
Jelentkezz be Regisztrálj

Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#2281
Írta 2012. október 23. - 13:12

#2283
Írta 2012. október 23. - 12:36

viszont most ezt szeretném:

visszakapni..
#2284
Írta 2012. október 23. - 12:28

Szerintem ezekbõl nehéz ronda gépet összehozni.
#2285
Írta 2012. október 23. - 12:08

#2286
Írta 2012. október 23. - 11:49

#2287
Írta 2012. október 23. - 10:36

#2289
Írta 2012. október 23. - 08:00

#2290
Írta 2012. október 22. - 21:16

az a cyclocross gép a Tied?...Nekem nincsen tárcsám, de nagyon lapos a villám: http://img339.images...3271/spec1x.jpg
tetszik.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2291
Írta 2012. október 22. - 20:50

#2292
Írta 2012. október 22. - 18:55

#2293
Írta 2012. október 22. - 11:58

Az országútik villája azért közel sincs így megépítve, ha megnézed a Stevens villáját ott látszik a vastagság is a tárcsafék miatt(is) muszáj anyagot beletenni a villába, de elég rendszeridegenül nézne ki egy monti merev karbon villára hasonlító a kör keresztmetszetével, így megmarad az országútis kinézet is és benne van a szükséges mennyiségû anyag is amit a tárcsafék csavaró hatása megkövetel.
Szerintem nagyjából azért egyrõl beszélünk

Ugyan ilyen villák vannak a Spec Venge, Amira, Secteur stb. bringáikban is. De a tárcsafékes változatokban láthatóan több anyag van.
Különleges darab a Moots nagyon.
És, hogy egy kis on is legyen:

#2294
Írta 2012. október 22. - 10:50

Minden féknél számít a csavarodás, mert rontja a hatékonyságot, a csavarodó karbon villán nem igen lesz hatékony a fék...
ez evidens... de ha igy is hatekonyabb, mint a masik, akkor melyikkel vagy elobbre?

#2295
Írta 2012. október 22. - 10:43

Lehet hogy az agyak miatt bõven nehezebb mint egy canti fék viszont brutálisan fognak hozzájuk képest, annyira hogy az elsõ direkt kicsit nyúlósra van állítva.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2296
Írta 2012. október 22. - 10:33

Az országútik villája azért közel sincs így megépítve, ha megnézed a Stevens villáját ott látszik a vastagság is a tárcsafék miatt(is) muszáj anyagot beletenni a villába, de elég rendszeridegenül nézne ki egy monti merev karbon villára hasonlító a kör keresztmetszetével, így megmarad az országútis kinézet is és benne van a szükséges mennyiségû anyag is amit a tárcsafék csavaró hatása megkövetel.A pontos okot nem tudom a lapított villákra, de talán nem ez az elsõdleges. A tárcsa nélküli országúti (CX) bringák többsége is ilyennel van szerelve már egy jó ideje. 10 éve jelenhettek meg az aero villák, szerintem azokat követik design, divat, funkcionalitás miatt. Biztosan számít a forma kialakításában a karbon mint anyag használata (gyakorlatilag minden ma gyártott országúti bringa elsõ villája karbon).
Minden féknél számít a csavarodás, mert rontja a hatékonyságot, a csavarodó karbon villán nem igen lesz hatékony a fék...szamit egyaltalan egy karbon villanal, hogy csavarodik? el nem farad, kenyelmesebb, es jobban fog a fek. akkor mi a problema? egy telonal megertem, hogy kikezdi az egeszet, de itt ez nem nagyon szempont (elvileg). en is a tarcsat preferalnam, ha jol adagolhato. mentem 35os cx gumikkal tarcsas montival, nem ereztem semmilyen hatranyat, elonyet annal inkabb.
#2297
Írta 2012. október 22. - 10:21

#2298
Írta 2012. október 22. - 09:35

#2299
Írta 2012. október 22. - 09:29

Szerintem a tárcsafék csavaró hatása miatt.
A pontos okot nem tudom a lapított villákra, de talán nem ez az elsõdleges. A tárcsa nélküli országúti (CX) bringák többsége is ilyennel van szerelve már egy jó ideje. 10 éve jelenhettek meg az aero villák, szerintem azokat követik design, divat, funkcionalitás miatt. Biztosan számít a forma kialakításában a karbon mint anyag használata (gyakorlatilag minden ma gyártott országúti bringa elsõ villája karbon).
#2300
Írta 2012. október 21. - 23:07

Egy modern karbon verdáról van szó tárcsafékkel, erre te linkelsz egy klasszikus országútit. Van ilyenem és néha jól esik, hogy imbolyog alattam az egész, meg csillapítja az úthibákat, meg látom rugózni a merevvilát alattam, de ettõl még nem hiszem, hogy az a király.