1200 dollár helómi?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
Indította
Kisherceg
, 2009. április 23. 22:18
#3461
Írta 2011. március 25. - 11:35
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#3462
Írta 2011. március 25. - 11:13
ezmiez?
olyan konás, de fsr, szóval mégse
olyan konás, de fsr, szóval mégse
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3463
Írta 2011. március 25. - 11:07
#3464
Írta 2011. március 24. - 18:32
#3465
Írta 2011. március 24. - 18:24
#3466
Írta 2011. március 24. - 18:22
#3467
Írta 2011. március 23. - 22:07
nice, lehet valakinek kéne
én spec. nem tudnék dönteni. grav. droppert meg a nyerget a mûanyagba és úgy talán:)

ezt viszont szó nélkül.
alakul valami hasonló, de pszt!: )
#3468
Írta 2011. március 23. - 17:45
#3469
Írta 2011. március 23. - 15:46
#3470
Írta 2011. március 21. - 07:13
#3471
Írta 2011. március 21. - 01:28
#3472
Írta 2011. március 20. - 23:19
#3473
Írta 2011. március 20. - 16:16
#3474
Írta 2011. március 20. - 15:58
#3475
Írta 2011. március 17. - 01:38
#3476
Írta 2011. március 15. - 19:04
Akkor egy kis vázméretezés.
Egy fix pont van a vázon, az a középcsapágyház. Aztán van a lábunk, a teljes lábhosszból, a combcsonthossz (ez a neve?
) / térd-föld távolság arányából elég jól kiszámítható, hogy hol legyen a nyereg. De ez csak a nyereg helyzete, amit el lehet érni ezerféle nyeregvázcsõszög-nyeregcsõ párosítással, ráadásul lehet a nyerget még elõre-hátra is tologatni. Tehát ebbõl az jön le, hogy nincs egy tökéletes nyeregvázcsõszög, csak egy olyan van, ami X nyeregcsõtípussal az átlag embereknek megfelel. Ha nincs egy bizonyos nyeregvázcsõszög, akkor nincs értelme "A felsõcsõhossz"-ról sem beszélnünk, mert az csak a nyeregvázcsõszöggel együtt értelmezhetõ, mivel a nyeregvázcsõszög változás cm-ekkel változtatja a geometria táblázatok felsõcsõhosszát, míg ez a középcsapágyhoz képest nem változik (vagy pont fordítva, attól függ honnan nézzük). Az igazi az lenne a vázaknál, ha megadnák a fejcsõ és a nyeregvázcsõ tetejének helyzetét a középcsapágyhoz képest. Innen már rendesen lehetne számolgatni, hogy kinek mi a jó (egyébként a klasszikus vázaknál egy kis matek segítségével most is ki lehet számolni).
Vissza az eredeti kérdéshez. Miért meredekebb a nyeregvázcsõszöge a kisebb vázaknak és miért ugyanolyan hosszú a felsõcsöve a valóságban? Nem tudom. Max azt tudom elképzelni, hogy az alacsonyabb embereknek a combcsontjuk és a kezük lesz arányaiban mérve rövidebb (de nem hiszem
). Ráadásul, ha komolyabban belegondolunk akkor õket még az uci szabály is nehezebb helyzetbe hozza azzal, hogy nem tudják az optimális helyre tenni a nyergüket és emiatt hátrébb kell ülniük, ami rövidebb felsõcsõhosszt igényelne (lehet ezt a klasszikus geometriát megalkotók nem tudták kiszámolni?
; valószínû, hogy amikor megalkották ezt akkor még nem volt ez a szabály ). Egy okot tudok, hogy miért lenne jobb a kisebb vázaknál a meredek nyeregvázcsõszög, tételezzük fel, hogy a kisebb vázakon ugyanolyan hátranyúlású nyeregcsövet használnak, mint a nagyokon. Ekkor már elõfordulhat, hogy a kis vázakon túl hátul lesz a nyereg és ezt a szöggel lehet csak korrigálni, ( (nyeregvázcsõ + nyeregcsõ hossz ) x (cos ny.csõszög) - a hátranyúlás = a nyereg horizontális helyzete a középcsapágyhoz képest) ebbõl látszik, hogy a hátranyúlás egyre jelentõsebb lesz, ahogy a váz mérete csökken.
Kb. ennyi.
Egy fix pont van a vázon, az a középcsapágyház. Aztán van a lábunk, a teljes lábhosszból, a combcsonthossz (ez a neve?
Vissza az eredeti kérdéshez. Miért meredekebb a nyeregvázcsõszöge a kisebb vázaknak és miért ugyanolyan hosszú a felsõcsöve a valóságban? Nem tudom. Max azt tudom elképzelni, hogy az alacsonyabb embereknek a combcsontjuk és a kezük lesz arányaiban mérve rövidebb (de nem hiszem
Kb. ennyi.
A sebesség mindent megold.
#3477
Írta 2011. március 15. - 14:05
bár monti (ahol elvileg nem is annyira számít pár mm) de amig olvasgattam az mba-t minden szám uccsó oldalán bemutatták egy egy pro racer gépét. pl a ryan treborn (kona cx, cc menõ) olyan geóju és méretû váza volt amilyen a mesében sincs.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3478
Írta 2011. március 15. - 12:19
ez kb olyan,mikor a trek azt mondta,h armstrongnak sem készítettek egyedi bringát. vlmivel meg kell magyarázni a gyártási költségek kordában tartását.
Én is jobban örülnék egy egyedi bringának, de nekem tetszik a Cervelo ötlete és szerintem létezõ problémára adnak megoldást. Ha a jelenlegi vázamat egyel kisebbre cserélném, néhány milliméterrel lenne rövidebb az egész, ha a nyerget ugyanabba a pozícióba állítanám, mint most. Ha érdemi változást akarnék elérni, még egy mérettel kéne lejjebb mennem.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#3479
Írta 2011. március 15. - 11:56
biztos Serottaeknak is az a velemenye hogy ugyanaz a geometria passzol mindenkinek.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3480
Írta 2011. március 15. - 10:51
A Cervelo amúgy pont azt mondja (és lehet, hogy ez csak duma), hogy az õ koncepciójuk pont azért jó, mert nem szükséges egyedi vázat készíteni és mégis lehet valakinek tökéletes kerékpárja. Mindig kihangsúlyozták, hogy a csapatok (régen a CSC, most a Test Team) sem egyedi vázakon mennek.
ez kb olyan,mikor a trek azt mondta,h armstrongnak sem készítettek egyedi bringát. vlmivel meg kell magyarázni a gyártási költségek kordában tartását.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére












