Hasonló kerékpárt hajtok, nem is bírok elszakadni tőle
karakoram módosította - 2021. október 29. - 09:47
Hasonló kerékpárt hajtok, nem is bírok elszakadni tőle
karakoram módosította - 2021. október 29. - 09:47
Santa Cruz Blur Tr C 26" váz Karbon Dt Tag
Tune kerékszett Karbonfelni ragasztott szingos
Karbon E13 kar, Magnezium pedal
RS Revo villa, 140 mm Karbon tengely
XX1 szett
Tune kormanyszar
BFO fék Tune Killhill nyereg (sajna elfosta magat elöl
zanzasitva ennyi
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Ez 26-os inkább
Szép lett Sala! Szívesen elolvasnék egy alkatrészlistát. Nem kell minden csavart megnevezni de a kerék, nyeregcső, stucni, hajtómű érdekelne.
Danke!
Ha tippelnem kellene, akkor azt mondanám, hogy mind Tune, a hajtómű meg E13, de a pontos típusok engem is érdekelnének, meg a kerékméret is. Ja, és hogy ragasztott szingós-e?
Mars módosította - 2021. október 28. - 17:41
Ez 26-os inkább
Majdnem kesz, sajna elsofek befosott
140mm elolhatul, pedallal, kulaccsal 8.4kg
https://ibb.co/yFTC1Pn
Szép lett Sala! Szívesen elolvasnék egy alkatrészlistát. Nem kell minden csavart megnevezni de a kerék, nyeregcső, stucni, hajtómű érdekelne.
Danke!
Majdnem kesz, sajna elsofek befosott
140mm elolhatul, pedallal, kulaccsal 8.4kg
https://ibb.co/yFTC1Pn
Állat gép! 29-es ez?
Azért egy droppert elviselne szerintem, na meg rendes gumikat, mondjuk Assegai vagy Minion DHF+DHR, vagy hasonlókat.
sala módosította - 2021. október 28. - 00:16
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Radiális tárcsás első, de akkor még hátsó kerék is?? )
(nekem is megfordult a fejemben, hogy egyeneskormányosítani kellene a Ronint. de lehet, inkább eladni kellene, nem bántani, aztán keríteni valami egyenes kormányos csodát, ami jobban megfelel a felhasználásnak... <===stealth ad )
No hát én írtam
Hát ezzel én is így vagyok, csak nem merem hangoztatni, mert a végén még kikapok.
Én az agyamat eldobom ettől, hogy sárban, homokban..stb koskormányos "vékony kerekű" bringával kell tekerni.
Eszembe se jutna ezzel szenvedni. Egyébként semmi bajom a koskormánnyal, csak egyszerűen nem terepre való.
Igen, mondom úgy a "fotelből", hogy soha életemben nem is mentem ilyen gravel bringával. Úgyhogy gyorsan be is fogom a számat.
Próbáld már ki ember!! (béke van, ez amolyan vicces megfogalmazás akar lenni)
innen nekem (bár ekkora vázra nincs szükségem, szerencsére) ez tetszik nagyon:
az jutott eszembe (a fentitől függetlenül), mennyire vicces és jellemző, hogy a net "manapság" tele van a koskormányos gravel bicajjá alakított 26er montikkal, illetve egyenes kormányosra alakított gravel bicajokkal. ki érti ezt? (nekem is megfordult a fejemben, hogy egyeneskormányosítani kellene a Ronint. de lehet, inkább eladni kellene, nem bántani, aztán keríteni valami egyenes kormányos csodát, ami jobban megfelel a felhasználásnak... <===stealth ad )
Hát ezzel én is így vagyok, csak nem merem hangoztatni, mert a végén még kikapok.
Én az agyamat eldobom ettől, hogy sárban, homokban..stb koskormányos "vékony kerekű" bringával kell tekerni.
Eszembe se jutna ezzel szenvedni. Egyébként semmi bajom a koskormánnyal, csak egyszerűen nem terepre való.
Igen, mondom úgy a "fotelből", hogy soha életemben nem is mentem ilyen gravel bringával. Úgyhogy gyorsan be is fogom a számat.
Vissza térve a Victorie bicókra,... Nagyon tetszenek ezek az apró részletek.
Gyönyörű a bovden vezetés (ha már ez a divat, hogy mindent a csövön belülre kell rakni). A varratok, a különböző egyed megoldások.
A festés, a váz anyagát jelölő feliratok, minden nagyon percíz, művészi megoldások. Tökéletesen a megrendelőre szabva.
De hát ennyiért ez már a minimum, egy ilyen egyedi kerékpár esetén. Ha jól olvastam minimum EUR 6500 -tól indul a bringa.
Acél csövek minden mennyiségben, eszméletlen szépek.
Minden részlete kiterjedő figyelem és aprólékosság.
Régen volt egy csomó monti, kár, hogy nincs már fent a galériában. Még jó hogy lementettem őket.
Akár ki,akár mit mond, acél csöves bringáknál szebbet még nem láttam.
innen nekem (bár ekkora vázra nincs szükségem, szerencsére) ez tetszik nagyon:
az jutott eszembe (a fentitől függetlenül), mennyire vicces és jellemző, hogy a net "manapság" tele van a koskormányos gravel bicajjá alakított 26er montikkal, illetve egyenes kormányosra alakított gravel bicajokkal. ki érti ezt? (nekem is megfordult a fejemben, hogy egyeneskormányosítani kellene a Ronint. de lehet, inkább eladni kellene, nem bántani, aztán keríteni valami egyenes kormányos csodát, ami jobban megfelel a felhasználásnak... <===stealth ad )
Kisherceg módosította - 2021. október 18. - 19:39
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Acél csövek minden mennyiségben, eszméletlen szépek.
Minden részlete kiterjedő figyelem és aprólékosság.
Régen volt egy csomó monti, kár, hogy nincs már fent a galériában. Még jó hogy lementettem őket.
Akár ki,akár mit mond, acél csöves bringáknál szebbet még nem láttam.
https://www.victoire...n/all-the-bikes
talpfa módosította - 2021. október 17. - 22:30
Azt én is néztem, illetve hozzá a szintén finom Thomson nyeregcső (ami nagy kedvencem és nekem is olyan van de tudom, hogy kemény a karbonhoz képest). Ettől függetlenül valami 27.5-es kerekekkel jó lenne ez szerintem.
Mi van rajta ami ennyire problémás (nekem a fékrögzítés nem tetszik)?
a fékcső bekötése ("megtörése") csúnya, szvsz. feltételezem, zscs is ezért szisszent fel.
...és nemtom', de nekem a bazi nagy sor is overkillnek tűnik. létezik ember, aki merevbicajjal mászkól olyan helyeken, ahol tényleg kell a sor mindkét vége? egy jól megválasztott tányérral 11-40 elég lehet hátul, de a 11-36 se tűnik túl kevésnek....
...illetve a másik, a villa, valami brutál kemény lehet. persze a geoja alapján (így ránézésre) valszeg lesz ebben teló. remélem, az is színbe passzoló, egyedileg festett darab lesz.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Mi van rajta ami ennyire problémás (nekem a fékrögzítés nem tetszik)?