
Jelentkezz be Regisztrálj

Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#3461
Írta 2011. március 24. - 18:32

#3462
Írta 2011. március 24. - 18:24

#3463
Írta 2011. március 24. - 18:22

#3464
Írta 2011. március 23. - 22:07

nice, lehet valakinek kéne
én spec. nem tudnék dönteni. grav. droppert meg a nyerget a mûanyagba és úgy talán:)

ezt viszont szó nélkül.
alakul valami hasonló, de pszt!: )
#3465
Írta 2011. március 23. - 17:45

#3466
Írta 2011. március 23. - 15:46

#3467
Írta 2011. március 21. - 07:13

#3468
Írta 2011. március 21. - 01:28

#3469
Írta 2011. március 20. - 23:19

#3470
Írta 2011. március 20. - 16:16

#3471
Írta 2011. március 20. - 15:58

#3472
Írta 2011. március 17. - 01:38

#3473
Írta 2011. március 15. - 19:04


Egy fix pont van a vázon, az a középcsapágyház. Aztán van a lábunk, a teljes lábhosszból, a combcsonthossz (ez a neve?

Vissza az eredeti kérdéshez. Miért meredekebb a nyeregvázcsõszöge a kisebb vázaknak és miért ugyanolyan hosszú a felsõcsöve a valóságban? Nem tudom. Max azt tudom elképzelni, hogy az alacsonyabb embereknek a combcsontjuk és a kezük lesz arányaiban mérve rövidebb (de nem hiszem


Kb. ennyi.

A sebesség mindent megold.
#3474
Írta 2011. március 15. - 14:05

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3475
Írta 2011. március 15. - 12:19

ez kb olyan,mikor a trek azt mondta,h armstrongnak sem készítettek egyedi bringát. vlmivel meg kell magyarázni a gyártási költségek kordában tartását.
Én is jobban örülnék egy egyedi bringának, de nekem tetszik a Cervelo ötlete és szerintem létezõ problémára adnak megoldást. Ha a jelenlegi vázamat egyel kisebbre cserélném, néhány milliméterrel lenne rövidebb az egész, ha a nyerget ugyanabba a pozícióba állítanám, mint most. Ha érdemi változást akarnék elérni, még egy mérettel kéne lejjebb mennem.
#3476
Írta 2011. március 15. - 11:56

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3477
Írta 2011. március 15. - 10:51

A Cervelo amúgy pont azt mondja (és lehet, hogy ez csak duma), hogy az õ koncepciójuk pont azért jó, mert nem szükséges egyedi vázat készíteni és mégis lehet valakinek tökéletes kerékpárja. Mindig kihangsúlyozták, hogy a csapatok (régen a CSC, most a Test Team) sem egyedi vázakon mennek.
ez kb olyan,mikor a trek azt mondta,h armstrongnak sem készítettek egyedi bringát. vlmivel meg kell magyarázni a gyártási költségek kordában tartását.
#3478
Írta 2011. március 15. - 10:33

Én úgy tudom, hogy ennek a Cervelo az atyja. Õk úgy magyarázzák, hogy a hagyományos vázaknál hiába rövidebb a felsõcsõ, ha az egyre kisebb vázaknál egyre meredekebb a szög, mivel ilyenkor a nyeregnek is hátrébb kell kerülnie és tulajdonképpen a nyereg és kormány közti távolság alig változik.
Múltkor pont nézegettem (azt hiszem) a colnago geometriáját és azon mosolyogtam, hogy a két egymás melletti méretnek a nyeregvázcsõszögváltozással együtt pont egyforma hosszú a felsõcsöve.
A sebesség mindent megold.
#3479
Írta 2011. március 15. - 09:56

A Cervelo amúgy pont azt mondja (és lehet, hogy ez csak duma), hogy az õ koncepciójuk pont azért jó, mert nem szükséges egyedi vázat készíteni és mégis lehet valakinek tökéletes kerékpárja. Mindig kihangsúlyozták, hogy a csapatok (régen a CSC, most a Test Team) sem egyedi vázakon mennek.ilyenkor azért örülök,h nem tudok angolul. jó régen még azt mondták,h a kerékpár olyan,mint a méretre készült öltöny. most 1 ilyen konfekció tákolmány bizonyára a te méreted lesz. tudom,h költséges a gyártása,de ne vezessék már meg az embert olcsó marketing dumával.
#3480
Írta 2011. március 15. - 09:49

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.