Én még nem tudom, mit gondoljak. A testhelyzet azért alkalmasabbá teszi aszfaltozásra is, mint egy montit ugyanekkora gumikkal, de kizártnak tartom, hogy ugyanolyan jó legyen terepen, mint egy hegyikerékpár™. Ha a csúszka egyik végén a 23-as slick gumis koskormányos, a másik végén valami értelmezhető MTB áll, és szabadon huzigálhatom, akkor úgy gondolom, valahol a 47-es, vagy 2,1"-es gumiméret környékén állnék meg.
A 42-est még féltem, hogy odaverem, meg nem is kapaszkodik már a legkisebb sárban sem (ciklokrosszosok nyugodjanak le ) , de az is igaz, hogy nem mentem volna be a sárba, ha nem kifejezetten erre lettem volna kíváncsi, hogy mit tud a gravel a vegyes körülmények között. Az a túra 2:1 arányban tartalmazott aszfaltot a terep kárára, végülis működött, meg lehetett oldani vele. Oké, bevallom, a nyálcsorgatási faktor mellett egy egészen picit az észérvek is számítanak bringavásárláskor