innen nekem (bár ekkora vázra nincs szükségem, szerencsére) ez tetszik nagyon:
imhol a sztori
az jutott eszembe (a fentitől függetlenül), mennyire vicces és jellemző, hogy a net "manapság" tele van a koskormányos gravel bicajjá alakított 26er montikkal, illetve egyenes kormányosra alakított gravel bicajokkal. ki érti ezt? (nekem is megfordult a fejemben, hogy egyeneskormányosítani kellene a Ronint. de lehet, inkább eladni kellene, nem bántani, aztán keríteni valami egyenes kormányos csodát, ami jobban megfelel a felhasználásnak... <===stealth ad )
Hát ezzel én is így vagyok, csak nem merem hangoztatni, mert a végén még kikapok.
Én az agyamat eldobom ettől, hogy sárban, homokban..stb koskormányos "vékony kerekű" bringával kell tekerni.
Eszembe se jutna ezzel szenvedni. Egyébként semmi bajom a koskormánnyal, csak egyszerűen nem terepre való.
Igen, mondom úgy a "fotelből", hogy soha életemben nem is mentem ilyen gravel bringával. Úgyhogy gyorsan be is fogom a számat.
Vissza térve a Victorie bicókra,... Nagyon tetszenek ezek az apró részletek.
Gyönyörű a bovden vezetés (ha már ez a divat, hogy mindent a csövön belülre kell rakni). A varratok, a különböző egyed megoldások.
A festés, a váz anyagát jelölő feliratok, minden nagyon percíz, művészi megoldások. Tökéletesen a megrendelőre szabva.
De hát ennyiért ez már a minimum, egy ilyen egyedi kerékpár esetén. Ha jól olvastam minimum EUR 6500 -tól indul a bringa.