Szepek, de a kona veszett aron van
Mongy ez is apropenz a masikhoz kepest
kona előrendelésnél meg is inogtam egy percre. Aztán megmondták az árát...
Szepek, de a kona veszett aron van
Mongy ez is apropenz a masikhoz kepest
kona előrendelésnél meg is inogtam egy percre. Aztán megmondták az árát...
annyira bírom, mikor kiviszik a mezőre, PEDÁL NÉLKÜL fényképezni
Edited by arn, 2018. August 16. - 21:01.
Nekem tetszik, kiegyeznék egy ilyennel. Akár ebben a színben
szintén
benne van abban abban a 4-5 bringában az elmúlt 15 év és néhány 100 között amire elsőre éreztem hogy nagyon nagyon (amit a specikre szoknak anno mondani az újságbaírók)
oh, en egy ilyen klein bringat lattam egy csaj alatt munkaba menet becsben - nem nezett ki nagyon bringasnak, igy szerintem fogalma nem volt, hogy min ul (vegulis szep szines csajos)
https://www.gumtree....bike/1232106325
Nekem tetszik, kiegyeznék egy ilyennel. Akár ebben a színben
volt már idén is, a top modell modoknak ez a színe, csak a katalogusban nem üt ekkorát
https://superiorbikes.eu/hu/2018/modo
egyébként qrva jó az a bicikli (és kb grammra egyezik a ffi változattal egyébkénr, max rövidebb stucni és nincs xl-es váz)
Edited by Bikertigger, 2018. July 31. - 22:10.
mennyire "un-trendi" külön női bringát készíteni!*
*legalábbis egyik-másik UK montis újságban, amit kapni szoktam időnként, ezt olvasom... persze f@szság, de ez van, az egyenlőség már nem is elég...
erről a superiorról egyébként eza régi GT ugrott be, bár nem tudnám megmondani, miért...
talán a hanyatteső nyeregcsőváz miatt?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
https://apro.bikemag...vel-bringa-9467
nem szoktam kedvelni a tárcsát, de ez így korrekt! Kár az egyenes nyeregcsőért és az 53-39-ért (bár ez még 2007-es centaur, amin valóban chorus tányérok voltak.. szemben az egy évvel később kiadott "karbonnal" és 2009-es centaurral, amikre préselt bililemezek kerültek, a mirage-xenon alomból)
bár 9s campyból van 14-28-as sor, azzal jó lehet, bár a 39-28 nem valami hegymászós áttétel ilyen bringához. Sajnos így, sunrace sorral, főleg az 53-11 kissé overkill gravel felhasználásban.. Egytányérosítani kell a 39t-vel
épp ma linkeltem blashnak ezt a cangit... vajh mekkora magassághoz passzolhat ez a vázméret?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
https://apro.bikemag...vel-bringa-9467
nem szoktam kedvelni a tárcsát, de ez így korrekt! Kár az egyenes nyeregcsőért és az 53-39-ért (bár ez még 2007-es centaur, amin valóban chorus tányérok voltak.. szemben az egy évvel később kiadott "karbonnal" és 2009-es centaurral, amikre préselt bililemezek kerültek, a mirage-xenon alomból)
bár 9s campyból van 14-28-as sor, azzal jó lehet, bár a 39-28 nem valami hegymászós áttétel ilyen bringához. Sajnos így, sunrace sorral, főleg az 53-11 kissé overkill gravel felhasználásban.. Egytányérosítani kell a 39t-vel
Edited by Vejne, 2018. July 30. - 19:27.
Visszatérve a témára, a villa nagyon tetszik, a váll kialakítás főleg. A fékkonzolt viszont nem értem, mi lehet a jelentősége?
A forrásoldalon valaki írja a kommentek között, hogy a tárcsafék miatti villacsavarodást hivatott kiküszöbölni. (Köszi, hogy áthoztad ide a témát! )
"I got to hang out with Steve one night drinking and talking about anything and the next day for a couple hours talking bikes at his shop in Etna. That is a Ti fork and I understood it was Pott's fork design (maybe I am wrong - Adam Sklar might know more). As I understood, the extra bracketry welded onto the fork was to offset the torsional forces of a disc brake with a single rotor that wants to pull to the one side the rotor is on. Steve communicated to me this was his attempt to go all Ti and avoid using a carbon fork as almost all other Ti manufacturers use or a heavier steel fork."
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Visszatérve a témára, a villa nagyon tetszik, a váll kialakítás főleg. A fékkonzolt viszont nem értem, mi lehet a jelentősége?
Edited by Mars, 2018. July 10. - 14:25.
Igen, és nem volt vele problémám. Az új tulaj nem ment vele sokat de gondolom neki sem volt (korrektnek tűnt nagyon).
Az előző Canyon bringámban M1700-as volt, a jelenlegiben X1700-as van. Hibátlan egyelőre minden.
On.
A DT R24 kerékkel használtad? Nekem is az van és egy 50km-es körön van néhány alkalom, amikor nem reteszel rendesen szerintem és nagyon csúnya hangja van. Ugyanezt csinálta a montin az X1900 kerekem is. Nem jó a DT-k racsnija? Vagy az én lábamban van a hiba? A kilincses verzió van mindkettőben. Neked volt ilyen problémád?
Most már szét fogom szedni. Kíváncsi vagyok.
Ott írja, hogy kilincses a kereke, nem Ratchet-es.
Nekem x1900 volt, fél év alatt tönkrement totálisan a reteszelés. Hatalmasakat kattant néha. Ledarálódott a belső fogazás, a fogak hegye amibe reteszel a 3 kalapács. Hibás széria.
Havernak is 1900 van, jóval később vette mint én, semmi baja.
Én megcsináltattam de azóta nem használtam. Inkább vettem egy 1700as hátsót, az már Ratchet-es, remélem nyugger koromig jó lesz.
A kazettatest leszedése ugyanúgy megy mindkét fajtán. Nekem a 2014-es M1900 kalapácsai, belseje még bírja, bár idén még nem szedtem szét.
Edited by blash, 2018. July 09. - 00:41.
Levehető ugyanúgy de mégis más a rendszer. A Ratchet nagyon ki van találva, kb bolondbiztos a rendszer.
Nekem x1900 volt, fél év alatt tönkrement totálisan a reteszelés. Hatalmasakat kattant néha. Ledarálódott a belső fogazás, a fogak hegye amibe reteszel a 3 kalapács. Hibás széria lehetett.
Havernak is 1900 van, jóval később vette mint én, semmi baja.
Én megcsináltattam de azóta nem használtam. Inkább vettem egy 1700as hátsót, az már Ratchet-es, remélem kb nyugger koromig jó lesz.
Edited by marton, 2018. July 09. - 00:37.