Igen, az all-cicit árulják váltós kivitelben is.
Nem baj, hogy meredek a fejcső, van a vázon lik belül vezetett kábelezéshez a dropper postnak (úgy látszik, az lassan már pályabringákra is kelleni fog), nem fogsz orra esni vele a lejtőn sem.
De miért nézegetjük mi a hanyatló Nyugat ópiumát (ha már elszívni úgysem tudjuk), amikor van nekünk szép magyar Csepel Signo városi rombolónk:
https://motorbolt.co...-19-agyd-mszold
Agyváltó, agydinamó, és rásegítés nélkül is villanybringához méltó súly, mi kell még?
(Ezt a bringát egyébként nem a neten találtam, hanem a valóságban, elballagva egy helyi bringabolt kirakata előtt. Az illető bolt honlapján viszont nincs fent, máshonnan linkeltem.)
A fejcsőszög és dropper-post lehetőségének összefüggését nem értem, de el tudom engedni.
Hsz-ed "miért" felütésű második részére pedig azt tudom reagálni, hogy ez egy álmodozós tematikájú topic. Az, hogy ebből kinek mi válik valóra is mi nem, (egyebek mellett) az illetőn is múlik. 😀