140mm elolhatul, pedallal, kulaccsal 8.4kg
https://ibb.co/yFTC1Pn
sala módosította - 2021. október 28. - 00:16
sala módosította - 2021. október 28. - 00:16
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Radiális tárcsás első, de akkor még hátsó kerék is?? )
(nekem is megfordult a fejemben, hogy egyeneskormányosítani kellene a Ronint. de lehet, inkább eladni kellene, nem bántani, aztán keríteni valami egyenes kormányos csodát, ami jobban megfelel a felhasználásnak... <===stealth ad
![]()
)
No hát én írtam
Hát ezzel én is így vagyok, csak nem merem hangoztatni, mert a végén még kikapok.
Én az agyamat eldobom ettől, hogy sárban, homokban..stb koskormányos "vékony kerekű" bringával kell tekerni.
Eszembe se jutna ezzel szenvedni. Egyébként semmi bajom a koskormánnyal, csak egyszerűen nem terepre való.
Igen, mondom úgy a "fotelből", hogy soha életemben nem is mentem ilyen gravel bringával. Úgyhogy gyorsan be is fogom a számat.
Próbáld már ki ember!!
(béke van, ez amolyan vicces megfogalmazás akar lenni)
innen nekem (bár ekkora vázra nincs szükségem, szerencsére) ez tetszik nagyon:
az jutott eszembe (a fentitől függetlenül), mennyire vicces és jellemző, hogy a net "manapság" tele van a koskormányos gravel bicajjá alakított 26er montikkal, illetve egyenes kormányosra alakított gravel bicajokkal. ki érti ezt?
![]()
(nekem is megfordult a fejemben, hogy egyeneskormányosítani kellene a Ronint. de lehet, inkább eladni kellene, nem bántani, aztán keríteni valami egyenes kormányos csodát, ami jobban megfelel a felhasználásnak... <===stealth ad
![]()
)
Hát ezzel én is így vagyok, csak nem merem hangoztatni, mert a végén még kikapok.
Én az agyamat eldobom ettől, hogy sárban, homokban..stb koskormányos "vékony kerekű" bringával kell tekerni.
Eszembe se jutna ezzel szenvedni. Egyébként semmi bajom a koskormánnyal, csak egyszerűen nem terepre való.
Igen, mondom úgy a "fotelből", hogy soha életemben nem is mentem ilyen gravel bringával. Úgyhogy gyorsan be is fogom a számat.
Vissza térve a Victorie bicókra,... Nagyon tetszenek ezek az apró részletek.
Gyönyörű a bovden vezetés (ha már ez a divat, hogy mindent a csövön belülre kell rakni). A varratok, a különböző egyed megoldások.
A festés, a váz anyagát jelölő feliratok, minden nagyon percíz, művészi megoldások. Tökéletesen a megrendelőre szabva.
De hát ennyiért ez már a minimum, egy ilyen egyedi kerékpár esetén. Ha jól olvastam minimum EUR 6500 -tól indul a bringa.
Acél csövek minden mennyiségben, eszméletlen szépek.
Minden részlete kiterjedő figyelem és aprólékosság.
Régen volt egy csomó monti, kár, hogy nincs már fent a galériában. Még jó hogy lementettem őket.
Akár ki,akár mit mond, acél csöves bringáknál szebbet még nem láttam.
innen nekem (bár ekkora vázra nincs szükségem, szerencsére) ez tetszik nagyon:
az jutott eszembe (a fentitől függetlenül), mennyire vicces és jellemző, hogy a net "manapság" tele van a koskormányos gravel bicajjá alakított 26er montikkal, illetve egyenes kormányosra alakított gravel bicajokkal. ki érti ezt?
(nekem is megfordult a fejemben, hogy egyeneskormányosítani kellene a Ronint. de lehet, inkább eladni kellene, nem bántani, aztán keríteni valami egyenes kormányos csodát, ami jobban megfelel a felhasználásnak... <===stealth ad
)
Kisherceg módosította - 2021. október 18. - 19:39
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Acél csövek minden mennyiségben, eszméletlen szépek.
Minden részlete kiterjedő figyelem és aprólékosság.
Régen volt egy csomó monti, kár, hogy nincs már fent a galériában. Még jó hogy lementettem őket.
Akár ki,akár mit mond, acél csöves bringáknál szebbet még nem láttam.
https://www.victoire...n/all-the-bikes
talpfa módosította - 2021. október 17. - 22:30
Azt én is néztem, illetve hozzá a szintén finom Thomson nyeregcső (ami nagy kedvencem és nekem is olyan van de tudom, hogy kemény a karbonhoz képest). Ettől függetlenül valami 27.5-es kerekekkel jó lenne ez szerintem.
Mi van rajta ami ennyire problémás (nekem a fékrögzítés nem tetszik)?
a fékcső bekötése ("megtörése") csúnya, szvsz. feltételezem, zscs is ezért szisszent fel.
...és nemtom', de nekem a bazi nagy sor is overkillnek tűnik. létezik ember, aki merevbicajjal mászkól olyan helyeken, ahol tényleg kell a sor mindkét vége? egy jól megválasztott tányérral 11-40 elég lehet hátul, de a 11-36 se tűnik túl kevésnek....
...illetve a másik, a villa, valami brutál kemény lehet. persze a geoja alapján (így ránézésre) valszeg lesz ebben teló. remélem, az is színbe passzoló, egyedileg festett darab lesz.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Mi van rajta ami ennyire problémás (nekem a fékrögzítés nem tetszik)?
lehetne akkor összehajtható is, úgy lenne tökéletes
A hozzáértők segítsenek! Miért jobb az a kormány? A több fogás miatt szeretik az ilyen hosszú távú versenyzők?
Mármint a koskormány?
Mostani sztori,elmentem tekerni a "modern" széleskormányos 29-essel,amin van egy fogás összesen.
Utána elővettem a régi 26-ost(amiben 27,5 kerekek vannak,de az másik történet).A kormányon van egy régi szarv,ami még a az a hosszú,töréssel is megáldott.
Van kormányon pár fogás:
markolat
kormány vége,amikor a tenyér éle még a markolaton van
tisztán a szarv alsó fele
szarv felső fele,ami már ilyen időfutamos,hosszú emelkedős fogás.
Ez 4,ennyi minimum van a koskormányon is.
Basszus,kéne szarv a 29-esre is
Felkészül a Tioga Disc Drive...