Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
Started by
Kisherceg
, 2009. April 23. 22:18
#5701
Posted 2009. October 22. - 13:12

#5702
Posted 2009. October 22. - 10:44

evil szerintem elég otromba mégha fullos cuccokkal is van szerelve
Viszont az SS pace...
Viszont az SS pace...
#5703
Posted 2009. October 22. - 10:37

#5706
Posted 2009. October 20. - 18:12

ha tetu sok penze van [es a konfigra nezve nagyon ugy tunik] akkor meg fogja venni maganak a legjobbat fuggetlenul attol hogy mekkorara nott emberunk.
max 1 ev mulva vesz egy masikat.
max 1 ev mulva vesz egy masikat.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5707
Posted 2009. October 20. - 09:14

Nem talán azért is, hogy a tárcsafék nyújtotta elõnyt ne tudja kihasználni egy technikásabb bringás? gondolok olyasmire hogy nagy dagonya után lejtmenet, lehet, hogy sokan lepattanak a bringáról nehogy a dagonya eltömje a féket. Míg a tárcsás koma nagy tempóval átgázol a dzsuván mintha mi sem történt volna. De hogy ne offoljuk szét a topicot itt egy gép, ami bár kéne, de nem ekkora méretben. Nem is tudom minek egy 2méretes 100k plusz kilós égimeszelõnek 1kgos karbonváz. 1év alatt tropára fogja hajtani.

#5708
Posted 2009. October 19. - 22:33

egyszerûen azért tiltották be pár éve az uci fafejûi merthogy ne legyen a jobb anyagi helyzetû versenyzõ elõnyben a jobb és drágább tecnikával (akkor még drágák voltak a tfékek) . legalábbis anno ezt a hír hozta bringás újság

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5709
Posted 2009. October 19. - 21:06

Ezen én is gondolkodtam... arra jutottam, hogy valószínûleg azért, mert CX-ben azért ha verseny van, akkor van fékezés rendesen(mondjuk, ha bénáznak elõtted)... tárcsafék meg elég erõsen fog, ha véletlenül túlhúzod. Meg az esések is gyakoriak... sérülékenyebb helyen van a tárcsafék, meg esetleg a tárcsa is okozhat sérüléseket.
#5710
Posted 2009. October 19. - 19:27

De miért tilos a tárcsafék? Súlytöbblet, tehát elvileg hendikep, nem?
CX versenyeken általában dagonya van, ott inkább elõny lenne a tárcsafék.
#5711
Posted 2009. October 19. - 19:02

Már volt.
http://forum.bikemag...88&postcount=23
Nem engedik.
De miért tilos a tárcsafék? Súlytöbblet, tehát elvileg hendikep, nem?
stumpjumpa
#5712
Posted 2009. October 19. - 18:16

de miert rak 2 kulacstartot egy 5kilos gepre? 
ha ennyi penze van, akkor mar a kiseroautora is futnia kellene

ha ennyi penze van, akkor mar a kiseroautora is futnia kellene

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5713
Posted 2009. October 19. - 17:11

Az egyik legszebben tuningolt országúti amit az utóbbi idõben láttam. Bomba ötlet volt a Zipp matricákat ilyenre cserélni. Így jó ahogy van. Más kérdés, hogy azon a nyergen 50kmnél többet hogy lehet kibírni.
Ja a tömege 4,89kg
Nem egy rút darab, jöhet.
A nyerget lecserélném egy nekem kényelmesre és gondolom valahogy csak kibírnám és nem mennék a Dunának, hogy 5kg fölé kúszott a mérleg nyelve.

#5714
Posted 2009. October 19. - 15:29

http://www.fotos.lig...serialNumber=15
Az egyik legszebben tuningolt országúti amit az utóbbi idõben láttam. Bomba ötlet volt a Zipp matricákat ilyenre cserélni. Így jó ahogy van. Más kérdés, hogy azon a nyergen 50kmnél többet hogy lehet kibírni.
Ja a tömege 4,89kg
Az egyik legszebben tuningolt országúti amit az utóbbi idõben láttam. Bomba ötlet volt a Zipp matricákat ilyenre cserélni. Így jó ahogy van. Más kérdés, hogy azon a nyergen 50kmnél többet hogy lehet kibírni.
Ja a tömege 4,89kg
#5715
Posted 2009. October 07. - 09:00

cantiféket engedik, meg ha jól tudom, akkor még a mini vféket isNekem tetszik.
Tárcsaféket már engedik CX versenyeken?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5716
Posted 2009. October 06. - 23:22

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5717
Posted 2009. October 06. - 22:25

5g... van, aki sok pénzt adna annyi súlycsökkentésért... 
Igen... a legvégére gondoltam. Egyébként, ha már a kormányfogásnál tartunk... mikor hol kell/érdemes fogni az országúti kormányt?
De hogy ne legyen offtopik:
Nekem tetszik.
Tárcsaféket már engedik CX versenyeken?

Igen... a legvégére gondoltam. Egyébként, ha már a kormányfogásnál tartunk... mikor hol kell/érdemes fogni az országúti kormányt?
De hogy ne legyen offtopik:

Nekem tetszik.
Tárcsaféket már engedik CX versenyeken?
#5718
Posted 2009. October 06. - 21:25

Egyetértek, síkon szembeszélben szoktam ott fogni... Amúgy mennyit nyer valaki 2x6cm bandázs elhagyásával? 5g-ot?
#5719
Posted 2009. October 06. - 18:26

Szerintem PBG is alsó fogásra gondolt, csak azt mondja, hogy a kormány legvégét nem használják ki az emberek. Ha ritkán is, de én azért szoktam ott is fogni, szerintem mindig jól jön egy másik alternatíva, ha már kínodban nem tudod, hol fogd.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#5720
Posted 2009. October 06. - 16:38

Alsó fogásból is el lehet érni a féket, ha lent fogod meg, úgy csökented a légellenállásod. Touron is alsó fogásban (is) szoktak lefelé zúzni a hegyrõl.