Jelentkezz be Regisztrálj
Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#2321
Írta 2012. október 22. - 09:35
#2322
Írta 2012. október 22. - 09:29
Szerintem a tárcsafék csavaró hatása miatt.
A pontos okot nem tudom a lapított villákra, de talán nem ez az elsõdleges. A tárcsa nélküli országúti (CX) bringák többsége is ilyennel van szerelve már egy jó ideje. 10 éve jelenhettek meg az aero villák, szerintem azokat követik design, divat, funkcionalitás miatt. Biztosan számít a forma kialakításában a karbon mint anyag használata (gyakorlatilag minden ma gyártott országúti bringa elsõ villája karbon).
#2323
Írta 2012. október 21. - 23:07
Egy modern karbon verdáról van szó tárcsafékkel, erre te linkelsz egy klasszikus országútit. Van ilyenem és néha jól esik, hogy imbolyog alattam az egész, meg csillapítja az úthibákat, meg látom rugózni a merevvilát alattam, de ettõl még nem hiszem, hogy az a király.
#2324
Írta 2012. október 21. - 22:39
Szerintem ez különben sem a legjobb érvelés, hogy épp arra vékony amerre nem kéne meg fordítva.
Mutass egy olyan villát, ami menetirányból nézve széles, arra merõlegesen meg keskeny.
szerinted ezen vagy azon lehet jobb tekerni?
http://t2.gstatic.co...2wEEd5DW5NHMLcg
#2325
Írta 2012. október 21. - 22:19
azt hiszem ebben az esetben én nem akarnék tárcsafékes országutit
pont semmi értelme a virsligumi mellé
bár ezek cx gépek ott esetleg lehet létjogosultsága de ott is csak a sár miatt....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2326
Írta 2012. október 21. - 20:14
Mutass egy olyan villát, ami menetirányból nézve széles, arra merõlegesen meg keskeny.
#2327
Írta 2012. október 21. - 16:34
Szerintem a tárcsafék csavaró hatása miatt.
azt hiszem ebben az esetben én nem akarnék tárcsafékes országutit
#2328
Írta 2012. október 21. - 12:50
Szerintem a tárcsafék csavaró hatása miatt.ezeknek a lapított villáknak tulajdonképpen mi értelmük van a designon kívül?
amerre rugalmasnak kéne lennie, ott legszélesebb, ahol meg merevnek, ott a leglaposabb
#2329
Írta 2012. október 21. - 10:43
amerre rugalmasnak kéne lennie, ott legszélesebb, ahol meg merevnek, ott a leglaposabb
#2330
Írta 2012. október 21. - 07:28
#2331
Írta 2012. október 21. - 02:03
#2332
Írta 2012. október 12. - 19:16
Reynolds 953-as szett, ez pár éve a csúcs, csak rohadt drága.
Amennyire én tudom, nincs rajta semmilyen bevonat.
Adam's Stainless Team Compact
Ha volna sok pénzem, akkor ilyenbõl készíttetnék egy országúti jellegû egysebességeshez való vázat.
Érdekes a SRAM red hajtómû a shimano csészével.
#2333
Írta 2012. október 12. - 19:13
Amennyire én tudom, nincs rajta semmilyen bevonat.
Adam's Stainless Team Compact
Ha volna sok pénzem, akkor ilyenbõl készíttetnék egy országúti jellegû egysebességeshez való vázat.
#2334
Írta 2012. október 12. - 19:01
#2335
Írta 2012. október 12. - 18:37
(az egészben az a szép, meg a hightech, hogy ezeket nem színezékkel érik el, mint az alunál, hanem pusztán az oxidréteg vastagságával játszadozva)
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#2336
Írta 2012. október 12. - 17:34
Vszeg igazad van, de attól még nem szép (számomra) és pontEmiatt aki egy titán vázon a festést (nem a lokális díszítést mondjuk, hanem a teljes festést) hiányolja, az igen komoly fogalomzavarban van.
#2337
Írta 2012. október 12. - 16:58
Ha a karbonváz olyan súlyban lenne mint a titán, az is elpusztíthatatlan lenne. Ha festve lennének, akkor a bling faktor 90 százaléka oda lenne, a festés alatt senki nem látná mi van.
Az én carbon vázam festve van, fehér-feketére és még az sincs rá írva hogy carbon (gyári festés). A májer faktort meg leszarom.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2338
Írta 2012. október 12. - 16:31
#2339
Írta 2012. október 12. - 16:31
#2340
Írta 2012. október 12. - 16:28
Egyrészt jellegzetes színe van, amit a hozzáértõk egyszerre felismernek.
Másrészt az idõjárásnak teljesen ellenáll, tehát nem kell rá bevonat. A nem rozsdamentes acélokról ez nem mondható el, a nyers alu is bemattul egy idõ után. A titán keménysége miatt gondolom a felülete sem annyira érzékeny a karcokra, így még egy ok amiért nem kell bevonat.
Emiatt aki egy titán vázon a festést (nem a lokális díszítést mondjuk, hanem a teljes festést) hiányolja, az igen komoly fogalomzavarban van.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére








