Szép ez a speci, de az a gondom vele, hogy miért más nagyon a geometriája, mint a karbonnak? Ezekkel a szögekkel, hosszokkal eléggé más liga a karbonhoz képest.
feltételezem, hogy a termékpozicionálás az oka, ami akár jó is lehet, bár ki tudja.
Szép ez a speci, de az a gondom vele, hogy miért más nagyon a geometriája, mint a karbonnak? Ezekkel a szögekkel, hosszokkal eléggé más liga a karbonhoz képest.
feltételezem, hogy a termékpozicionálás az oka, ami akár jó is lehet, bár ki tudja.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ha nem szóltok, fel sem tűnik, mert oda előszeretettel raknak 3. kulacstartót, de nem lehet, hogy ezzel a villával is épp beleverhet az első gumi? Tudom, ezek nem mozognak túl sokat, de közelinek érzem. Igaz, nem lenne muszáj a tartó alá rögzíteni azt a valamit, és akkor nem lenne ennyire közel.
Az a kulacstarto vmi poen? Ertem en, hogy nem teremsport, de amit egy atlagos kor alatt is kap, en azt nem vennem a szamba egy sarasabb tekeresrol nem beszelve, vagy egy holes korrol.
ugyan karton, de ez tetszik:
https://www.youtube....h?v=t66fN4YJrJ4
gyorsan meg is néztem, fémből (és persze nem egy autó áráért ) mit lehet kapni hasonló stílusban.
ez kifejezetten tetszik:
https://www.speciali...r=264100-171238
egyébként itthonban lehet most specit venni hivatalos (számla, gari, etc) forrásból?
Szép ez a speci, de az a gondom vele, hogy miért más nagyon a geometriája, mint a karbonnak? Ezekkel a szögekkel, hosszokkal eléggé más liga a karbonhoz képest.
Egy nálam sokkal tanultabb kolléga majd kijavít ha nem így van, de ha jól tudom oda-vissza húz a váltókar (ezért is a dupla bovden), illetve az indexelés amit a szokványos váltórendszereknél megszoktunk a váltóban van és nem a karban. Tehát adja magát a markolatváltó hiszen itt azt gyakorlatilag csak tekered. Egy trigger féle karral ezt most nehezen tudom elképzelni.
blash módosította - 2019. november 12. - 05:48
En a pinionnal nem ertem, hogy miert csak markolatvalto van hozza. A rohloff is csak azt kinal gyarilag, persze kapni hozza valami masgyarto hekelosen megoldott valtokarjat, de me' nem lehet normalis valtokart ezekhez gyarilag adni, legalabb opciokent.
Egy nálam sokkal tanultabb kolléga majd kijavít ha nem így van, de ha jól tudom oda-vissza húz a váltókar (ezért is a dupla bovden), illetve az indexelés amit a szokványos váltórendszereknél megszoktunk a váltóban van és nem a karban. Tehát adja magát a markolatváltó hiszen itt azt gyakorlatilag csak tekered. Egy trigger féle karral ezt most nehezen tudom elképzelni.
karakoram módosította - 2019. november 11. - 21:29
Az a kulacstarto vmi poen? Ertem en, hogy nem teremsport, de amit egy atlagos kor alatt is kap, en azt nem vennem a szamba egy sarasabb tekeresrol nem beszelve, vagy egy holes korrol.
arn módosította - 2019. november 11. - 18:42
Wow ez nagyon jól néz ki, pedig nem fekete .
Ezek a skinwall külsők nagyon feldobják a járgányokat, de azért sem ilyen szettet vettem. Ciki lenne na .
@arn:
Soha nem megy ki a divatból a HT. Tessék azt az ebike-ot is elhessegetni MTB vonalon .
Az ott alul egy termosz végszükség esetére. Ha már oda kell nyúlni akkor baj van, amúgy le kell tekerni a kupakját. Tényleg hülye helyen van.
Mire vennek ossztelosat, visszajon divatba a ht
A linkelt HT volt alattam párszor, alu-karbon is, nagyon eltalált geoval
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
ugyan karton, de ez tetszik:
gyorsan meg is néztem, fémből (és persze nem egy autó áráért ) mit lehet kapni hasonló stílusban.
ez kifejezetten tetszik:
https://www.speciali...r=264100-171238
egyébként itthonban lehet most specit venni hivatalos (számla, gari, etc) forrásból?
Különösebb bajom nincsen vele. Ha valaki 5-6 órás tekerésekkel megy terepen (nem Patagóniába 2 hétre) akkor sokkal jobbnak vélek egy olajos féket. Zárt rendszer, jobban adagolható, könnyebb húzni, nem kell állítani, stb.
Gyakorlatilag a bemutatásától használtam 2 hónappal ezelőttig 785ös féket, ugyan azt a 2 darabot. Előtte volt BB5, BB7. Közben a gravel bringámat első körben BB7 fékkel raktam össze és TRP karral (nekik van jó országúti karjuk amiben nincsen váltó). Addig nem nyugodtam míg olajos TRP nem lett belőle (TRP Hylex). A 8100es XT meg had ne mondjam mennyivel jobb mint a 785ös. De kinek pap....
MTB-n akkor dobtam el mikor egy versenyen esett az eső és a sarazás közben-után mozdulni sem akart. Előtte is volt már ilyen csak nem versenyen, az még belefért 1 alkalommal.
És akkor "ON" egy Paul drótos fékkel (csak nincs bekötve ):
ugyan karton, de ez tetszik:
https://www.youtube....h?v=t66fN4YJrJ4
gyorsan meg is néztem, fémből (és persze nem egy autó áráért ) mit lehet kapni hasonló stílusban.
ez kifejezetten tetszik:
https://www.speciali...r=264100-171238
egyébként itthonban lehet most specit venni hivatalos (számla, gari, etc) forrásból?
igen
hauser a forgalmazó, pestében speed-way, bringaland, allez
asszem az eddigi első bringa a "gyűjteményedből" ami nekem is tetszik
ugyan karton, de ez tetszik:
https://www.youtube....h?v=t66fN4YJrJ4
gyorsan meg is néztem, fémből (és persze nem egy autó áráért ) mit lehet kapni hasonló stílusban.
ez kifejezetten tetszik:
https://www.speciali...r=264100-171238
egyébként itthonban lehet most specit venni hivatalos (számla, gari, etc) forrásból?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Különösebb bajom nincsen vele. Ha valaki 5-6 órás tekerésekkel megy terepen (nem Patagóniába 2 hétre) akkor sokkal jobbnak vélek egy olajos féket. Zárt rendszer, jobban adagolható, könnyebb húzni, nem kell állítani, stb.
Gyakorlatilag a bemutatásától használtam 2 hónappal ezelőttig 785ös féket, ugyan azt a 2 darabot. Előtte volt BB5, BB7. Közben a gravel bringámat első körben BB7 fékkel raktam össze és TRP karral (nekik van jó országúti karjuk amiben nincsen váltó). Addig nem nyugodtam míg olajos TRP nem lett belőle (TRP Hylex). A 8100es XT meg had ne mondjam mennyivel jobb mint a 785ös. De kinek pap....
MTB-n akkor dobtam el mikor egy versenyen esett az eső és a sarazás közben-után mozdulni sem akart. Előtte is volt már ilyen csak nem versenyen, az még belefért 1 alkalommal.
És akkor "ON" egy Paul drótos fékkel (csak nincs bekötve ):
én a BB7-tel kapcsolatos averziót nem szoktam érteni...
Azt én sem.
Nekem 785ös XT fékem van, régi darab de szerintem nagyon jó fék. Ám ahányszor kipróbáltam haver BB7-el szerelt bringáját, mindig azt mondtam hogy megértem annak a hívőit is. Egyszerű, jól is fog, elég jól adagolható. Kb hibátlan.
Tetszik, nem is kicsit!
A drótos féket nem értem soha a hasonló bringákon (nem is kell, de ez egy fórum ). Világot talán nem járnak vele, egy olajos sokkal jobb mint egy Avid BB7 vagy egy TRP Spyre pl. Értem én, (sőt volt is gravelben) hogy SS, merev villa, acél váz, de egy olajos fék aztán nem komplikálja a dolgot.
A retro Kona nagyon szép szintén, de állandó jelleggel biztosan nem akarnék ennyi idős technikával a hegyekben bóklászni.
Nem adja nekem azt mint autós téren egy léghűtéses Porsche vagy egy Mk1-2 GTI, vagy akár egy jobb motorral megáldott E190 .
én a BB7-tel kapcsolatos averziót nem szoktam érteni...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Tetszik, nem is kicsit!
A drótos féket nem értem soha a hasonló bringákon (nem is kell, de ez egy fórum ). Világot talán nem járnak vele, egy olajos sokkal jobb mint egy Avid BB7 vagy egy TRP Spyre pl. Értem én, (sőt volt is gravelben) hogy SS, merev villa, acél váz, de egy olajos fék aztán nem komplikálja a dolgot.
A retro Kona nagyon szép szintén, de állandó jelleggel biztosan nem akarnék ennyi idős technikával a hegyekben bóklászni.
Nem adja nekem azt mint autós téren egy léghűtéses Porsche vagy egy Mk1-2 GTI, vagy akár egy jobb motorral megáldott E190 .
szep bico csak ilyen helyre minek monti?
Azért mert régen ilyen helyen, ilyen szép bicókkal mentek.