.
Gyönyörű gépek voltak akkor is...
mit talaltam - fura, hogy ennyi fele montijuk volt egy evre.
Nem csak abban az évben. Személyes kedvencem 1999.
Gyönyörű gépek voltak akkor is...
https://www.dropbox....tain99.pdf?dl=0
Ohhó, első keréktámasz. Ez elkerülte a figyelmem, igazad van. Elnézést kérek.
Ugyan már, ezért ne kérj elnézést.
Biztos csak a fotó csal, de a 28-as merülős kék sid szarabbul áll abban a vázban, mint az újabb 32-es a másikban. A monoblokk mindkettőnél feljebb van a hátsó tengelynél.
Nem tudom a beépítési magasságokat, de a 32-es "új" sid-et lehetett 80 mm-re állítani.
OFF: a probike-ban fővesztés terhe mellett tilos a vitrinnek támasztani a kecskét, nem? :-)
Én úgy nézem, hogy egy vonalban vannak (az is lehet, hogy nem), de azt még vedd figyelembe, hogy az első kerék kb.+1-2 cm feljebb van a talajtól, a keréktámasz emeli...
Biztos csak a fotó csal, de a 28-as merülős kék sid szarabbul áll abban a vázban, mint az újabb 32-es a másikban. A monoblokk mindkettőnél feljebb van a hátsó tengelynél.
Nem tudom a beépítési magasságokat, de a 32-es "új" sid-et lehetett 80 mm-re állítani.
OFF: a probike-ban fővesztés terhe mellett tilos a vitrinnek támasztani a kecskét, nem? :-)
jójójó, ezt a proharder bringás topicjából "loptam", elvileg valamelyik pesti (?) bolt munkatársáé.túltárgyaltuk, gyenge poén volt.
...és akkor ON:
parts bin special
mondjuk a V-fék+tárcsafék kombó bénácska...
Jé és ennek "normális" színe van.
Egyébként tetszik, de ez a teló nem illik bele, a geo végett sem.
Nekem ez tetszik még...
Nekem szintén van egy 1996-os Woodlands-szem. Ez már lehet, Schwinn-Csepel éra, hirtelen nem tudom. Reynolds ATB 500 vagy hasonló csövekből van a váz, egész szép az állapota. Csak az alu nyeregcső r*hadt bele a vázba (dörzsárazni se mertem, 15 éve így van). Még minden az eredeti rajta, Shimano Alivio váltás, Alivio kanti fékek. Első nyári melós, ~3-havi keresetemből vettem anno.
Az volt az egyetlen normális vázuk, a főcsövek reynolds 500-asak, rendes vastag, ejtőpapucsos, Nem is itt készültek Csepelen, itt csak varratos szénacél szemeteket tudtak hegeszteni. Voltam gyakorlaton a szerelősoron, az oktatónk átjárt pálinkázni a hegesztőkhöz, fixen piáltak.
Ez a "tuningolt" példány már a lemezpapucsos (váltófül sincs rajta, csak dinamótartó), hazai produktum, olyan is.
Hopp, Klein:
Inkább így, mint ahogy az amcsi videókban szokták, rátaknyolnak hátra valami platnit. Attól kész vagyok.
Rabbit módosította - 2021. március 25. - 16:41
Talán még annyit fűznék hozzá a Csepel bringához, hogy nem volt igazán koncepció a bringa építés során.
Számomra értelmezhetetlen az XTR hátsó váltó mellett a "filléres" V-fék (talán Tektro/AlHonga).
De mondhatnám ezt a Ritchey WCS nyereg vs noname acél stucnira is.
Nincs egy kiegyensúlyozott rendszer, összhang az alkatrészek között.
Mondjuk elve a vázon lévő (feltételezem még eredeti) láncvillavédő matrica is erről tanúskodik,
hogy újkorában ez egy Shimano Tourney-val szerelt bringa lehetett, ami abszolút összhangban van a váz "képességeivel".
Amire a gyártó is szánta eredetileg, hobby kategória, városba, parkba, fagyizni..stb.
Erre a vázra bőven elég lett volna az Altus kategória is. Főleg a mostani, váltásban már simán hozza egy kb. 20 évvel ezelőtti Deore LX szintet is. - Szerintem.
Ennyi.
jójójó, ezt a proharder bringás topicjából "loptam", elvileg valamelyik pesti (?) bolt munkatársáé.túltárgyaltuk, gyenge poén volt.
...és akkor ON:
parts bin special
mondjuk a V-fék+tárcsafék kombó bénácska...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Talán még annyit fűznék hozzá a Csepel bringához, hogy nem volt igazán koncepció a bringa építés során.
Számomra értelmezhetetlen az XTR hátsó váltó mellett a "filléres" V-fék (talán Tektro/AlHonga).
De mondhatnám ezt a Ritchey WCS nyereg vs noname acél stucnira is.
Nincs egy kiegyensúlyozott rendszer, összhang az alkatrészek között.
Mondjuk elve a vázon lévő (feltételezem még eredeti) láncvillavédő matrica is erről tanúskodik,
hogy újkorában ez egy Shimano Tourney-val szerelt bringa lehetett, ami abszolút összhangban van a váz "képességeivel".
Amire a gyártó is szánta eredetileg, hobby kategória, városba, parkba, fagyizni..stb.
Erre a vázra bőven elég lett volna az Altus kategória is. Főleg a mostani, váltásban már simán hozza egy kb. 20 évvel ezelőtti Deore LX szintet is. - Szerintem.
Ennyi.