elöl és hátul is 135mm és mindkettőnél offset a fűzés. érdekesség, hogy a felcserélhetőség miatt a tárcsafékhez elöl is a hátsó adapterezés kell. legalábbis a pugsley-nél,de van itt is minden, mint a búcsúban.
elöl és hátul is 135mm és mindkettőnél offset a fűzés. érdekesség, hogy a felcserélhetőség miatt a tárcsafékhez elöl is a hátsó adapterezés kell. legalábbis a pugsley-nél,de van itt is minden, mint a búcsúban.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
ezeket a kövér felniket miért így fűzik?
és mi az a lánckerék elöl?
[sötét villát bele]
Dingle-speed.
A sebesség mindent megold.
ilyesmire tippeltem, ezek szerint hátul is 135-ös a saru, és ezért offset...?
nem tudom. én még soha nem láttam élőben ilyen ducigumis megoldást.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ezeket a kövér felniket miért így fűzik?
és mi az a lánckerék elöl?
[sötét villát bele]
ha megcseréled a hátsóval,akkor más áttételt kapsz.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
A USE-nak volt ilyen villája. A fékezésből adódó beülést akarták kiküszöbölni a himbilimbi rendszerrel.
Jó merev lehet.
A sebesség mindent megold.
A USE-nak volt ilyen villája. A fékezésből adódó beülést akarták kiküszöbölni a himbilimbi rendszerrel.
Nekem Karakoramom volt (talán 98-as, piros-fekete Cr-Mo).. de a Zaskar-ra voltam megfeszülve
WTB Phoenix, az egyik kedvencem a '90-es évekből.
további képek:
http://www.eandsweb....cs/wtb_phoenix/
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
http://www.rennrad-n...79#post-3262442 Oszt ez centire jó a Vejnemöjnen alá
Azt leszámítva, hogy indokolatlanul ki van könnyítve, az alapkonstrukcióját sem értem teljesen ennek a papucsnak. Ugyanis a hátsó tengely jóval hátrébb nyúlik, mint a vázcsövek bekötése. Ez önmagában növeli a hajlítást a támvillákra, amihez még a tárcsafék okozta hajlítás is hozzájön.
v.ö. https://www.flickr.c...les/2504309463/
"Szép", talán nem kellene így kikönnyíteni a vázat ezen a részen, ugyebár... Biztos megérte elspórolni azt a 40 grammnyi anyagot!
A túloldali papucs felső kis átkötése jól látható, milyen szépen megrogyott.