Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
Started by
Kisherceg
, 2009. April 23. 22:18
#5681
Posted 2009. September 26. - 15:21
meg nem dontottem el hogy ez szep vagy csunya
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5682
Posted 2009. September 25. - 01:36
Aerodinamikailag kissé jobb, mint a hagyományos vázak, kevesebb a turbulencia (mondják a gyártók).
ezt elég nehéz elhinni...
#5683
Posted 2009. September 24. - 23:07
a "lyukas" géprõl pár infó:http://clientnews.so...antix-bike.html
Ez inkább csak reklám. A Le CYCLE augusztusi (390-es) számában van viszont egy teszt az országúti változatról, a Delta 7 Ascend nevûrõl. A viselkedését dicsérik ugyan, de langyosan, a verseny/sport/versenytúra kategóriákban mind 4/6-ot kapott, azaz egyikre sem ideális. Sokoldalúnak nevezik hát, rugalmas a váz, menõknek egy határon túl nem elég stabil, az eleje mozog túlságosan. Kiállva nem túl jó, ülve jól megy. Kényelmes. A kidolgozást is (a fonáson túl) bírálják.
A gyártók ,,örökélet'' garanciát adnak a vázra; a tesztelt példány Sram Reddel, Reynolds Attack karbon kerekekkel 9000 dollár. Ennél kevesebbért jobbat kapni. Az Iso Truss karbon-kevlár szerkezetet a helyi sérülésekre érzéketlennek ill. csõcsere nélkül is javíthatónak mondják. Két amerikai profit már bepaliztak; szó van Tour-os csapatról is. 150 munkaóra egy ilyen váz, titkos kézi (?!) szövögetéssel. Egy egyetemi munkából (Brigham Young Egy., Utah) alakult az egész. Aerodinamikailag kissé jobb, mint a hagyományos vázak, kevesebb a turbulencia (mondják a gyártók).
#5684
Posted 2009. September 24. - 21:37
http://www.bemp.hu/i...iderFROSide.jpg
Ez most úgy megtetszett.
Persze tennék rá egy lockolható tagot, meg a SID-re is rákötném a "rimótkontrolt".
Ez most úgy megtetszett.
Persze tennék rá egy lockolható tagot, meg a SID-re is rákötném a "rimótkontrolt".
#5685
Posted 2009. September 23. - 08:16
#5686
Posted 2009. September 22. - 08:27
Annak a lyukas gépnek pont annyi értelme van, mint ennek:
Ráadásul a lyukas mégcsak nem is szép...
Ráadásul a lyukas mégcsak nem is szép...
#5687
Posted 2009. September 22. - 00:13
az a fólia kb pont addig tarthat, amíg véletlenül rosszul meg nem fogod.
ez egy bianchi, ami beágyazva nem hajlandó megjelenni, de attól még gyönyörû
http://www.flickr.co...ylaub/516526608
mindegyik instant get. úgyhogy bárki hozzám vághatja, 8napon túl gyógyulva sem fogok megsértõdni
ez egy bianchi, ami beágyazva nem hajlandó megjelenni, de attól még gyönyörû
http://www.flickr.co...ylaub/516526608
mindegyik instant get. úgyhogy bárki hozzám vághatja, 8napon túl gyógyulva sem fogok megsértõdni
#5688
Posted 2009. September 21. - 23:30
Azt a "lyukas" gépet szívesen kipróbálnám.:lick:
Hány gramm lehet az a váz?:chin:
Egy Scott Scale LTD-t kéne egy ilyen kiadásban csinálni...
Lenne vagy 800g... nem is tudom, hányadik lejtõnél csuklana össze. Bár, ha a súlylimitet mondjuk 55kg-ra teszik, akkor nem biztos.
Az idei Szilváson nem volt ragadós a sár... ha a 2008-as Crosskovácsin indult volna ilyennel valaki... na akkor. Meg persze a Kiskubai által említett fólia nélkül(súlycsökkentés miatt leszedte volna a cseppet sem grammániás emberke)... hát igen... mindenki magából indul ki.
Hány gramm lehet az a váz?:chin:
Egy Scott Scale LTD-t kéne egy ilyen kiadásban csinálni...
Lenne vagy 800g... nem is tudom, hányadik lejtõnél csuklana össze. Bár, ha a súlylimitet mondjuk 55kg-ra teszik, akkor nem biztos.
Ezzel a géppel elindulni a szilvásváradmaraton:deszcz: idei futamán:D biztos lett volna vagy 30kg a csodamasina:ubytek:
Az idei Szilváson nem volt ragadós a sár... ha a 2008-as Crosskovácsin indult volna ilyennel valaki... na akkor. Meg persze a Kiskubai által említett fólia nélkül(súlycsökkentés miatt leszedte volna a cseppet sem grammániás emberke)... hát igen... mindenki magából indul ki.
#5689
Posted 2009. September 21. - 23:08
Ezzel a géppel elindulni a szilvásváradmaraton:deszcz: idei futamán:D biztos lett volna vagy 30kg a csodamasina:ubytek:
Gyárilag van rajta egy "fólia".
#5690
Posted 2009. September 21. - 22:05
Csak körbe kell tekerni alufóliával:D
vagy a térközöket kitölteni átlátszó akriláttal, esetleg szilikonnal.. és már nem is ragad bele a sár..
#5691
Posted 2009. September 21. - 22:03
utána meg egy óra a bringamosóbanEzzel a géppel elindulni a szilvásváradmaraton:deszcz: idei futamán:D biztos lett volna vagy 30kg a csodamasina:ubytek:
#5692
Posted 2009. September 21. - 20:36
Ezt a Pinát szívesen kipróbálnám! /Rossz az aki rosszra gondol!:kupa_smie/Tuc ennél jobbat?
yep!
#5693
Posted 2009. September 21. - 20:27
#5694
Posted 2009. September 21. - 20:22
Ezzel a géppel elindulni a szilvásváradmaraton:deszcz: idei futamán:D biztos lett volna vagy 30kg a csodamasina:ubytek:hát nem is tudom:http://www.mensjourn...ns-101001_v.jpg
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5695
Posted 2009. September 21. - 19:42
#5696
Posted 2009. September 21. - 18:56
#5697
Posted 2009. September 19. - 12:21
#5698
Posted 2009. September 19. - 09:51
#5699
Posted 2009. September 16. - 21:19
Ezeknek a Schwarscharcszerschbrenner kerekeknek adhattak volna valami barátságosabb fantázianevet.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati