"A hétszázát, ez elég jó gép lehet! Kerékszett miért nem jó, erõsebbre vágynál?
Azért a láncvillán valami védelem láncfelkapás ellen nem ártana! "
ja tán ha már gyári akkor ST. meg bírom az easton termékeket, de a kerekeik valahogy nem szimpik (nem tudok rá egzakt tudományos magyrázatot, csak úgy).- + asszem nem true ust, akkor meg már inkább az.
láncfelkapás alatt a lehulló megszoruló láncot érted, vagy a csapkodó láncot ?
ST-nek a csapágyazása biztosan jobban bírja majd a strapát, mint egy Easton keréké, a tesztek szerint utóbbinál ez valahogy nem a legtökéletesebb.
Láncfelkapás alatt a lehulló és megszoruló láncot értem. Amíg nem volt karbon vázam, az életben nem volt ilyen problémám (vagy csak nem vettem észre?), de amint karbon vázam lett, ez az anyag mint a mágnes, vonzza a jelenséget. Amíg át nem tértem 1x10-re, havonta egyszer biztosan elõfordult és a különféle védelmi technikák dacára (gyorskötözõk, vastag mûanyag palackbõl kivágott darab felkötözve, stb.) ovális alakban egy ötforintos nagyságában majdnem egy mm mély üreg tátong a láncvillán. Nem lyukadt át teljesen, de elég csúnya. (Vízmentesítettem, UV-védõs matricával leragasztottam, de nem vagyok valami boldog vele.)