
Jelentkezz be Regisztrálj

Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#2261
Írta 2012. október 22. - 20:50

#2262
Írta 2012. október 22. - 18:55

#2263
Írta 2012. október 22. - 11:58

Az országútik villája azért közel sincs így megépítve, ha megnézed a Stevens villáját ott látszik a vastagság is a tárcsafék miatt(is) muszáj anyagot beletenni a villába, de elég rendszeridegenül nézne ki egy monti merev karbon villára hasonlító a kör keresztmetszetével, így megmarad az országútis kinézet is és benne van a szükséges mennyiségû anyag is amit a tárcsafék csavaró hatása megkövetel.
Szerintem nagyjából azért egyrõl beszélünk

Ugyan ilyen villák vannak a Spec Venge, Amira, Secteur stb. bringáikban is. De a tárcsafékes változatokban láthatóan több anyag van.
Különleges darab a Moots nagyon.
És, hogy egy kis on is legyen:

#2264
Írta 2012. október 22. - 10:50

Minden féknél számít a csavarodás, mert rontja a hatékonyságot, a csavarodó karbon villán nem igen lesz hatékony a fék...
ez evidens... de ha igy is hatekonyabb, mint a masik, akkor melyikkel vagy elobbre?

#2265
Írta 2012. október 22. - 10:43

Lehet hogy az agyak miatt bõven nehezebb mint egy canti fék viszont brutálisan fognak hozzájuk képest, annyira hogy az elsõ direkt kicsit nyúlósra van állítva.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2266
Írta 2012. október 22. - 10:33

Az országútik villája azért közel sincs így megépítve, ha megnézed a Stevens villáját ott látszik a vastagság is a tárcsafék miatt(is) muszáj anyagot beletenni a villába, de elég rendszeridegenül nézne ki egy monti merev karbon villára hasonlító a kör keresztmetszetével, így megmarad az országútis kinézet is és benne van a szükséges mennyiségû anyag is amit a tárcsafék csavaró hatása megkövetel.A pontos okot nem tudom a lapított villákra, de talán nem ez az elsõdleges. A tárcsa nélküli országúti (CX) bringák többsége is ilyennel van szerelve már egy jó ideje. 10 éve jelenhettek meg az aero villák, szerintem azokat követik design, divat, funkcionalitás miatt. Biztosan számít a forma kialakításában a karbon mint anyag használata (gyakorlatilag minden ma gyártott országúti bringa elsõ villája karbon).
Minden féknél számít a csavarodás, mert rontja a hatékonyságot, a csavarodó karbon villán nem igen lesz hatékony a fék...szamit egyaltalan egy karbon villanal, hogy csavarodik? el nem farad, kenyelmesebb, es jobban fog a fek. akkor mi a problema? egy telonal megertem, hogy kikezdi az egeszet, de itt ez nem nagyon szempont (elvileg). en is a tarcsat preferalnam, ha jol adagolhato. mentem 35os cx gumikkal tarcsas montival, nem ereztem semmilyen hatranyat, elonyet annal inkabb.
#2267
Írta 2012. október 22. - 10:21

#2268
Írta 2012. október 22. - 09:35

#2269
Írta 2012. október 22. - 09:29

Szerintem a tárcsafék csavaró hatása miatt.
A pontos okot nem tudom a lapított villákra, de talán nem ez az elsõdleges. A tárcsa nélküli országúti (CX) bringák többsége is ilyennel van szerelve már egy jó ideje. 10 éve jelenhettek meg az aero villák, szerintem azokat követik design, divat, funkcionalitás miatt. Biztosan számít a forma kialakításában a karbon mint anyag használata (gyakorlatilag minden ma gyártott országúti bringa elsõ villája karbon).
#2270
Írta 2012. október 21. - 23:07

Egy modern karbon verdáról van szó tárcsafékkel, erre te linkelsz egy klasszikus országútit. Van ilyenem és néha jól esik, hogy imbolyog alattam az egész, meg csillapítja az úthibákat, meg látom rugózni a merevvilát alattam, de ettõl még nem hiszem, hogy az a király.
#2271
Írta 2012. október 21. - 22:39

Szerintem ez különben sem a legjobb érvelés, hogy épp arra vékony amerre nem kéne meg fordítva.
Mutass egy olyan villát, ami menetirányból nézve széles, arra merõlegesen meg keskeny.
szerinted ezen vagy azon lehet jobb tekerni?
http://t2.gstatic.co...2wEEd5DW5NHMLcg
#2272
Írta 2012. október 21. - 22:19

azt hiszem ebben az esetben én nem akarnék tárcsafékes országutit
pont semmi értelme a virsligumi mellé
bár ezek cx gépek ott esetleg lehet létjogosultsága de ott is csak a sár miatt....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2273
Írta 2012. október 21. - 20:14

Mutass egy olyan villát, ami menetirányból nézve széles, arra merõlegesen meg keskeny.
#2274
Írta 2012. október 21. - 16:34

Szerintem a tárcsafék csavaró hatása miatt.
azt hiszem ebben az esetben én nem akarnék tárcsafékes országutit
#2275
Írta 2012. október 21. - 12:50

Szerintem a tárcsafék csavaró hatása miatt.ezeknek a lapított villáknak tulajdonképpen mi értelmük van a designon kívül?
amerre rugalmasnak kéne lennie, ott legszélesebb, ahol meg merevnek, ott a leglaposabb
#2276
Írta 2012. október 21. - 10:43

amerre rugalmasnak kéne lennie, ott legszélesebb, ahol meg merevnek, ott a leglaposabb
#2277
Írta 2012. október 21. - 07:28

#2278
Írta 2012. október 21. - 02:03

#2279
Írta 2012. október 12. - 19:16

Reynolds 953-as szett, ez pár éve a csúcs, csak rohadt drága.
Amennyire én tudom, nincs rajta semmilyen bevonat.
Adam's Stainless Team Compact
Ha volna sok pénzem, akkor ilyenbõl készíttetnék egy országúti jellegû egysebességeshez való vázat.
Érdekes a SRAM red hajtómû a shimano csészével.
#2280
Írta 2012. október 12. - 19:13

Amennyire én tudom, nincs rajta semmilyen bevonat.
Adam's Stainless Team Compact
Ha volna sok pénzem, akkor ilyenbõl készíttetnék egy országúti jellegû egysebességeshez való vázat.