SZVSZ a Rose nem lehet semmire alternatíva...pont ugyanaz,mint ha a Chibo elkezdene katalógusvázakat matricázni.
max ha annyira jó áron adják hogy a cuccért megéri, a váz meg megy Feri bá transzpotrba.
SZVSZ a Rose nem lehet semmire alternatíva...pont ugyanaz,mint ha a Chibo elkezdene katalógusvázakat matricázni.
max ha annyira jó áron adják hogy a cuccért megéri, a váz meg megy Feri bá transzpotrba.
Szerintem ez is elég jó alternatíva.
http://www.rosebikes...2014/aid:652812
A 10.3kg elég vonzó tömegadat.
SZVSZ a Rose nem lehet semmire alternatíva...pont ugyanaz,mint ha a Chibo elkezdene katalógusvázakat matricázni.
Szerintem ez is elég jó alternatíva.
http://www.rosebikes...2014/aid:652812
A 10.3kg elég vonzó tömegadat.
Edited by Maggi, 2014. September 14. - 12:08.
http://www.cube.eu/b...nflashred-2015/
cube most igazan jo aron nyomja ezeket a bringakat (ez 2000 eur, ami listaar), a "shopos" cangak sem tunnek olcsobbnak (pl a canyon learazva ennyi most). az a fulcrum kerekszett nemtom milyen, de amugy eleg jo csomagnak tunik. a sulyabol itelve a kerekszett sem lehet tul nehez.
Edited by arn, 2014. September 12. - 15:38.
Cannondale FSI Carbon Black Inc (top of the line)
XTR Di2, SiSL hajtókar, Enve 50Fifty kerék, Enve kormány, nyeregcső,.....$11 370
![]()
A fekete lovag mindig győz!
Cannondale FSI Carbon Black Inc (top of the line)
XTR Di2, SiSL hajtókar, Enve 50Fifty kerék, Enve kormány, nyeregcső,.....$11 370
huhu az a Ritchey gyönyörű!
Nem találok szavakat, hihetetlen jók a részletek:
Niner ROS9 Plus LTD, érdemes átlapozni a képeket: http://www.ninerbikes.com/IMBA
a legfelső képen az egy kajás termosz a vázon?
Inkább szerszámos tároló lesz az. Annak van ilyen kis nyomi formája egy normál kulacshoz képest.
Mint pl. ez: https://www.pacificc...2014-01-16.html
Az XX1-re gondolsz? Az Uzzi úgy fasza ahogy van, csak egy Reverb kellene bele vagy valami hasonló cső.
az xx1 elérhetetlen. inkább a -2°-os kcs(+tapered felsőrész a lyrikbe és egy renthal, vagy easton stucni), levegős tag, reverb, és 1*10.
jelenleg pont 16 kiló az Uzzi, így a nagy 222-es dhx4 helyett előnyösebb lenne egy csökkentett kamraméretű dhx air, esetleg újabb manitou, netán egy monarch plus. az angleset-tel meg az amúgy nem túl meredek nyeregvázcső szögön segítenék. persze az is benne van, hogy fasság az egésszel tökölni és tényleg így kell hajtani. mert ebben a formában is eléggé szerethető