Angol nyelvû fórumokon "kutyaf@sz" bandázsolásnak nevezik az ilyet. Nem igazán értem, hogy mire jó, biztos valami grammániás baromság.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
Indította
Kisherceg
, 2009. április 23. 22:18
#5721
Írta 2009. október 06. - 10:48

#5722
Írta 2009. október 06. - 09:49

az a bandázs nélküli kormányvég kicsit hü'én néz ki.
mintha egy gumicsõ lenne odadugva
mintha egy gumicsõ lenne odadugva
#5723
Írta 2009. október 06. - 09:34

Nem akarom telebombázni a topikot képekkel, még van egy pár hasonló bringa itt:
http://www.s-tec-sports.de/
http://s-tec-essence...e4_Shop38023.sf
http://www.s-tec-sports.de/
http://s-tec-essence...e4_Shop38023.sf

The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#5724
Írta 2009. október 05. - 07:27

Nem szeretem az olasz bringákat. Csicsás, tele van lób..ó feliratokkal szinte az összes. A canyon viszont kafa. Lightweight Ventoux, Super Record 890gos váz más nem is kell. Iletve de egy nyereg-nyeregcsõ csere. Most volt a Canyonnál raktárkisöprés, ez a vázuk pl 1800Euro volt ha jól emlékszem. A cervelot követve sok cég átvette ezt a papírvékony nyeregcsõ támvillát, nem biztos, hogy jó ötlet így kikönnyíteni ezt a csövet. Bár õk biztosan jobban tudják
ahogy látom cserébe a láncvilla lett túlméretes.

#5725
Írta 2009. október 04. - 23:07

Ja kommentelni elfelejtettem a képet, életemben ilyen szép bringát nem láttam.
#5726
Írta 2009. október 04. - 22:22

#5727
Írta 2009. október 04. - 21:47

Van benne egy kis titán is.
http://www.passoni.c...?id=XXTi&tipo=c
http://www.passoni.c...i zoom 2&tipo=c
http://www.passoni.c...i zoom 1&tipo=c
http://www.passoni.c...?id=XXTi&tipo=c
http://www.passoni.c...i zoom 2&tipo=c
http://www.passoni.c...i zoom 1&tipo=c
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#5728
Írta 2009. október 04. - 18:12

Semmi újdonság, de nekem most ez kéne, teljesen beleszerelmesedtem ebbe a márkába.

The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#5729
Írta 2009. október 04. - 14:45

#5730
Írta 2009. október 04. - 14:07

#5731
Írta 2009. szeptember 30. - 08:08

A sor szerintem egy KEil lesz.
http://leichtkraft-c...kassetten2.html
elfogadnék egyet full nitridált titán.
http://leichtkraft-c...kassetten2.html
elfogadnék egyet full nitridált titán.
#5732
Írta 2009. szeptember 30. - 00:55

inkabb add el, mert ha ez brooks akkor egy 10ezer forintos bandazsrol beszelunk

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5733
Írta 2009. szeptember 30. - 00:27

#5734
Írta 2009. szeptember 29. - 19:51

Elsõre tetszett, de most már nem. Nagyon nem. Ami barna, azt lecserélném fehérre, de inkább feketére. Meg a lánc meg a sor is elég hülyén néz ki. Bár a sor gondolom van vagy 150g(KCNC?), de akkor is... Ennyire még engem is érdekel a dizájn... 
Ja... meg az a barna(vagy lila?) szín sem tetszik a vázban.

Ja... meg az a barna(vagy lila?) szín sem tetszik a vázban.
#5735
Írta 2009. szeptember 29. - 16:55

sok a szín. Fosbarna fekete fehér piros arany.. csicsás. De a Serottát komázom.
#5736
Írta 2009. szeptember 26. - 16:46

Lehetne belõle szép biciklit csinálni, de ennek így szerintem elég káoszos a színvilága. Az a fosbarna nagyon elüt a többitõl.
#5737
Írta 2009. szeptember 26. - 15:21

meg nem dontottem el hogy ez szep vagy csunya

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5738
Írta 2009. szeptember 25. - 01:36

Aerodinamikailag kissé jobb, mint a hagyományos vázak, kevesebb a turbulencia (mondják a gyártók).
ezt elég nehéz elhinni...
#5739
Írta 2009. szeptember 24. - 23:07

a "lyukas" géprõl pár infó:http://clientnews.so...antix-bike.html
Ez inkább csak reklám. A Le CYCLE augusztusi (390-es) számában van viszont egy teszt az országúti változatról, a Delta 7 Ascend nevûrõl. A viselkedését dicsérik ugyan, de langyosan, a verseny/sport/versenytúra kategóriákban mind 4/6-ot kapott, azaz egyikre sem ideális. Sokoldalúnak nevezik hát, rugalmas a váz, menõknek egy határon túl nem elég stabil, az eleje mozog túlságosan. Kiállva nem túl jó, ülve jól megy. Kényelmes. A kidolgozást is (a fonáson túl) bírálják.
A gyártók ,,örökélet'' garanciát adnak a vázra; a tesztelt példány Sram Reddel, Reynolds Attack karbon kerekekkel 9000 dollár. Ennél kevesebbért jobbat kapni. Az Iso Truss karbon-kevlár szerkezetet a helyi sérülésekre érzéketlennek ill. csõcsere nélkül is javíthatónak mondják. Két amerikai profit már bepaliztak; szó van Tour-os csapatról is. 150 munkaóra egy ilyen váz, titkos kézi (?!) szövögetéssel. Egy egyetemi munkából (Brigham Young Egy., Utah) alakult az egész. Aerodinamikailag kissé jobb, mint a hagyományos vázak, kevesebb a turbulencia (mondják a gyártók).
#5740
Írta 2009. szeptember 24. - 21:37

http://www.bemp.hu/i...iderFROSide.jpg
Ez most úgy megtetszett.
Persze tennék rá egy lockolható tagot, meg a SID-re is rákötném a "rimótkontrolt".
Ez most úgy megtetszett.

Persze tennék rá egy lockolható tagot, meg a SID-re is rákötném a "rimótkontrolt".
